Thursday, June 28, 2012

cherries





Το ΚαΛοΚΑίΡι δΕν ΈχΕι αΠλά ΓεΎση ΕίΝΑι ΓεΎση !


7 comments:

  1. @ ειναι ευη μου.. ειναι

    το καλοκαιρι ειναι η κολαση κι ο παραδεισος μαζι..

    :)

    ReplyDelete
  2. Τα κερασια τα εχω απωθημενο φετος. Τις 2 φορες που αγορασα ηταν χαλια και δεν τα ευχαριστηθηκα. Και μ'αρεσουυυυν :)

    Καλο απογευματακι!

    ReplyDelete
  3. @ dee dee

    εχω βρει πηγη εξαιρετικη ;)))

    ReplyDelete
  4. τόσο ζωντανά!
    σου έρχεται ν' απλώσεις το χέρι, να τα βουτήξεις όλα και να τα φας!

    ReplyDelete
  5. τι όμορφη φωτο!
    μου ανοιξες την όρεξη τωρα^
    μιααμ...

    ReplyDelete
  6. Γλυκιά γεύση το καλοκαίρι!! Ήθελα να μπω μέσα στην οθόνη.. Η φωτογράφος δε ακόμα πιο γλυκιά :)

    ReplyDelete
  7. Καλά δεν είναι μόνο η όρεξη για να τα τσιμπήσεις (και να'ναι έτσι κόκκινα και γλυκά...άχου...), αλλά ΄τσίμπησα' και τη φωτό...εννοείται...;))

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...