Wednesday, October 08, 2014

5.39 / 8 / 10




Καθώς γυρίζεις το πόμολο της πόρτας
στις επιστροφές και στο φευγιό σου,
καθώς αναπνέεις τον αέρα της θάλασσας
ή ακούς τον παφλασμό των κυμάτων
καθώς ανοίγεις τα πρωινά των Κυριακών
διάπλατα τα παράθυρα σου,
όταν οι σταγόνες της βροχής διαπερνούν το πρόσωπο σου
ή όταν φέρνεις στις παλάμες των χεριών σου
τα κιτρινισμένα φύλλα των δέντρων
καθώς βάζεις ζάχαρη στον καφέ σου
ή τσιμπάς τα εναπομείναντα ψίχουλα από το φρεσκοψημένο κέικ
στο λουλουδιασμένο πιάτο

το κομμάτι μου αυτό,  εκεί
είναι που αφήνει τα ίχνη μου στην δική σου άμμο


1 comment:

  1. Τα ιχνη ευχομαι να παραμείνουν ανεξήτηλα!
    Καλή νυχτα :)
    Φιλια

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...