Monday, October 13, 2014

10.01 / 13 / 10





Καμμιά φορά,  όταν το κουβάρι μοιάζει πολύυυ μεγάλο ή πολύ μπερδεμένο,  θέλω να κλάψω..  αλλά σκέφτομαι πως θα δακρύσουν τα μάτια όσων με δουν και συγκρατιέμαι..  συγκρατιέμαι..

_

Είχες δίκιο,  υπάρχει πάντα ένα κομβικό σημείο στις σχέσεις όπου από εκεί και ύστερα τίποτα δεν είναι ίδιο..

_

Έχω εμμονή με ένα στόχο.  Δεν έχει να κάνει με ''πρέπει''  αλλά είναι κάτι που το θέλω τόσο πολύ που τελικά μοιάζει με ''πρέπει''.  Όσο τον κυνηγάω,  τόσο πιο μπροστά μου τρέχει.  Φοβάμαι ότι έχω μπει σε ένα φαύλο κύκλο..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...