Monday, October 12, 2009

εδώ

Eκεί ή εδώ;
Στο εδώ διακρίνω τα κομμάτια μου.
Στο εκεί, είμαι και δεν είμαι.

Εδώ, σ ένα μαχμουρλίδικο πρωινό. Σε μιά εικόνα που καθημερινά, μεγαλωμένη στην οθόνη μου με ταξιδεύει. Στίχοι τραγουδιών που πάνε κι έρχονται σε κλάσμα του δευτερολέπτου.

Εδώ, σε δυό μάτια που αρνούνται να ξυπνήσουν. Συνέρχονται με παγωμένο νερό λουσμένο στην πνοή του Οκτώβρη. Σε ένα χρώμα μπλε κομματιασμένο σε όλες τις αποχρώσεις. Σε δυό τσιγάρα δρόμο τυλιγμένα σε σύννεφα σκέψεων. Από εκείνες τις βουβές, που έρχονται μέσα σου ίσα να σε συντροφέψουν.

Εδώ σ ένα φλυτζάνι καφτού καφέ. Να λιώνουν τα δάχτυλα αγγίζοντας την πορσελάνη. Σημαντικά ραντεβού. Υποχρεώσεις. Η υφή κι η υπόσταση σου. Η αγάπη μου. Αυτό που είσαι. Η επιμονή μου. Η υπομονή σου.

Εδώ στο βλέμμα σου, όταν φωνάζει όχι. Στα μάτια σου που κοιτούν βαθιά. Που ακουμπούν την ψυχή μου. Που γελούν.
Το ρόδι που έσπασες προχθές, οι σπόροι στο χρώμα των φιλιών σου.
Το εδώ μου και το εκεί μου..
..εδώ..


υ.γ.η φωτό δική μου


*οι στιχοι του τραγουδιου ισοπεδωτικοι
**μ αρεσει που επιτελους θα πεσει η θερμοκρασια
***τα σπόρια του ροδιού δε τα δοκίμασα ;)

15 comments:

  1. Καλά η φωτογραφία σου απίστευτη.

    Τα χέρια λιώνουν από την καυτή πορσελάνη μα καμιά φορά λιώνουν που δεν έχουν να χαϊδέψουν αυτό που θέλουν.
    Στην υγειά του εδώ σου.

    ReplyDelete
  2. Αέναος χρόνος αυτό το εδώ.Ευλογημένος...

    ReplyDelete
  3. εδώ. εκεί. παντού. και πάντα. στο τώρα του μετά.
    η φώτο μαγευτικά κρυστάλλινη.
    καλησπέρα σου!

    ReplyDelete
  4. τόσο όμορφο κείμενο -κάτι σαν μήνυμα, ίσως και σε σένα- που είναι δύσκολο να σχολιάσεις.
    Είπες τόσα πολλά μέσα σε λίγες αράδες!
    Έβγαλες τόσα πολλά σε δυό γραμμές "Εδώ στο βλέμμα σου, όταν φωνάζει όχι. Στα μάτια σου που κοιτούν βαθιά. Που ακουμπούν την ψυχή μου. Που γελούν."

    Μια καλησπέρα

    ReplyDelete
  5. εδώ και τώρα! τι άπιαστος χωροχρόνος!...

    ReplyDelete
  6. και εδώκαι εκεί και παραπέρα.
    όλα όσα είσαι εσύ, ΕΣΥ

    ReplyDelete
  7. Εδώ και εκεί...
    Και σαν γυρίσεις πλευρά...
    Το εδώ ,πάλι εκεί θέλει να ανήκει!
    Στο χθες ενός κόκκινου ροδιού,στο σήμερα ενός πανέμορφου "πειρασμού", στο αύριο που θέλει να αγκαλιάζει το "εμείς"...

    Όλα εδώ ανήκουν ,λες...
    Όλα εδώ σε τάζουν,σε κρατούν και σε προστάζουν...
    Να υπάρξεις ατόφια δίπλα τους!
    Κλέψε ζωή, απο την ζωή και ντύσε την ,με αναμνήσεις!

    Στην τελική είναι ότι θα μείνει απο τα όσα...
    ΣΤο εδώ,στο εκεί,στο τώρα,στο χθές,στο αύριο.


    Ταπεινα Ο.

    ReplyDelete
  8. Εδώ σε όλα τα μικρά καθημερινά πράγματα που μας ολοκληρώνουν .
    Οι μικρές σταγόνες που γεμίζουν το ποτάμι της ζωής μας!!

    Αυτό το δειλό αεράκι που απόψε χάιδευε τα μαλλιά μου με νανούριζε γλυκά !

    ReplyDelete
  9. το εδώ και το εκεί σε εσωτερική πάλη
    δοσμένα με την υπέροχη φωτογραφία σου

    την καλημέρα μου

    ReplyDelete
  10. Η φωτογραφία σου πολύ όμορφη, το τραγούδι με μελαγχόλησε, έλα να γελάμε σήμερα λέμε, κι ας έχει συννεφιά!

    ReplyDelete
  11. Ρόδι! Μα υπάρχει ποιο όμορφο χρώμα από αυτό των σπόρων του ροδιού και η γεύση; Με έκανες να φαντάζομαι φωτογραφίες με σπόρια από ρόδι... ποιο ωραία από τη δική σου δεν ξέρω αν θα πετύχω όμως.
    Την καλησπέρα μου!

    ReplyDelete
  12. υπέροχοι οι σπόροι του ροδιού...

    δε μου αρεσει που εδω και καιρο είναι χειμωνας :(

    ReplyDelete
  13. @..
    ενα μεγαλο ευχαριστω για τα ομορφα σχολια που μου αφηνετε..
    ;))

    ReplyDelete
  14. Ούτε που ξέρω πόση ώρα έχω ξεχαστεί μέσα στις φωτογραφίες σου!!!

    Ειλικρινά… δεν βγαίνουν λέξεις πολλές…

    Κόλλησα πάντως με το κόκκινο βιβλίο με τις 2 σελίδες του σε σχήμα καρδιάς…

    Και αυτό το τραγούδι που επέλεξες… Πωωωωω….

    Πάρε τιγροφιλί ότι να ‘ναι!!!! (με την καλή έννοια βεβαίως-βεβαίως!)

    ReplyDelete
  15. Δεν έρχεσαι κι από δω να ανοίξεις και τα δικά μου τα ρόδια που βαριέμαι να το κάνω?

    ReplyDelete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...