Friday, September 19, 2014

βροχερή διάθεση





Κι ενώ έχω κάνει τις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις μου,  και νιώθω καλά και ασφαλής και λατρεία και αγάπη,  τα πάνω μου και τα κάτω μου επιμένουν να έχουν τις μεταξύ τους έντονες διαφορές και με μεγάλη διάρκεια,  χωρίς να μου αποκαλύπτουν το λόγο.

Πρέπει λέει να αποδέχεσαι τα όσα θέλεις να αλλάξεις στον εαυτό σου.  Φαίνεται πως μόνο μετά την αποδοχή έρχεται το επόμενο βήμα..  Όσο τα χτυπάς,  μένεις στάσιμος..  ίσως για αυτό και η τόση στασιμότητα πια..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...