Thursday, October 08, 2009

~3~

Ένα.. δύο.. τρία..

πέρασαν σου λέω!

..σαν σήμερα.. εδώ..

34 comments:

  1. Εύχομαι να ακολουθήσουν ακόμα όσα..

    όσα θές :)

    και πάντα έτσι..
    περνάνε σάν νερό όμως ε;

    κι όμως.. όμορφα πολύ..

    αρκεί να κάνεις εκείνο που θές..

    καλησπέρα σου !!

    ReplyDelete
  2. τρια χαμογελαστά υπέροχα πρόσωπα, μη τα σβήσεις... κράτησέ τα..

    ReplyDelete
  3. και ακόμα τρία. και ακόμα περισσότερα. και πάντα με το φεγγάρι και με όλα αυτά που σε γεμίζουν και σε κάνουν ευτυχισμένη, αγκαλιά.
    χιλιόχρονη!!! :)

    ReplyDelete
  4. Γενέθλια?!?!!?

    Ότι καλύτερο από καρδιάς εύχομαιιιι Φεγγαροαγκαλένια μουυυυ!!!

    Με την πρώτη ευκαιρία που ανέβω Θεσσαλονίκη.. θα ήθελα να σου τα πω κι από κοντά!!!
    Πολύ θα το χαιρόμουν!!!

    Πάρε τιγροφιλί ευχόμενο πολλά.. καλά χρόνια!!!

    ReplyDelete
  5. σαν σήμερα
    και κάθε σήμερα

    που με χτες μοιάζει
    μα είναι σήμερα

    κι είναι δικό σου...

    φιλιά πολλά αστέρι μου

    ReplyDelete
  6. πλάκα με κάνεις;;;
    3;;;
    θα μου πεις εδώ εγώ κοντεύω 2 και νιώθω ότι τα χω φτύσει!
    happy blogday!

    ReplyDelete
  7. Τρία;
    Καλό ακούγεται....

    προφανώς θα έχει ενδιαφέρον η υπόθεση για να γιορτάζεις σήμερα τα τρία χρόνια

    να σου ευχηθώ λοιπόν να συνεχίσεις δημιουργικά....
    για όσο καιρό εσύ αγαπάς!!!!

    την καλημέρα μου

    ReplyDelete
  8. είσαι μικρή ακόμα! στα 23 τα ξαναλέμε! :)
    και ξέρεις κάτι ?
    εδώ θα είμαστε και στα 23 :)

    Υ.Σ. είναι στιγμές που δένομαι με τα πιο παράξενα αντικείμενα. Κοίτα τώρα να δεις τι έπαθα τώρα.
    Ερωτεύτηκα! Ναι σου λέω μην γελάς!
    Ερωτεύτηκα τα τρία δάχτυλα!
    Σε παρακαλώ βοήθησε με!
    Πρέπει να μάθω την κάτοχο αυτών των χεριών.
    Σταμάτα σου λέω να γελάς!
    Τα πράγματα είναι σοβαρά και εσύ αντι να με βοηθήσεις γελάς!
    Αλήθεια σου λέω είμαι ερωτευμένος με αυτά τα δάχτυλα!
    Βρες ένα τρόπο να με βοηθήσεις!
    Ψάξε παρέα μου να βρω σε ποιά ανήκουν!
    Άντε και καλό σου σαββατοκύριακο!

    Μην με ξεχνάς ε! Ψάξε!

    Υ.Σ.2 Αν γνωρίζει κανείς σε ποιά ανήκουν αυτά τα δάχτυλα παρακαλώ ας μου στείλει ένα μέϊλ!

    ReplyDelete
  9. Ευχή και κατάρα σου δίνω:
    Να τα χιλιάσεις!!! :)

    Μια περίεργη ζεστασιά νιώθω κάθε φορά που έρχομαι κατά δω. Μια τρυφερότητα που αγγίζει τις φωτό και τα κείμενα. Πάντα προσεγμένα και καλοδουλεμένα μέχρι την ταλευταία λεπτομέρεια.

    Και για τα επόμενα χίλια τρία χρόνια να έχεις το ίδιο δημιουργικό μυαλό. Για καθαρά εγωιστικούς λόγους το λέω! :)

    ReplyDelete
  10. κοίτα να δεις τι βρήκα τώρα:
    http://fav.me/d26b4v3
    :)

    ReplyDelete
  11. Εχεις πολύ μέλλον ακόμη, καλή συνέχεια :)

    ReplyDelete
  12. Τρία χρόνια??? Δε σου φαίνονται:))
    Το blog σου έχει τη φρεσκάδα ενός καινούργιου.. πάντα έτσι να πορεύεσαι εύχομαι..

    Καλό μεσημέρι!

    ReplyDelete
  13. Ξεκίνησες με στίχους αγαπημένους και εύχομαι πολλά πολλά ακόμη τέτοια φύλλα ημερολογίου.

    Φιλιά πολλά φεγγαρένια

    ReplyDelete
  14. @..ευρυνοε μου, αγαπησιαρη και ταξιδευτη.. ρομαντικε μου εσυ..

    οπως τοπες
    ..σα νερο
    κι ομορφα πολυ..

    κι η αληθεια ειναι πως κανω αυτο που θελω.. παντα..
    παντα;;;
    εε καλα σχεδον παντα;)

    φιλι!

    ReplyDelete
  15. @..μικρε μου προφητη..
    με την υπεροχη γραφη και τα πλουσια συναισθηματα(πολλες φορες αναρωτιεμαι, μα ποτε προλαβαινουν να νιωσουν τοοοσα πολλα αυτες οι ομορφες μικρες ηλικιες)..

    δε σβηνονται αυτα.. ειναι ενα μεγαλο κομματι μου.. το οποιο καποια στιγμη θα μεινει μετεωρο.. εως οπου αποφασισει η google για την τυχη του..

    φιλιααα

    ReplyDelete
  16. @..basnia..
    βασιλη μου..

    αχ αυτο το φεγγαρι, κι αυτη η αγκαλια, ποσο χρειαζουμενα και ποσο με βοηθησαν εκεινο τον πρωτο καιρο..

    κι ισως παντα να ειναι στην αναγκη μου..

    σ ευχαριστω ευαισθητο μου
    φιλια!

    ReplyDelete
  17. @..tiger_lilious..

    γλυκουλινι μου, ανεβα εσυ και εδω ειμαστε..

    σ ευχαριστω
    φιλια!

    ReplyDelete
  18. @..ανιμακι μου..

    παραπονιαρικο μου..
    ερωτικο μου πλασμα..

    ετσι ειναι..
    αν μη τι αλλο.. με το παρον και τις αναμνησεις ζουμε, αλλα κυριως με το παρον..

    και ηρεμα τ αφηνουμε ολα να κυλουν.. ε;)

    φιλια πολλα!

    ReplyDelete
  19. @..george μου..

    την τελευταια φορα που ειπα για εναν αντρα πως ειναι ''καλος ανθρωπος''στρωθηκα χαλι και πατηθηκα ναι..

    ομως για σενα το λεω ανεπιφυλακτα.. μονο θετικα μου βγαζεις..

    κι ολη αυτη η ηρεμια στο μπλογκακι σου.. κι η μεγαλυτερη σου ομορφια αυτα τα σχολια που δε χορταινω να διαβαζω..

    τα δαχτυλα ερωτευτηκες ματια μου;
    κι αν στα βρω; τι;)))

    τρεχω να ψαξω παραυτα..

    φιλιαα πολλαααα..

    ReplyDelete
  20. @..μπατλερακο.. ερωτιαρικο μου εσυ, που με στελνεις καθε φορα με ολο σου το παθος..

    1000 χρονια.. ουφφφφφφ..

    εδω στα 3 και εχουμε φτυσει.. αλλιως ξεκινησαμε, αλλα συναισθηματα εχουμε τωρα..

    αλλαζουν οι ανθρωποι.. αλλη ημουν 3 χρονια πριν.. τελειως αλλη σου λεω..

    αλλα να σου πω ενα μυστικο;
    τωρα μ αρεσω πιο πολυ.. και μ εκτιμω ακομη περισσοτερο..

    μα 1000 κι εσυ; αγχωθηκα.. ουχχχχ

    μπυριτσα;

    φιλιιιιι!

    ReplyDelete
  21. @..tovene592..

    με τις υπεροχες σκεψεις/ λεξεις που γινονται ονειρεμενα ποστ..

    το ξερω αυτο το ''βαρυ'' που νοιωθεις..
    περασα κι εγω απο πολλες φασεις τετοιου ''βαρους''

    τιποτα..
    απλα,
    ηρεμα..
    αλλωστε ενα κεφι μας κανουμε
    τιποτα λιγοτερο ή περισσοτερο..


    εισαι η απολαυση μου

    φιλια!

    ReplyDelete
  22. @..logia..

    ενα ημερολογιο εχει παντα ενδιαφερον για αυτον που το κρατα..

    αφορμες βρισκουμε να γιορταζουμε;)))

    φιλια/ ευχαριστιες

    ReplyDelete
  23. @..george..

    με ρουμπωσες τωρα..

    βρε εισαι μεγαλο ζουζουλο εσυ..
    απο εδω τοχεις, απο εκει το εχεις.. πως το ραβεις και το κοβεις μου το δινεις και με γοητευεις/ θαμπωνεις δεν εχω καταλαβει..

    εισαι απιστευτος, πραγματικα εξαιρετικα τα δαχτυλακια..
    και τι ρομαντικο να προσφερουν το ενα στο αλλο λουλουδια..
    ;)))

    ReplyDelete
  24. @..caesar..

    ειμαι σε φαση που το νιωθω κι εγω..αρα φαση καλη..

    ξερεις πως αλλα σκεφτομουν καπου εκει, αρχες καλοκαιριου..

    μα ειναι ομορφα εδω ρε γμτ..
    ειναι εκπληκτικα..

    ειδικα οταν εχεις τετοιους φιλους!

    σμακ

    ReplyDelete
  25. @..margo..

    φρεσκαδα λες ε;
    για να το λες κατι θα βρισκεις δε μπορει..

    διαθεση καλη να εχουμε.. ολοι μας.. ειναι δυσκολο το ξερω, το ζω..

    φιλιααα γλυκια μου

    ReplyDelete
  26. @..γλαρενια μου..

    που δε με ξεχνας, πουλι μου αγαπημενο εσυ..

    τι ομορφη εικονα μου χαρισες;
    με συγκινησες το ξες;

    ευχαριστωωωωω
    φιλιααααα

    ReplyDelete
  27. @..αναστασια..

    ξεκινησα με στιχους απο το μονογραμμα του Ελυτη..

    ιδεα δεν ειχα απο ποιηση, οτι διαβασα το διαβασα μετα..
    τυχη βουνο να βρεθει μπροστα μου το βιβλιο..

    (εγινε πολυ μοδα τοτε, μετα απο τους ''δυο ξενους'' αν θυμασαι, ειδικα στα νεα παιδια)

    απολαμβανω παντα τα ομορφα σου..

    φιλι!!!

    ReplyDelete
  28. Εγώ,φεγγαρένια μου,δυστυχώς, δεν μπορώ να μετρήσω τα χαμόγελα και τις συγκινήσεις που μου έδωσες από τότε που με καλοδέχτηκες στο "σπιτικό" σου..
    Εύχομαι να μείνεις εδώ! Να είσαι εδώ μέχρι να κουραστείς να μετράς! Μέχρι όσο...θέλει η καρδούλα σου να μοιράζεται με μας!...

    φιλιά,γλυκιά μου:) να 'σαι πάντα καλά!

    ReplyDelete
  29. Χρόνια πολλά!!!
    τι να ευχηθώ ,τι να ευχηθώ???!!!
    Πρώτα από ολα να είσαι καλά!
    Κάθε χρόνος να σε φέρνει πιο κοντά στο πραγματικό σου είναι και όχι σε εκείνο το διχασμένο που μερικές φορές να ανήκουμε!!!

    Οι γραμμές σκονίστηκαν,μα όμως οι σκέψεις από χρόνια δεν γνωρίζουν και είναι εδώ και εκεί και στο τώρα και στο τότε να ορίζουν και άλλοτε να ξορκίζουν τα όσα θέλουμε να παλεύουμε!!!

    Η φωτό πραγματικά υπέροχη!!!
    Εύχομαι και τα τρία χαμογελάκια να αποτελούν το δικό σου μοναδικό χαμογελακι!

    Ευχές! για ότι αγαπάς και ότι αγαπάς να σε ποθεί το ίδιο¨)

    ReplyDelete
  30. Πολλά περισσότερα να έρθουν! Και να είναι ακόμη καλύτερα και εμπνευσμένα!!

    ReplyDelete
  31. @..ψυχη μου..

    αυτο δε το ξερω..το αν ειμαι εδω, ή πουθενα ή εκει, ποτε δε ξερεις πως θα σου τη γυρισει το επομενο λεπτο..σωστα;

    μεταξυ μας ειχαμε παντα μια ιδιαιτερη σχεση..
    δε ξερω να την ονομασω..
    αλλα μ αρεσει που υπαρχει ακομη..

    μ αρεσει οταν σε βλεπω να γραφεις..

    καλη κυριακη
    φιλια

    ReplyDelete
  32. @..ονειροβατη μου..

    οι γραμμες ξορκιζουν, το εχω ζησει, μα οταν εχουν να ξορκισουν που δεν εχουν παντα..

    ειναι στιγμες που απολαμβανεις την καθημερινοτητα σου διχως να θες να το μοιραστεις με κανεναν..
    ειναι δικαιωμα κι αυτο..

    αλλα παντα πιστευω σε φασεις και αλλαγες.. παντα..
    ετσι ποτε δε ξερω για το αυριο..

    σ ευχαριστω για τις τοσες πολλες και τοσο τρυφερες ευχες..

    φιλια!

    ReplyDelete
  33. @..κωσταντινε μου..

    ας ειναι οπως τα λες..
    το δεχομαι διχως δευτερη κουβεντα..

    σ ευχαριστω..

    ReplyDelete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...