Saturday, June 13, 2015

a bookmark for me






Χθες που λες,  πήρα μια χαρά από τη Χαρά - επιστρέφω στο σπίτι και που αλλού;  ακριβώς μπροστά στον υπολογιστή μου βρίσκω έναν κίτρινο φάκελλο (όχι του Καραγάτση),  καταλαβαίνω,  χαμογελώ,  ανοίγω (δλδ τι ανοίγω,  σκίζω κυριολεκτικά) και βλέπω κι από κοντά αυτή την ψαρούκλα /  ψαροκόκκαλο,  φτιαγμένο από τα χεράκια της..  αμέσως βρήκε τη σωστή θέση του,  στο βιβλίο μου,  το οποίο λόγω καλοκαιριού είναι αστυνομικό και πρωταγωνιστεί ένας ντετέκτιβ που ακούει τζαζ!
Πολλά πολλά ευχαριστώ  :-)*

-

Πολύ μ' αρέσει να φωτογραφίζω με το κινητό μου όπως και με την sony pocket που είχα κάποτε και δεν υπάρχει πια..  γιατί μπορώ να φτάσω τόσο κοντά στο αντικείμενο όσο δεν μπορώ με την nikon dslr μου - κι ας μην έχει ευκρίνεια η φωτογραφία

5 comments:

  1. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ΔΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!
    Εσύ είσαι η Στέλλα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Ουδέποτε πήγε το μυαλό μου σε σένα,μα με τίποτα!
    Πόσο πιο χαρούμενη με κάνεις τωρα που ανακαλύπτω σε τι χέρια έπεσε το ψαροκόκκαλο!!
    Τωρα μετανοιώνω που σ άκουσα και δε πρόσθεσα κάτι άλλο,ΑΛΛΑΑΑ...επιφυλάσσομαι.
    Οχι που θα περάσει έτσι αυτό το χουνέρι! Μα να μη μου γράψεις μια λέξη οτι είσαι η "με το φεγγάρι αγκαλιά" που τόσες φορές τόχω πάρει και τόχω διαφεντεψει στο ιντερνετικό σύμπαν;
    Ειλικρινά απόψε θα κοιμηθώ μ ένα χαμόγελο ΝΑΑΑ!
    Μου χεις δώσει τόσα πολλά δικά σου,που τι να σου δώσει το φτωχό μου ψαροκόκκαλο;;;
    Φιλιά πολλάάάά

    ReplyDelete
  2. καλημερα Χαρα !
    χαμογελαω για την εκπληξη σου αλλα και για τη δικη μου γιατι ημουν σιγουρη οτι ηξερες οτι ειμαι και εκεινη και αυτη..
    εκπληξη στην εκπληξη λοιπον ;)

    να ειδες; η γοητεια των blogs που τοσο σου αρεσουν
    αυτη η μαγικη ανωνυμια που ομως νομιζω μας δινει πολλα ατου

    σ ευχαριστω κι απο εδω και παλι :):):)

    ReplyDelete
  3. Καλησπέρα Στέλλα μου!
    Καλά κάνεις και χαμογελάς,γιατί εγω έχω μείνει ακόμα με το στόμα ανοιχτό!χαχαχα
    Να λοιπόν που επιβεβαιώθηκα σ αυτό που σου έγραψα στο μέιλ, οτι " πάντα υπάρχει τρόπος να επικοινωνείς με τους ανθρώπους που επιλέγεις"! Πού νάξερα οτι τόγραφα σ ένα απο τα ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ!
    Εγω σ ευχαριστώ για όλα, μα για ΟΛΑ!!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  4. Μπράβο κυρίες μου! Ωραίες συστάσεις... Όταν είδα τη φωτογραφία με τον πρωτότυπο σελιδοδείκτη και διάβασα τις ευχαριστίες, αμέσως αναγνώρισα τη δημιουργό.
    Άρα, Χαρα, με το φεγγάρι αγκαλιά και εσύ στο σύμπαν... Στέλλα τα μεγάλα πνεύματα, έστω και στο σύμπαν... συναντιούνται!

    Να είστε καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στρατο, αυτα ειναι τα θετικα του facebook οπου η επαφη ειναι παντα πιο αμεση !

      σ ευχαριστω

      Delete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...