Saturday, May 12, 2007

στην μανούλα μου

σήμερα κοντά στο μεσημεράκι..

Έβαλε παντελόνι και μπλούζα,φόρεσε τα καινούργια ασπρόμαυρα puma και έκλεισε πίσω του την εξώπορτα λέγοντας πως πάει σε ένα φίλο του.
Μετά από λίγη ώρα μπήκε στο σπίτι με μιά αγκαλιά λουλούδια(της φωτογραφίας) και δυό μάτια βυθισμένα στα δικά μου.Έμεινα άφωνη,μου κόπηκαν χέρια και πόδια μαζί.Μ άφησε να τον αγκαλιάσω,να τον φιλήσω,στα μάγουλα ,στο μπράτσο,στην πλατούλα.Σπάνια αυτή η χαρά.Μου τη στέρησε η ντροπαλότητα της εφηβείας.Κι εγώ το δέχτηκα,χωρίς παράπονο.Όταν και αν θελήσεις θα είμαι εδώ,έτσι του έλεγαν οι τρόποι μου..
Σήμερα είχα την τιμητική μου, με φίλησε κι αυτός και με αγκάλιασε ζεστά..

ο γυιός μου


στην μανούλα μου

Πολλές οι ιστορίες για τη Μάνα και κάποιο από τα παιδιά,που οργισμένο έφυγε αφήνοντας την αφού το ανέστησε.Χρόνια μετά,έγραψε ένα γράμμα το παιδί στη μάνα λέγοντας της..
-Μη μου απαντήσεις,θα περάσω με το τραίνο βάλε μόνο ένα σημάδι,άσπρο πανί στο περιβόλι αν μ έχεις συγχωρήσει θα κατέβω..αλλιώς θα συνεχίσω το ταξίδι μου-.
Κόντευε να φθάσει το τραίνο,το παιδί δεν άντεξε,έσκυψε,έβαλε τα χέρια στα μάτια του,ακουμπώντας στα λυγισμένα του γόνατα.Ο συνεπιβάτης του τρόμαξε,τον σκούντησε..
-Κοίτα! Λευκά πανιά πέρα ως πέρα στο σταθμό σεντόνια,μισοφόρια,πετσέτες,πουκαμίσες!





Χρόνια πολλά στη μανούλα μου..γιατί μου έδωσε όλα αυτά που για αυτήν είναι..ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ιστορία παρμένη από ένα περιοδικό..






14 comments:

  1. Όλα τα νοήματα εδώ.
    Στο "τα πάντα" της μητέρας!

    ReplyDelete
  2. Χρονια πολλα σε ολες τους!

    ReplyDelete
  3. Ιστορια που σου κοβει την ανασα...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε εσενα και σε ολες της μανουλες του κοσμου!!!!
    Kostis

    ReplyDelete
  4. καλημέρα...
    χρόνια σου πολλά...
    χρόνια σας πολλά...
    να είστε πάντα εκεί...

    ReplyDelete
  5. Είχα γράψει κάποτε μια ιστορία για τη μανούλα μου... αντί για κάρτα.. Χρόνια πολλά σε όλες εσάς τις υπέροχες μανούλες.. (και στη δικιά μου..)

    ReplyDelete
  6. γλυκύτατος ο γιόκας σου...έκανε τη μέρα πραγματικά ξεχωριστή... και πολύ συγκινητική η ιστορία από το περιοδικό

    ReplyDelete
  7. Πανέμορφη ιστορία, χρόνια σου πολλά, και σε όλες τις μάνες που υπάρχουν, μα και σε εκείνες που έχουν φύγει απο την ζωή μας...αλλά είναι πάντα εδώ...

    ReplyDelete
  8. Χρόνια Πολλα αν και καθηστερημένα!!
    Σε όλες τις μητέρες!

    ReplyDelete
  9. Οι γιοί έχουν μια αδυναμία στις μανες τους, άσχετα αν δεν το δείχνουν.
    Να σε χαίρεται και να τον χαίρεσαι.
    :)

    ReplyDelete
  10. Πολύ όμορφη η ιστορία σου.
    Ό,τι έπρεπε για τη σημερινή ημέρα.
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

    ReplyDelete
  11. Nα σε χαίρεται και να τον καμαρώνεις!

    ReplyDelete
  12. σας ευχαριστω πολυ ολους..να χαιρεστε τις μανουλες σας,να τις θυμαστε ακομη κι αν δεν ειναι κοντα σας ,χρονια πολλα και σε οσες ειναι ΜΑΝΕΣ..την καληνυχτα μου..!!

    ReplyDelete
  13. Να 'μαι κι' εγώ να κλαίω .....ετεροχρονισμένα από τη συγκίνηση.
    Πάντα χαρές να εισπράττεις από το παιδί σου

    Η Κυρά των Γλάρων

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...