Thursday, October 30, 2014

της Τετάρτης





Αυτή τη φορά,  επιβεβαιώθηκα πως πρόκειται για το σωστό διαμέρισμα,  δεν υπήρχε κεντρικό φωτιστικό παρά μονάχα 4 μικρά και 4 μεγάλα σποτάκια στις γωνίες της οροφής,  από το δρόμο,  φαίνονταν καθαρά ένα φωτεινό ζευγάρι από δαύτα.
Δεν σκέφτηκα ''τι καλά να ήμουν εκεί''..
Ήρθε στο μυαλό μου το σκαλιστό ξύλινο τραπέζι με το ροζ παραλληλόγραμμο κουτί softex επάνω.
Κι η δύσκολη ερώτηση..

Μετά χάθηκα,  μια γκρι / ροζ πινελιά στο σκοτάδι.

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...