Friday, October 05, 2012

ανάποδα

Έχω την αίσθηση ότι ο κόσμος έχει γυρίσει ανάποδα,  χωρίς απαραίτητα αυτό να είναι καλό ή κακό,  και χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω μια αρχή και ένα τέλος.
Απλά αυτή την φάση την έχω ξαναζήσει.  Μετά,  μπήκαν εμβόλιμα διάφορα πράγματα,  νομίζαμε ότι αυτή ήταν η ζωή μας αλλά δεν ήταν.
Τα ζήσαμε όμως.
Έχω αγοράσει μαλλί να φτιάξω κάτι για το λαιμό σε χρώματα,  η βάση είναι μωβ και τρέχουν πορτοκαλιά και πράσινα και μπλε και κίτρινα κι εμένα πολύ μου αρέσει και με κάνει να νιώθω ότι βρίσκομαι στην καρδιά του Φθινόπωρου,  που όμως μόνο σε φωτογραφίες το χαζεύω.  Στην πραγματικότητα η ζέστη ακόμη καλά κρατεί,  αλλά ποιός νοιάζεται για αυτήν.  Αυτό που έχεις στο μυαλό έχει σημασία.
Γράφω εδώ για να δώσω το στίγμα μου πιό πολύ παρά επειδή έχω κάτι να πω,  ούτε η ίδια δε μπορούσα να φανταστώ,  τόσα πολλά πρόσωπα επάνω μου..  έρχεται σαββατοκύριακο και είναι Οκτώβρης.

2 comments:

  1. Αυτη η εβδομαδα νομιζω δυσκολη για πολλους ηταν τελικα. Ή να πω απλα παραξενη; Οπως και να εχει ηρθε στο τελος της και σημερα πρωι πρωι διαβασα την αναρτηση της KaPa και μου εφυγαν ολα.
    Δεν ειναι λογικη να μη στενοχωριομαστε και να μη γκρινιαζουμε ποτε επειδη παντα καποιος αλλος ειναι χειροτερα. Αλλα σε μενα επιασε σημερα. Κοπηκαν τα ποδια μου οταν διαβασα την αναρτηση. Και ειμαι απλα χαρουμενη. Ετσι πηγαια και τοσο απλα!

    Καλο Σαββατοκυριακο Οκτωβρη φεγγαρενια μου.... ακουσα για συννεφιες και ελπιζω να ειναι αληθεια :)

    ReplyDelete
  2. θα ελεγα ναι.. δυσκολη πραγματικα εβδομαδα
    αλλα μετα την αναρτηση της καπα.. δε μιλαω αλλο
    για τιποτα

    πως καταφερνεις και με γειωνεις ;)

    φιλια!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...