Friday, October 24, 2014

ό,τι κατάλαβες





Τις μέρες μετά,  δεν θέλω να πολυσκέφτομαι..
Το αφήνω να δουλέψει μόνο του..  σαν αίσθηση
που σιγά σιγά παίρνει μορφή και υπόσταση,
σχηματίζοντας μια μπάλα από λόγο..
Κάτι γίνεται όταν ''αυτό''  μένει έτσι μέσα μου
και μ' ένα τρόπο,
όχι πάντα ανώδυνα,
μετατρέπεται σε ''άλλο''..
και δημιουργεί πορεία..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...