Thursday, December 24, 2015

υστερόγραφα μιας διαδρομής (Στράτος Δουκάκης) κι ένα δώρο για τα χριστούγεννα





Τόσες μέρες σκέφτομαι,  θα κάνω ανάρτηση και θα γράψω αυτό ή θα γράψω το άλλο,  θα γράψω πως είχα ένα δώρο χριστουγεννιάτικο από ένα πολύ καλό διαδικτυακό μου,  πως αυτό το δώρο ήταν έκπληξη,  πως με συγκίνησε πολύ,  όχι μόνο σαν πράξη για την τιμή που μου δόθηκε αλλά και σαν περιεχόμενο.  Ήθελα να πω φίλε Στράτο πως δεν θα στριμώξω αυτό το βιβλίο σου που μοιάζει τόσο μεγάλο από γεμάτα συναισθήματα,  αυτή την περίοδο στην καθημερινότητα μου και ο λόγος είναι πως δεν θέλω να το κάψω έτσι εύκολα,  από την άλλη σε μια μικρή,  πολύ μικρή προσπάθεια να ξεκινήσω να το διαβάσω,  κόλησα σε εκείνη την πρόταση που λέει ''Κι αρχίζω να αναμετρώ τη ζωή μου.  Τις μια στάλα νίκες,  τις πολλές χασούρες,  τα βάσανα.  και μετά ''κι είναι τότε που αρχίζω την αυστηρή ενδοσκόπηση,  την αέναη επιστροφή στα βάθη του εαυτού μου,  όπου - ανεξήγητο πως και γιατί - αντηχούν,  σαν παραμιλητό,  τα λάθη και οι παραλείψεις πολλών χρόνων..''

Μετά από αυτές τις λέξεις είμαι σίγουρη ότι οι ιστορίες αυτού του βιβλίου τρυπούν βαθιά την ψυχή,  διαπερνούν την επιδερμίδα και απαρτίζονται από τρυφερότητα και λεπτά συναισθήματα.

Το χαιδεύω το βιβλίο,  από τη μέρα που το παρέλαβα το παίρνω και το νταντεύω σα μωρό στα χέρια,  το μυρίζω,  ακουμπάω το εξώφυλλο,  κρυφοκοιτάζω λέξεις και δεν το κρύβω πως μου αρέσει πολύ αυτό,  το μοναδικό,  πανάκριβο χριστουγεννιάτικο δώρο μου για αυτό νιώθω ότι όφειλα μια ανάρτηση τώρα,  πριν τη μέρα των χριστουγέννων,  τώρα ήταν η στιγμή του,  εδώ ανήκει.

Στράτο σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλη την αγάπη και την τρυφερότητα με την οποία με έχεις περιβάλει..  σ' ευχαριστώ για το υπέροχο δώρο σου.


Ο Στράτος γράφει καθημερινά και στο ιστολόγιο του:

http://mithymnaios.blogspot.gr/

χαρούμενα χριστούγεννα σε όλους!

12 comments:

  1. Καλά Χριστούγεννα Στέλλα με ότι όμορφο στη ζωή σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. χρονια πολλα Γιαννη μου, ευτυχισμενα με τους ανθρωπους που αγαπας και σ αγαπουν..

      Delete
  2. Χρόνια πολλά και καλά Στέλλα μου!
    Με υγεία και γαλήνη!
    Μου κέντρισες την περιέργεια πολύ για το βιβλίο.
    Θα επισκεφτώ τον Στράτο :)))

    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χρονια πολλα Αριστεα μου, με οτι επιθυμει η ψυχουλα σου..
      κι εσυ μου κεντρισες το ενδιαφερον με το νεο δρωμενο σου..
      να πας στον Στρατο, εχει ιδιαιτερες ευαισθησιες η γραφη του

      φιλια πολλα, φιλια χριστουγεννιατικα ;)

      Delete
  3. Απ' τα πιο ακριβά δώρα το βιβλίο. Στέλλα μου εύχομαι ολόψυχα να έχεις τέτοιες παραλαβές στη ζωή σου, δώρα αγάπης από φίλους, όμορφες σκέψεις, νοιάξιμο και πολλά χαμόγελα!
    Να είσαι και να περνάς καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ιδιαιτερα οταν αυτος που σου το προσφερει αυτο το δωρο το εχει γραψει κι ολας, σ ευχαριστω Μαρια για ολες τις ευχες.. χρονια πολλα με αγαπη και υγεια ;)

      Delete
  4. Να'χεις έμορφες διαδρομές νου και σώματος Στελλάκι ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ωραια ευχη βολτιτσα μου.. αντευχομαι απο καρδιας!
      χρονια πολλα, ας ειναι και νοστιμα και ομορφα ;)

      Delete
  5. και κει που ... εκοβα βολτες... σε βρηκα και χαρηκα
    αφηνω τις ευχες μου για καλες γιορτες

    ReplyDelete
    Replies
    1. γεια σου ασωτε.. χρονια πολλα
      εκανες πολυ καλα και με βρηκες, οι δε βολτιτσες ειναι σπουδαιες στη βολτιτσα φιλη μας, λατρεμενη :)

      Delete
  6. Χρόνια πολλά Στέλλα με πολύ αγάπη.
    Θα το διαβάσω κ εγώ το βιβλίο, συναισθάνθηκα αυτό που έγραψες το "να μη το κάψω".. Τα καλά πράγματα θέλουν το χρόνο τους για να αφεθείς κ να χαθείς εντελώς μέσα τους... Να είσαι πάντα καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ετσι ακριβως.. καποια πραγματα θελουν τον χρονο τους αλλα και το φλερτ που προηγειται δινει ωραιες στιγμες ε; κλεφτές μαλιστα!

      χρονια πολλα roadartist μου.. πολλα φιλια

      Delete

μια μέρα

  χρόνος τότε που σκοτώναμε το συναίσθημα,  κι ενώ η ψυχή έλεγε ναι,  εμείς επιλέξαμε το όχι νοσταλγία ο τρόπος που σήκωνες ψηλά τα μανίκια ...