Wednesday, December 23, 2009

ευχές

Kάθε Χριστούγεννα ζω το δικό μου παραμύθι, ό,τι συνθήκες κι αν επικρατούν.
Όσο πιό δύσκολες, τόσο δοκιμάζεται η αγάπη των ανθρώπων δίπλα μου, τόσο κι η δική μου υπομονή όμως αυτό που μένει, ίσως και περισσεύει είναι πως μ αγαπούν, μ αγαπούν, μ αγαπούν και μετά από αυτό, δε ζητώ τίποτα άλλο.
Χτίζω γύρω από την ανασφάλεια μου ένα ολόζεστο κουκούλι και την βάζω σα μωρό και κοιμάται.. κι έτσι νιώθω ευτυχισμένη.. με τον δικό μου τρόπο αλλά σίγουρα ευτυχισμένη..

σας εύχομαι όμορφα Χριστούγεννα
με υγεία
και πολύ πολύ πολύ, ξέχειλη αγάπη..

κι ότι έχει ο καθένας στο πίσω πίσω μέρος του μυαλού του, ακόμη κι εκείνο το τόσο δα ανεπαίσθητο όνειρο, που μας βασανίζει σα μικροσκοπικός κόκκος χρυσόσκονης να γίνει πραγματικότητα..

η φωτό δική μου

34 comments:

  1. Ποσο χαιρομαι που φωτογραφιζεις και παλι :)

    Καλα χριστουγεννα με υγεια αγαπη και μαγεια φεγγαρενια μου!!!!!!

    xxxx

    ReplyDelete
  2. @dee dee..

    μπααα.. απο τον καναπε οτι πιανει ο φακος μονο..

    εχω διπλα μου ενα τεραααστιο, υπεεεροχο χριστουγεννιατικο δεντρο..

    καλα χριστουγεννα κατερινακι

    ReplyDelete
  3. Έτσι πρέπει να είναι τα Χριστούγεννα, παραμυθένια, μαγικά κι ευτυχισμένα!
    Ό,τι αγαπάς καλή μου:)

    ReplyDelete
  4. Καλά Χριστούγεννα, χρόνια πολλά και καλά!!!! Τις καλύτερες ευχές μου σου αφήνω!! :)

    ReplyDelete
  5. χίλιες ευχές και ακόμα περισσότερες για αμέτρητες πανέμορφες στιγμές.
    καλές σου γιορτές!

    ReplyDelete
  6. ΠΈΡΑΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ...
    ΜΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ, ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ, ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΟΜΟΡΦΙΑ


    Μα επίτρεψέ μου να σε ενημερώσω για κάτι που είμαι εξοργισμένη!

    ΤΕΤΆΡΤΗ, 23 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2009

    ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ: ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ

    Απίστευτο κι όμως αληθινό!

    Στις 14.οο σήμερα, 23/12/2009, την ώρα που το σχολείο έκλεινε, οι διευθυντές των γυμνασίων που ανήκουν στο Α' ΠΥΣΔΕ Αθηνών δέχτηκαν τηλεφώνημα να πάνε επειγόντως να παραλάβουν το νέο τους σχολείο.
    Σημειωτέον ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχαν αναρτηθεί ούτε οι πίνακες, οι οποίοι αναρτήθηκαν εκ των υστέρων!!!!

    Και ερωτώ:

    Είναι νόμιμη η διαδικασία;

    Στο κλείσιμο του σχολείου για τις διακοπές, 14.00 το μεσημέρι με ένα τηλεφώνημα, χωρίς προηγούμενη ανάρτηση αποτελεσμάτων, καλούνται οι διευθυντές με την εντολή να γίνει οπωσδήποτε σήμερα, να παραδώσουν και να παραλάβουν σχολεία;
    Χωρίς έγγραφα;
    Χωρίς ούτε την παραχώρηση εκείνου του απαραίτητου χρονικού διαστήματος για την προετοιμασία της παράδοσης και της παραλαβής;

    Είμαστε σοβαροί;

    Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι όλα αυτά συμβαίνουν στο Α' ΠΥΣΔΕ Αθηνών;

    σχετική ανάρτηση σήμερα στο Nelly's κι αυτά κι εκείνα

    Τετάρτη, 23 Δεκέμβριος, 2009

    ReplyDelete
  7. Πολύ αγάπη λοιπόν, όλο και πιο πολύ και ζεστασιά και συντροφικότητα και κατανόηση και όλα όσα ποθείς να έχεις στο πολλαπλάσιο!
    Να σαι καλά φεγγαρένια καλές γιορτές και μια όμορφη ολοκαίνουργια χρονιά!
    Σε φιλώ:)

    ReplyDelete
  8. MAXIMUS

    Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χρυσόσκονη!


    Γράφω έτσι γιατί έχει ιούς το κομπιούτερ και δυσκολεύομαι πολύ να συνδεθώ.

    ReplyDelete
  9. @..caesar..

    μεσα μας ειναι το παραμυθι caesarako..
    και να κατι τετοιες μερες γινεται απολυτα αποδεκτο..

    παραμυθενια να εκπληρωθουν τα θελω σου..

    ReplyDelete
  10. @..roadartist..

    υγεια
    αγαπη
    εμπνευση
    ομορφια

    κι οτι αλλο επιθυμεις!

    ReplyDelete
  11. @basnia..

    βασιλη οτι επιθυμεις , να εκπληρωσεις καθε ποθο σου..

    ReplyDelete
  12. @logia..

    αυτα δε συμβαινουν.. σωστα;;;
    απιθανα πραγματα

    θα περασω απο το μπλογκ σου..


    το μονο που θελω, να χαθω μεσα σε χριστουγεννιατικες ατμοσφαιρικες ταινιες, μουσικες.. μελομακαρονα και διπλες.. το πιστευεις;)

    ο,τι μα ο,τι επιθυμεις!!!

    ReplyDelete
  13. @margo..

    τιποτα δε θελω.. αυτα που εχω μονο.. μα κι αυτα φαινεται πως απο καποιους θεωρουνται πολλα..

    οτι επιθυμεις γλυκια μου, ολοψυχα..

    ReplyDelete
  14. @maximaki μου

    κυριως χρυσοσκονη;)

    φτιαχνεις κι εσυ το δικο σου προσωπικο παραμυθι;

    ειναι αμυνα ε;
    σωστα;

    αμυνα σ αυτα που οχι μονο δεν ερχονται, αλλα αναποδογυριζουν και τα ηδη συμβαινοντα..

    αλλα ορκιστηκα να μη γκρινιαζω..

    αρωμα απο διπλες και μελομακαρονα.. και τα θελω σου σαν το μελι τους..

    ReplyDelete
  15. Οι μέρες αυτές δεν είναι γιορτινές. Από μόνες τους.

    Το μέσα σου είναι μαι γιορτή, το μέσα μου, το μέσα του.

    Μόνο που αυτή τη φορά, έστω και σαν ψευδαίσθηση, το μέσα μας συνταυτίζεται με το έξω. Και η μέσα μας γιορτή γίνεται μαγεία.

    Καλά Χριστούγεννα. Και έναν "Χριστουγεννιάτικο" χρόνο! :)

    ReplyDelete
  16. Ευτυχισμένα Χριστούγεννα φεγγαρένια μου γεμάτα με εκείνους που αγαπάς και σ αγαπούν γιατί η πραγματική αγάπη στην δοκιμασία αποδεικνύεται :)))

    Φιλιά πολλα

    ReplyDelete
  17. μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
    κι εγώ έτσι νιώθω, αν και περισσότερο παιδί τα χριστούγεννα!
    όταν νιώθεις έτσι, πόσες δυσκολίες να σε πιάσουν;καμία!

    ReplyDelete

  18. σου εύχομαι να περάσεις όσο υπέροχα ονειρεύτηκες, να ζεστάνεις και να ζεσταθείς από αγάπη και να χαμογελάς όσο γίνεται περισσότερο.
    Χρόνια πολλά!

    ReplyDelete
  19. @kioy..

    αυτο σκεφτομαι, ειναι μεσα μας το παραμυθι..

    ειναι ομορφα ετσι..
    ειναι μαγικα..

    χρονια πολλα γλυκε μου..

    ReplyDelete
  20. @stalagmatia..

    να εχεις αμετρητες σταλες γλυκας στη ζωη σου..
    σου αξιζει..

    φιλι

    ReplyDelete
  21. @tovene592..

    μωρε αυτες σε πιανουν.. εσυ κανεις πως δε τις βλεπεις, δεν τις ακους, δεν τις αγγιζεις..

    χρονια πολλα ευχομαι
    και οπως τα επιθυμεις..

    ReplyDelete
  22. @loulita..

    χρονια πολλα γλυκια μου.. καλα χριστουγεννα.. οπως τα επιθυμεις..

    ReplyDelete
  23. Ευχές από καρδιάς για εκπλήρωση κάθε επιθυμίας σου!

    Καλές γιορτές!!


    Να γράφεις, να ζωγραφίζεις, να φωτογραφίζεις...

    ReplyDelete
  24. @δημητρη..

    σου ευχομαι αστειρευτη εμπνευση..

    ξερεις εσυ..

    χρονια πολλα!

    ReplyDelete
  25. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ReplyDelete
  26. @..skroutzako..

    χαιρομαι κι εγω :)))

    χρονια πολλα κι ομορφα..
    με υγεια
    εμπνευση
    κι αγαπη πολυ!

    ReplyDelete
  27. Καλα Χριστουγεννα κοριτσι μου!!!
    παντα ευτυχισμενη!!!παντα να βρισκεις τον τροπο μεσα σε ολα να γινεσαι...!!!
    παντα να ζεις το δικο σου παραμυθι γιατι μοναχα αυτο εχει νοημα...!!!

    σου ευχομαι Καλα Χριστουγεννα με υγεια,αγαπη,ευτυχια,γαληνη και ανθρωπους να αγαπας και να σε αγαπουν!!!

    πολλα νεραιδενια φιλια σου αφηνω!!!

    ReplyDelete
  28. Να περάσεις όμορφα κι αγαπησιάρικα τις μέρες αυτές,γλυκό πλασματάκι...:))

    ReplyDelete
  29. Χρόνια πολλά,
    και, ένα όμορφο 2010 να έχουμε τώρα πλέων.

    ReplyDelete
  30. @..naiada..

    κρατω σα δωρο τις νεραιδενιες ευχες σου..

    2010 αστερακια να λαμπουν για σενα στον ουρανο.. οτι αγαπας..

    ReplyDelete
  31. @.ψυχη..

    ευχες απο την ψυχη μου.. οτι ζητας, οτι αγαπας οτι σε ικανοποιει, οτι σε γοητευει, οτι σε εξιταρει..

    ReplyDelete
  32. @..κωσταντινε..

    τα πιο ομορφα σου ευχομαι.. ευχες οπως τις θες..

    ReplyDelete
  33. Χρόνια πολλά Στέλλα μου , γεμάτα με όμορφες γλυκές , υπέροχες στιγμές !!!

    Να σου πω , με τρόμαξε λιγάκι η δική σου ευχή :) να πραγματοποιηθεί ο κάθε μκροσκοπικός κόκκος ονείρου ? :)

    Φιλιά κούκλα μου !!!

    ReplyDelete
  34. @..ηλια μου..

    σ ευχαριστω..

    τι να εννοουσα εγω αραγε;)
    μαλλον να πραγματοποιηθει ακομη κι ο πιο μικροσκοπικος κοκος ονειρου που υπαρχει στο πιο βαθυ μερος του νου σου..


    εγινα κατανοητη τωρα;
    αχ αυτος ο γραπτος λογος..

    ReplyDelete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...