Sunday, May 01, 2011

τα τελευταία οκτώ λεπτά

Eίναι ένα είδος πλήξης αυτό που με οδηγεί σ εσένα,  και πάλι η πλήξη είναι αυτή που με διώχνει..

Όπου υπάρχει σκέψη και λογική,  μοιραία απουσιάζει ο έρωτας..  είναι σα δυό ταξιδιώτες που φτάνουν στον προορισμό τους σε λάθος χρόνο με αποτέλεσμα να μη συναντηθούν ποτέ..

Χρόνος..  πως θα τον εκμεταλευόσουν αν είχες μόνο οκτώ λεπτά στη διάθεση σου;


Παρακολουθώντας τα ''τελευταία οκτώ λεπτά''  αναρωτιόμουν που σταματάει η φαντασίωση και που η πραγματικότητα !



η φωτογραφία κάπου από το net

8 comments:

  1. Φεγγαρένια μου, την ταινία την είδα και μου άρεσε!

    Έρωτας,χρόνος,θάνατος...έννοιες αδιαχώρητες!

    φιλί :)

    ReplyDelete
  2. Φτάνουν 8 λεπτά για ν' αποχαιρετίσεις όσα σε δένουν με τη ζωή; Φτάνουν 8 λεπτά για να πεις όσα δεν είπες μέχρι τώρα; Για να δείξεις όσα δεν πρόλαβες να εκφράσεις; Θα διάλεγα 8 λεπτά βουβής αγκαλιάς ...

    Εξαιρετική ανάρτηση, μου θύμισε κάτι που ξεκίνησα να γράφω αλλά έμεινε στα "πρόχειρα" ... καληνύχτα!

    ReplyDelete
  3. ταινια ειναι αυτο;;;
    Πολυ λιγος χρονος... με αγχωσες :):)


    Η φωτογραφια καταπληκτικη!!

    Καλο μηνα φεγγαρενια μου!

    ReplyDelete
  4. @ ψυχη μου

    τα ειπες ολα..

    ReplyDelete
  5. @ λια

    συνοδευομενη με μια βουβη θλιψη θα συμπληρωσω ;)

    ReplyDelete
  6. @ dee dee

    ο καθενας με τον τροπο του ;)))

    ReplyDelete
  7. Δεν έχω δει την ταινία, το τρέιλερ πάντως μου θύμισε αρκετά το ινσέπσιον. Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την ερώτηση, τι θα μπορούσε να κάνει κανείς μέσα σε 8 λεπτά. Πολλά θα έλεγα αλλά το δύσκολο φαντάζομαι είναι να βρει αυτό το κάτι που θα είχε και τη μεγαλύτερη σημασία.

    ReplyDelete
  8. @ maximus

    προσωπικα δεν ξερω αν ειχα καθαρο μυαλο να σκεφτω,

    θα αγκαλιαζα
    θα ελεγα σ ευχαριστω
    θα εδινα ενα χαμογελο

    και νομιζω θα κοιτουσα το ρολοι

    τωρα τι θα προλαβαινα απο ολα αυτα;

    αν και, πιθανοτα να ειχα μια περιποιημενη κριση πανικου..

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...