Monday, January 22, 2007

εχει ο καιρος γυρισματα



απριλομαης...??? θα το δουμε και αυτο??

30 comments:

  1. Μύρισα χρώμα και ήρθα.Λέω να κάτσω γιατί έχει ζωή εδώ μέσα.

    Καλησπέρα φεγγαρένια!!

    ReplyDelete
  2. Φεγαρένια πολλά θα δούμε ακόμη.
    Πάρα πολλά, γιαυτό να αναμένεις και τα ποιό παράξενα να δείς.

    ReplyDelete
  3. Εμένα πάντως μου αρέσει να χει καλό καιρό...Βέβαια δεν με χαροποιεί ιδιαίτερα όταν ξέρω ότι για αυτό ευθύνεται το φαινόμενο του θερμοκηπίου...αλλά τουλάχιστον θα ευχαριστουθουμε καλοκαίρι φέτος...άντε να έρθει...!!!!

    ReplyDelete
  4. @..mirca..να κατσεις..κερναμε καφε..καλο βραδυ..!!

    ReplyDelete
  5. @..φοινικα..με τρομαζει κομματακι αυτο..!!

    ReplyDelete
  6. Ρε συ φεγγαραγκαλιασμένη, βαλτή είσαι και χρησιμοποιείς διαρκώς φράσεις της κοπέλας μου;
    Χθες ήταν "οι άλλες πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια" και σήμερα το "έχει ο καιρός γυρίσματα"...

    ReplyDelete
  7. @..ανατολη..κι εγω οσο θυμαμαι το παγωμενο περσινο διμηνο..!!αλλα κι ετσι παλι..!!

    ReplyDelete
  8. @..ασκαρδαμυκτι..καμμια σχεση με την αγαπημενη σου..αλλα νομιζω πρεπει να μου τη γνωρισεις..το λιγοτερο..:)))))

    ReplyDelete
  9. τι όμορφες παπαρούνες!
    που θα πάτε για μπάνια τον φλεβάρη;
    :)
    καλησπέρα σου

    ReplyDelete
  10. @..μελομενε..αλοννησο??αμοργο??σαντορινη??καλο βραδυ...:)

    ReplyDelete
  11. και που είσαι ακόμη!!!
    έχουν να δουν τα μάτια μας
    και να μυρίσουν οι μύτες μας...

    καλησπέρα...

    ReplyDelete
  12. @..γιωργο..δε το ευχομαι..!!καλο βραδυ..!!

    ReplyDelete
  13. @..candy..την προγραμματιζα για αλλους μηνες..!!

    ReplyDelete
  14. Μια παλια παροιμια λεει
    "ο Γενάρης κι αν γεννάται, του καλοκαιριού θυμάται."
    Λες???

    ReplyDelete
  15. είδες πόσο μουντός ο καιρός σήμερα φεγγαραγκαλιασμένη μου;;;!!!!
    καλομάθαμε στη λάμψη του ήλιου...αλλά ήρθε αυτή η μουντίλα ταυτόχρονα με το ποστ σου για να σου θυμίσει "πως ναι ο καιρός έχει γυρίσματα"
    φιλάκια!!! :)

    ReplyDelete
  16. ,,εδω βγηκαν μαργαριτες.. χαμομηλακι και ξινακια ,,,χτες ειχαμε επιθεση απο κουνουπια και μου φαινεται σα ναδα ενα χελιδονιιι
    ρε δε παμε καλααααααααααααααα...καθολου

    ReplyDelete
  17. Την Κυριακή πήγα βόλτα στην παραλία. Μια κυρία έκανε μπάνιο. Να απορήσω;

    ReplyDelete
  18. Το μικρό μου κοριτσάκι είδε πασχαλίτσες στο σχολείο της.
    Κι εγώ θέλω τόοοσο πολύ να δω συννεφιά και βροχή...

    ReplyDelete
  19. martis gdrtis k kakos paloukokaftis lene... just wait and see..

    ReplyDelete
  20. Προβλέπω να σουβλίζουμε τον οβελία με χιόνια..

    ReplyDelete
  21. @..alkyoni..εμεις τα ειπαμε μεχρι που πονεσε το κεφαλι σου εεε??
    σμακ!!

    ReplyDelete
  22. @..annamaria..θα δειξει!!φιλι..!!

    ReplyDelete
  23. @..sevarose..δεν παμε..ειναι σιγουρο..
    @..ονειρομαγειρεματα..τουλαχιστον το χαρηκε..!!καλησπερα..!!
    @..amo..κι εγω χιονι θελω..και κασκολ..και γαντακια..!!
    @..leonii..ετσι πιστευω κι εγω..!!
    @..shades..κι εμενα οι ιδιες εικονες ερχονται στο νου μου..!!

    ReplyDelete
  24. :)))
    τί όμορφές!


    τη σύνθεση εσύ την έφτιαξες;

    ReplyDelete
  25. @..παπαρουνα..λατρευτες..την φωτο τη βρηκα στο internet!!

    ReplyDelete
  26. Το σπουδαίο είναι να μη έχει ψοφόκρυο το Πάσχα!.. Έχετε καμμιά καλή πληροφορία;

    ReplyDelete
  27. εδώ κάποια λουλούδια σήκωσαν κεφάλι...
    το πάσχα σίγουρα θα χιονίζει...
    το καλοκαίρι θα έχουμε βροχές
    και το φθινόπωρο θα αρχίσουμε τα μπάνια!

    ReplyDelete
  28. @..asteroid..τωρα εσας τι σας νοιαζει..ουτως η αλλως στα ωραια νησια του Αιγαιου θα βρισκεστε..παμε στοιχημα??αλοιμονο σε μας!!

    ReplyDelete
  29. @..μεθυσμενα χρωματα..ετσι ακριβως λεω πως θα ειναι κι εγω..φιλια..!!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...