Thursday, September 04, 2014

λατρεύω





Ένα χρόνο+ μετά και λέω μπράβο,  αυτή ήταν επιλογή από τις πιο τυχερές μου..  σχέσεις που έχουν να προσφέρουν,  που σου κρατούν το χέρι και σε οδηγούν βήματα μπροστά,  σχέσεις που αξίζουν εμπιστοσύνη.  Μια χαραμάδα στην ζωή μου,  που έγινε παράθυρο και ίσως δρόμος!

Λατρεύω..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...