Friday, June 08, 2018

επιλεκτική μνήμη





Ένα ποίημα της Ελένης Γούναρη


Πριν λίγες μέρες τον επισκέφτηκε
Είχαν να συναντηθούν είκοσι χρόνια
Τί θες να κάνουμε Δημήτρη; του είπε σε μια στιγμή
Έρωτα
Αυτό της απάντησε κι εκείνη, τα ‘χασε
Με κοίταξε γεμάτη αμηχανία
Σε ακούνε, τί είναι αυτά που λες; τον μάλωσε
Σσσ.. άστον, της έγνεψα
Απωθημένο του θα ήταν, έτσι σκέφτηκα
Τον έβλεπα συχνά, καθημερινά σχεδόν
Ισχυρίζεται πως είμαι η αδυναμία του
Θα τον ρώταγα
 Θα μου απαντούσε
Ερωτευτήκατε;
Και βέβαια
Ποιά;
Πολλές, είπε χαμογελώντας
Και ο μεγαλύτερος σας έρωτας;
Η Νατάσα
Η Αναστασία που είχε έρθει πριν λίγες μέρες να σας δει;
Ναι!
Πώς την γνωρίσατε;
Ήμουν ιδιαίτερος του διοικητή τότε
Η Αναστασία είχε έρθει για διορισμό
Μόλις την είδα, ζαλίστηκα
Τόσο όμορφη ήταν!
Και;
Ήσασταν παντρεμένος τότε;
Λίγο παντρεμένος, απάντησε και γελάσαμε
Την φλέρταρα
Ενέδωσε
Όσο ήμασταν μαζί, περάσαμε υπέροχα
Δεν πάψαμε ποτέ να επικοινωνούμε
Δεν θα ήταν δυνατόν, να πάψουμε να επικοινωνούμε
Η μνήμη, μου λέτε συχνά, πως πια δεν βοηθάει
Ρωτώ για τα βιβλία σας, ρωτώ για άλλα και ξεχνάτε
Αυτό όμως, όχι
Όλα τα άλλα, μπορεί να τα ξεχνώ
Όλα τα άλλα, μπορεί και να μην υπήρξαν ποτέ..

1 comment:

  1. Ωωωωωω αδυναμία μου και το θέμα και αυτό το είδος και η γραφή και το νόημα.
    Στέλλα ευχαριστούμε πολύ.
    Θα ήθελα να σταθώ στην εικόνα της επιλογής σου. Την σημειώνω ως μία από τις πλέον ερωτικές και αισθησιακές ναι εικόνες που έχω σταθεί τελευταία.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete

όχι πιά

Κάποιος με ρώτησε αν σε ξέρω.  Χιλιάδες αναμνήσεις πέρασαν από το μυαλό μου..  Την ώρα που του απαντούσα ''όχι πιά''   *Από...