Thursday, July 19, 2012

μυστικά





Yπάρχουν δύο ειδών μυστικά.  Το ένα από αυτά,  είναι η συζήτηση που κάνεις με κάποιον για ένα θέμα που αφορά και τους δυό σας.  Αυτή τη συζήτηση λοιπόν δε τη βγάζεις παραέξω.  Το γιατί και το πως είναι κάτι που ο συνομιλιτής σου σου έχει εμπιστευτεί.  Δε το βγάζεις τελάλη για να βρεθούν κάποιοι φίλοι και να σου πουν ''ναι ναι καλά έκανες,  συνέχισε''.  Προσωπικά σε ότι κάνω δε χρειάζομαι συνηγόρους.  Σιωπηλά ξεκινάω,  σιωπηλά σταματάω.  Σιωπηλά το παλεύω.


Άλλη φορά θα φροντίσω πριν δώσω απλόχερα το όνομα μου και τη δουλειά μου να είμαι σίγουρη ότι πίσω από ότι φαίνεται θα υπάρχουν άνθρωποι που θα το σεβαστούν και δεν θα με ''δώσουν''  στο όνομα δεν ξέρω ποιάς κατάστασης!

καλή συνέχεια

6 comments:

  1. Ναι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, μιας κι η εμπιστοσύνη μας πολλές φορές κερδίζεται από τα λάθος άτομα.
    Όλα θα πάνε καλά, καλό μεσημέρι=)

    ReplyDelete
  2. αυτήν τη σιωπή την έχω συνδέσει στο μυαλό μου με ωριμότητα και γαλήνη. και πάντοτε, νομίζω, οδηγεί στα "σωστά" μονοπάτια.. ;)

    ReplyDelete
  3. Νομιζω δεν υπαρχει τετοιο θεμα, αν αναφερεσαι σε αυτο που υποψιαζομαι. Οπως και να εχει, ειναι πολυ υποκειμενικο τι εννοει ο καθενας οταν λεει "εμπιστευομαι". Εσεις οι δυο ξερετε καλυτερα αν ενα μυστικο προδοθηκε ή οχι.
    Στη δικη μου ζωη, ελαχιστες φορες ενιωσα εκτεθειμενη. Και τις περισσοτερες απο αυτες που μου συνεβει, με εξεθεσα εγω :):):)

    Μη μου απογοητευεσαι φεγγαρενια μου. Ολα συμβαινουν για καποιο λογο παντα :)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  4. Λυπάμαι που το πήρες έτσι και που αισθάνθηκες θιγμένη από την ανάρτηση.. δε νομίζω όμως ότι πρόδωσα κάποιο μυστικό, πώς γίνεται να το είδες έτσι; Αισθάνθηκα την ηθική υποχρέωση απέναντι σε αυτούς που μας ακολούθησαν με αγάπη και ενθουσιασμό σε αυτή την προσπάθεια να δώσω μια εξήγηση γιατί δεν βλέπουν πλέον τη δουλειά μας και μέχρι εκεί ήταν η αναφορά μου, σε αυτό και στην εκτίμηση που σου είχα. Δεν καταλαβαίνω, Στέλλα.. Ότι ήθελα κανάκεμα από τις επαφές μας; Στ' αλήθεια, αυτό πιστεύεις για μένα; Αυτό πίστευες όλον αυτό τον καιρό, ότι καπηλευόμουν το όνομά σου; Συνήγοροι οι e-φίλοι μας; Τι να πω...
    Όση αξία κι αν έχει, εξακολουθώ να μη θεωρώ ότι έχω κάνει κάτι κακό, ίσα-ίσα που πίστευα ότι ήταν το πλέον σωστό να γίνει από τη στιγμή που αναλάβαμε να κάνουμε κάτι μαζί και ξαφνικά εξαφανιζόμαστε χωρίς καμιά εξήγηση. Ούτε και θεώρησα ποτέ ότι καταχρώμαι κάτι από σένα με το να λέω ότι θεματικά οι ματιές μας διαφέρουν αφού αναφερόμουν στις φωτογραφίες μας και όχι σε σένα προσωπικά, πόσο μάλλον ότι εκμεταλλεύομαι το όνομα και την εμπιστοσύνη σου;;!!...
    Αν με ρώταγες μέχρι πριν από λίγο θα έλεγα ότι ήμασταν εντάξει και έρχομαι με όλες τις καλές προθέσεις μου και την εκτίμησή μου για σένα και διαβάζω ...αυτό...
    Τι να πω... λυπάμαι πολύ αν σε στενοχώρησα, δεν ήταν στις προθέσεις μου.
    Καλή συνέχεια και σε σένα.

    ReplyDelete
  5. Καλή συνέχεια :)

    ReplyDelete
  6. Αν και δε γνωρίζω τις καταστάσεις, μου άρεσε κ βρήκα αρκετά ψύχραιμη την απάντηση της deedee. Αν μας αποχαιρετάς για το καλοκαίρι, εύχομαι καλές διακοπές, να είσαι καλά.

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...