Wednesday, May 29, 2019

ψέμμα





Χθες το βράδυ,  με πήρε ο ύπνος στην καρέκλα.  Τόσο ωραία,  τόσο ατμοσφαιρικά!  Έγειρα λίγο για να ξεκουραστώ το πολύ ένα μισάωρο,  δίπλα στην ανοιχτή μπαλκονόπορτα,  να έχω και όλο το δροσερό αεράκι επάνω μου και αποκοιμήθηκα ένα ολόκληρο τρίωρο.
Και ήταν πολύ πολύ πολύ γλυκός αυτός ο ύπνος ίσως επειδή ήταν στα κλεφτά.

Αργότερα,  μέχρι τις δύο δυόμιση τα ξημερώματα,  κατάφερα και διάβασα μερικές σελίδες από το βιβλίο μου και έτσι όπως με ευχαριστούσε και σελίδα σελίδα το απολάμβανα σκεφτόμουν πόσο ωραίο και πλήρες συναίσθημα μας προσφέρει ένα πολύ καλό βιβλίο.

Μετά,  μου ήρθε στο μυαλό η λέξη ''ψέμμα''  και σκεφτόμουν πόσα και πόσα ψέμματα δεν έχουμε ακούσει,  μικρά,  μεγάλα,  τεράστια ψέμματα και χωρίς την ασπίδα της πρωταπριλιάς.
Δεν ξέρω τί είναι αυτό που κάνει κάποιους ανθρώπους να νιώθουν καλά μπλεγμένοι μέσα σε δίχτυα ψεμμάτων.  Ίσως το ότι θέλουν να κλέψουν μια μερίδα που ξέρουν πως δικαιωματικά και καθαρά δεν τους ανήκει.  Ίσως δεν νιώθουν ολοκληρωμένοι με τον εαυτό τους,  είναι ανασφαλείς.

Ίσως δεν έχουν την αυτογνωσία να καταλάβουν πως γίνονται αντιληπτοί άρα και γελοίοι;
Ίσως πάλι νομίζουν πως η αλήθεια καίει τόσο πολύ που δεν έχουν τη δύναμη να την ξεστομίσουν.

Αχα,  νομίζω πως ακόμη κι αν τους ρωτήσεις κάποιο ψέμμα θα γεννήσει το μυαλουδάκι τους για να σου απαντήσουν!




42 comments:

  1. Πόσο όμορφο πρέπει να είναι να σε παίρνει ένας μικρός ύπνος σε μια βεράντα. Μέσα στην ανάσα του φρέσκου αέρα. Είναι τόσο χαλαρό.
    Όσον αφορά τα ψέμματα Στέλλα μου. Τι να πω. Δεν ξέρω να πω πολλά πάνω σ' αυτό. Είναι δύσκολη η αλήθεια. Πολλές φορές επώδυνη. Είναι τόσοι οι συμβιβασμοί στη ζωή μας που πατάνε πάνω σε μικρά ή μεγάλα ψέμματα. Κατά συνθήκην ή ενάντια. Είναι μια πραγματικότητα με την οποία δεν ξέρω αν πρέπει να συνυπάρξουμε.
    Καλησπέρα Στέλλα μου.
    Να είσαι καλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η αλήθεια είναι Γιάννη, πως κι εγώ που το ψέμμα το θεωρώ το άλφα και το ωμέγα καταστροφής σε μια οποιαδήποτε σχέση, φιλική ή ερωτική, ομολογώ πως κάποιες ''αλήθειες'' δεν θα ήθελα να τις ακούσω.
      Αλλά μερικοί άνθρωποι βλέπεις πως δεν μπορούν να κινηθούν χωρίς το ψέμμα, απορώ μάλιστα πως τα θυμούνται όλα αυτά που σκαρφίζονται. Από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο!
      Για μένα οι υπεκφυγές και τα ψέμματα είναι για σχέσεις περιστασιακές και ελάχιστου χρονικού διαστήματος και διάρκειας.
      Ποιό το νόημα;

      Delete
    2. Ναι δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου Στέλλα μου. Αλήθεια είναι σε γενική διαπίστωση. Σε φιλώ με πολλές καλησπέρες.

      Delete
    3. καλησπέρα κι από μένα Γιάννη
      φιλιά!

      Delete
  2. Τον ύπνο σου τον ζήλεψα ψαροματάκι :) Mου έφερε στο νου έναν ωραίο πίνακα με μια γυναίκα του περασμένου αιώνα που κοιμόταν δίπλα σε ένα ανοιχτό παράθυρο με το βιβλίο ανοιγμένο στην ποδιά της.
    Το ψέμα είναι η άλλη πλευρά της αλήθειας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που λέει κανείς ψέματα. Είμαι επιεικής με όλους τους λόγους εκτός από την πρόθεση της εξαπάτησης. Το λέω γιατί υπάρχουν άνθρωποι που με ένα ψέμα ομορφαίνουν την αβάσταχτη ή άχαρη ζωή τους και κάνουν κακό (αν κάνουν) μόνον στον εαυτό τους. Από τότε που κατάλαβα πως η πραγματικότητα δεν αντέχεται και πως δεν μπορούν όλοι να στραφούν στην Τέχνη ή στις εξαρτήσεις για να ξεφύγουν, από τότε έγινα πιο επιεικείς στους ανθρώπους που διανθίζουν τις αφηγήσεις , τα λόγια τους ή τη ζωή τους με ανώδυνα, αφελή και κάποιες φορές χαριτωμένα ψέματά τους.
    Κάπως έτσι βλέπω το θέμα του ψέματος και εξαιρώ βεβαίως τα σοβαρά με τις ολέθριες επιπτώσεις.
    Καλό απόγευμα ψαροματάκι :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αφού τον ζήλεψα κι εγώ τον χθεσινό ύπνο μου στα κλεφτά είπα να το επαναλάβω σήμερα σε μια πιο φυσιολογική ώρα μια που είχα την δυνατότητα. Το απόλαυσα!
      Είναι η αλήθεια πως δεν μ αρέσει να κοιμάμαι μεσημέρι ή ενδιάμεσα, αλλά καμμια φορά το ίδιο το σώμα το φωνάζει πως το χρειάζεται.

      Ωραία έκανες τον διαχωρισμό!
      Συμφωνώ και με τις δύο περιπτώσεις.
      Στην πρώτη περίπτωση το κάνεις για σένα αλλά και καμμιά φορά για το προφίλ σου, για να το δυναμώσεις.
      Η εξαπάτηση σε όποια μορφή καταδικάζεται.

      Υπάρχουν όμως κι εκείνα τα μικρά που λες γιατί, που δεν έχουν σοβαρό λόγο.
      Αν είναι να πεις ψέμματα τουλάχιστον να αξίζει :-)))
      Αστειάκι κάνω γιατί ούτε το αγαπώ ούτε μπορώ να το στηρίξω.
      Τις φορές που είπα ψέμματα, μετρημενες στα δάχτυλα, τις θυμάμαι ακόμη και κοκκινίζω.

      Μ αρέσει αυτό το ''ψαροματάκι''
      :-)))
      φιλιά χωρίς ψέμματα :)

      Delete
  3. Είναι ωραίο να μπορείς να αποφορτίζεσαι από την πίεση της ημέρας όταν βρίσκεσαι στο σπίτι σου.Αυτή η ηρεμία που τόσο την έχουμε ανάγκη μερικές φορές.
    Με το ψέμμα δεν έχω καθόλου καλές σχέσεις.Απο παιδί.Μερικές φορές προσπαθούσα να πω ψέμματα στην μητέρα μου όταν με ρωτούσε για το σχολείο.Αλλά πάντα μου ελεγε ότι δεν ξλερω να λέω ψέμματα.
    Το θεωρώ πολύ ηλίθιο το να πιστεύει κάποιος όταν λέει ψέμματα ότι οι άλλοι δεν τον εχουν καταλάβει.
    Υπάρχουν και άνθρωποι με το ψέμμα.Είναι τρόπος ζωής,εκφρασης.Μπορεί να μην μπορούν να δεχτούν την αλήθεια και να δμιουργούν έναν ψεύτικο κόσμο.
    Ευτυχώς για μένα που βρήκα αν και αργά κάπως την γυναίκα (μου) της ζώης μου που είναι και αυτή το ίδιο με μένα.
    https://www.youtube.com/watch?v=bIolH-QHC5k
    https://www.youtube.com/watch?v=uCGD9dT12C0


    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααα κι έλεγα κι εγώ πως για το σημερινό θέμα δεν θα βρεις τα κατάλληλα τραγούδια :-)))

      Ώστε κι η δική σου η μαμά το έλεγε αυτο;
      Κι εγώ ήμουν και είμαι ακόμη ακόμη ανοιχτό βιβλίο και το χαίρομαι που είμαι έτσι.
      έχω ακούσει όμως ψέμματα και ψέμματα!
      Κι από ανθρώπους που τους είχα σε εκτίμηση.
      Τί κάνουμε σ αυτή την περίπτωση;

      Είναι ωραία να αποφορτίζεσαι από την πίεση της ημέρας βέβαια. Εκείνη η μαγική στιγμή που λες ''τελείωσα'' και που αρχίζουν τα όμορφα, μια βόλτα, ο δικός σου άνθρωπος, ένα καφεδάκι, ραδιόφωνο, τηλεόραση και ότι θέλει ο καθένας.

      Καλή ξεκούραση λοιπόν, με ό,τι επιθυμείς

      Delete
  4. Για τους ανθρώπους που είχαμε σε εκτίμηση και για κάποιο λόγο λένε ψέμματα αλλάζουμε την εκτίμηση...
    Σε αυτή την περίπτωση εγω κράταω αποστάσεις.Τόσες όσες πρέπει να καταλάβουν ότι δεν "τρώμε"οτι μας σερβίρουν.
    Για να αποφορτιστώ πάντα ένα μπανάκι και μετά μουσική,ξεκούραση και συζήτηση με την αγάπη μου για την ημέρα που πέρασε.
    ΥΓ: Πιστεύω να μην κουράζω με τα τραγούδια που επιλέγω σε κάθε σου ανάρτηση.
    Επειδή ακούω πολλά είδη μουσικής σου στέλνω αυτό για καληνύχτα.
    https://www.youtube.com/watch?v=6EA-MIYY1bg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βέβαια ανώνυμε φίλε, είναι θέμα χρόνου πάντα αυτό.

      Θα φανώ αδιάκριτη αλλά θέλω να φανταστώ το επάγγελμα σου :-)))

      Ασφάλειες;
      Πωλητής;

      Δεν πρέπει η δουλειά σου να είναι πολύ ασφυκτική. Μου βγάζεις ηρεμία. Όχι άτομο που εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο για την ιδιωτική πχ επιχείρηση του.
      Αλλά ξέρω πως θα μου πεις ότι πάλεψες πολύ για αυτή την ηρεμία σου.
      Θα σου πω κι εγώ με τη σειρά μου πως ό,τι κάνεις για τον εαυτό σου, καλό είναι και μάλιστα πιστεύω πως ποτέ δεν είναι αργά και για σένα και για όσους αγαπάς!

      Ααα κομμωτή δεν μπορούσα να σε φανταστώ ποτέ αν και αυτό μέσα σε πάρα πολλά μου πέρασε από το μυαλό.

      Τα τραγούδια που μου στέλνεις τα απολαμβάνω πάρα πολύ να ξέρεις.
      Να συνεχίσεις να το κάνεις.

      Καλό βράδυ

      Delete
  5. Στον τομέα της τεχνολογίας.Αν και 50 ετων σπουδάζω τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών γιατί πάντα μου έκανε "κλικ" αλλά δεν είχα σκεφτεί να φτάσω εως εκει.
    Εχει αρκετό διάβασμα και εχουμε και εξεταστική σε 2 εβδομάδες.
    Αλλά με την ηρεμία,την αγάπη και το ενδιαφέρον που εχω στο σπίτι μου πάντα όλα είναι πιο εύκολα.
    Εχουμε και τα προβλήματα της μαμάς αλλά προσπαθούμε....
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Α Γ Χ Ο Σ.Πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρω.
    Εχω αλλάξει αρκετές δουλειές.Δουλεύω από 17 χρονών.Μου άρεσε πάντα να δουλεύω.
    Αλλά με την κρίση ...Τα γνωστά.
    Αυτά.Αφού είπαμε να λέμε αλήθειες να πουμε και τα δικά μας.

    Σήμερα ακούω rock ballads.Το κακό είναι ότι δεν μπορώ να πιώ ούτε μια μπύρα.Παγωμένη.
    https://www.youtube.com/watch?v=9bAoq7k3tZ0


    ReplyDelete
    Replies
    1. Ποτέ δεν είναι αργά σε όποια ηλικία κι αν βρισκόμαστε!
      Όταν με το καλό τελειώσεις θα έχεις τα προσόντα για ένα ενδιαφέρον επάγγελμα με αρκετή ζήτηση.
      Η εποχή μας ζητάει την τεχνολογία!
      Σε σκέφτηκα και σαν δάσκαλο,
      και σαν οδοντίατρο :-)))

      Μα εσύ δεν έλεγες πως και μέσα από την κρίση υπήρξαν ευκαιρίες; Δουλειά και όχι διακοπές;)

      Θα πετύχεις αυτό που θέλεις, όσο δύσκολο κι αν είναι.
      Καλή ευκολία και καλή επιτυχία!!!
      Ααα ακόμη αυτός ο λαιμός; Πολύ δεν κράτησε;

      Ωραίες μουσικές
      καλό βράδυ εύχομαι

      Delete
  6. Στέλλα μου!
    Ένα από τα μείον του μπλόκινγκ είναι ο χρόνος που περιορίζεται αφάνταστα όταν θα πρέπει να απαντήσεις ταυτόχρονα σε σχόλια φίλων αναγνωστών με αποτέλεσμα κάποιες φορές να χάνεις αναρτήσεις. Ε απ’ το πρωί άνοιξα τρεις φορές το blog και μόλις κατάφερα να σου γράψω. Anyway
    Αυτός ο ύπνος στην πολυθρόνα είναι τόσο ευεργετικός. Δοκιμασμένος κι ας σηκώθηκα σαν αρβανίτικος ξυλοσουγιάς (έκφραση) ή γαλλικό σίγμα. Το μισάωρο, τρεις ώρες; Φαίνεται το είχες ανάγκη.
    Πάμε στο ψέμα. Είναι γεγονός ότι το ψέμα συνοδεύει τη ζωή μας αφού κατ’ουσίαν όλοι ψεύδονται. Από τα χωρίς κίνητρο ψέματα ή όχι μέχρι τα εσκεμμένα όλοι κάποια στιγμή της ζωής μας νιώσαμε τη μύτη μας να μεγαλώνει ελαφρώς.
    Η ανασφάλεια; Όπως λες. Η χαμηλή αυτοεκτίμηση; Η ανάγκη να γίνουμε αποδεκτοί; Ποιος ξέρει! Και σίγουρα δεν μιλάμε για τα ψέματα των πολιτικών προκειμένου να χειραγωγήσουν τον λαό.
    Ίσως η ανάγκη να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας μπροστά σε μια οδυνηρή αλήθεια.
    Ίσως μια αυταπάτη, μια πλάνη πως όλα είναι εντάξει. Άλλωστε ποιος μπορεί να κρίνει που τελειώνει το ψέμα και που αρχίζει η αλήθεια.
    Καλό βράδυ ξεκούραστο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειδικά όταν κάποια μπλογ σαν τα δικά μου κάνουν σχεδόν κάθε μέρα ανάρτηση. Άντε μέρα παρά μέρα. Γνωρίζω πόσο κουραστικό είναι αλλά δεν θέλω να βάλω όρια, όποτε βγαίνει στον καθένα, και οι σχολιασμοί χωρίς πίεση είναι το καλύτερο νομίζω :-)))

      Νομίζω το ψέμμα αρχίζει εκεί όπου αδυνατείς να ξεστομίσεις την αλήθεια.
      Άρα προς αδυναμία το βλέπω και όχι προς δύναμη κι εγώ.

      Συμφωνώ με όσα γράφεις στην τελευταία παράγραφο.
      Αυταπάτες και πλάνες ατελείωτες.
      Και τέλος ποιός μπορεί να κρίνει; Μόνο αυτός ο οποίος επιρεάζεται άμεσα, αλλά και σ αυτόν προσάπτουμε ευθύνες για την στάση του.

      Καλημέρα υπό τους ήχους της Καραίνδρου, η οποία είναι υπέροχη!
      Φιλιά πολλά

      Delete
  7. Καλημέρα.Με μουσική.https://www.youtube.com/watch?v=0pjJLwiB0Nk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καραίνδρου σε συνδιασμό με Αγγελόπουλο είναι το απόλυτο θαύμα!!!
      Επίσης και αυτό
      https://www.youtube.com/watch?v=RapFR2pZUJA

      Καλημέρα :-)

      Delete
    2. Είδα στο flickr.com φωτογραφίες σου.Είναι πραγματικά πολύ ωραίες.Και οι δικές σου.Μου άρεσε πολύ μια έχεις προφίλ κοντινή ασπρόμαυρη.Πάντα πίστευα ότι αυτό που κάνει μια γυναίκα όμορφη είναι η φυσική ομορφιά.Χωρίς μακιγιάζ και πολλά χρώματα.
      Τα χρώματα και τις εκφράσεις της ψυχής κανείς δεν μπορεί να τα φτάσει.
      https://www.youtube.com/watch?v=Bgg7rqXuyEc&list=PLb57PLZIuPw7tYO5ciigUfglYH4DKBMJC&index=20

      Delete
    3. Ανώνυμε φίλε εσύ είσαι πιο αδιάκριτος από μένα μου φαίνεται τελικά :)
      Κρατάω αυτό που λες πως τα χρώματα και οι εκφράσεις τις ψυχής κανείς δεν μπορεί να τα φτάσει, γιατί οι φωτογραφίες είναι στιγμές και δείχνουν παλιά και περασμένα χρόνια. Τhis, last year που έλεγε και η διαφήμιση. Ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος δολοφόνος :-)))

      Δεν βάζω εδώ και μια δεκαετία πιά φωτογραφίες στο φλικρ, γιατί δεν βγάζω πια, μόνο με το κινητό κανένα τοπίο κανένα ηλιοβασίλεμα, και δεν το ψάχνω τόσο πολύ όσο το έψαχνα.
      Και μάλιστα εχθές μου ήρθε ένας λογαριασμός 50$, έχουν ακριβήνει πάρα πολύ οι παροχές οπότε είμαι αναγκασμένη να διακόψω τον επί πληρωμή λογαριασμό, ελπίζω πως δεν θα χαθούν οι υπάρχουσες φωτογραφίες. Δυστυχώς δεν μου επιτρέπει να κάνω copy για να τις μαζέψω σε ένα cd.
      Θέλει πολλές ώρες, τότε δεν έκανα καμμία άλλη δουλειά ασχολιόμουν μόνο μ' αυτό.

      Delete
  8. νομιζω πως το λενε οσοι φοβουνται την αληθεια
    κυριως την αληθεια του εαυτου τους

    καλημερα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και όσοι από χαρακτήρα εμπλέκονται σε ''δολοπλοκίες'' μικρές και μεγάλες θα συμπληρώσω,

      καλημέρα Κική μου
      :)))

      Delete
  9. Καλημέρα. https://www.youtube.com/watch?v=28761G6UKf0
    https://www.youtube.com/watch?v=tetvnQqkxGA

    ReplyDelete
    Replies
    1. από τις πιο τρυφερές μουσικές που έχω ακούσει, τέλεια!!!
      καλημέρα κι από μένα

      Delete
  10. Μια χαρά λοιπόν! Μια ερώτηση μόνο. Πιο το βιβλίο;

    Καλό Ιούνιο <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλημέρα και καλό μήνα αείποτε!
      Κι εγώ έλεγα μα κανείς δεν θα ρωτήσει για το βιβλίο;
      Είναι το confiteor, σίγουρα εσύ θα το έχεις διαβάσει.
      Με τρόμαζε λίγο, και το είχα 2-3 μήνες στην άκρη αλλά φαίνεται τέλειο, και για σένα θα είναι ακόμη πιο ωραίο πιστεύω.

      Τα φιλιά μου

      Delete
  11. To θεμα ψέμα Στελλα μου επ ουδενί δεν πρεπει να υπαρχει στην ζωη μας παντα θα βγει στην εφιφανεια ότι καιρος και να περασει...στο μονο που θα μπορούσα να το ...αποδεχτώ.. θα ηταν μονο σε θεματα υγείας ..αν ποτε υπάρξει σε αγαπημενους μου.. αν ομως προκειψει στην δικη μου περιπτωση θα ηθελα την πάσα αληθεια...τελικα ομως είναινοπως ο καθενας μας μπορει να το διαχεριστεί.. για τον μεσημεριατικο υπνο και εγω λογο ηλικίας τωρα πια ξαπλωνω λιγο στην πολυθρόνα τα μεσημέρια Στελλα μου..
    Οσο για της αναρτησεις σου σόρυ κοριτσι μου που δεν τις προλαβενω όλες ομως παντα θα ψκανω την βολτα μου μολις βρισκω τον χρονο μου..
    Να εισαι καλα και να περνας ομορφα με οτι σου αρεσει να κανεις.. καλο σου ξημερωμα φιλακιααα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σμαραγδένια μου δεν θέλω να νιώθεις πίεση και άγχος, όποτε και αν μπορείς!

      Τα ψέμματα λόγω υγείας χμμ!
      Το έζησα δυστυχώς με τον πατέρα μου.
      Εκείνο το ''θα γίνεις καλά'' ακόμη πικραίνει την ψυχή μου.
      Ας μην τα θυμόμαστε τώρα αυτά, τουλάχιστον τώρα πια έχουμε αυτή την δυνατότητα μετά από 3 χρόνια.
      Γενικότερα τα ψέμματα τα σιχαίνομαι αλλά καμμιά φορά κι αυτό το ''κάνω την πάπια'', δεν μιλάω, δεν λέω ούτε ψέμματα, αλλά ούτε και την αλήθεια.

      καλημέρα και σε σένα
      τα φιλιά μου :-))))

      Delete
  12. Καλημέρα γλυκιά μου με τα πανέμορφα γατάκια σου ( τώρα μπήκα στην..γατοομάδα!!). Σε διάβαζα και ήταν λες και βλέπω εικόνα του..εαυτού μου, έτσι κι εγώ θέλω κουρνιασμένη και αραγμένη να διαβάζω σελίδα σελίδα νωχελικά το βιβλίο μου. Ψέμματα; είμαι από αυτή τη σπάνια ομάδα ανθρώπων που δεν μπορώ να πω ψέμματα απλά σε ανάλογες δύσκολες συνθήκες μπορώ να αποφεύγω να απαντήσω. Θυμάμαι τις κόρες μου μικρές και μέχρι τώρα που όταν κάποιος από την οικογένεια τους έλεγαν κάτι ερχόντουσαν τρεχάτες και με ρωτούσαν: - μαμά είναι αλήθεια; Νομίζω πως ..αλλάζω χρώμα όταν θα πω ένα ψέμα,αν είχα χρόνο να μη σε κουράσω θα σου έλεγα κατεβατά από ..ιστορίες με αυτό το κουσούρι ειλικρίνειας μου που νευριάζουν μαζί μου και έχω φάει και..μούτζα!!!!!!Καλημέρα και καλό μήνα γλυκιά μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχτίδα μου αν διαβάσεις παλιές αναρτήσεις μου θα δεις πως τα γατάκια είναι ο έρωτας μου αλλά από μακριά, στις γειτονιές και από τις φωτογραφίες.
      Η πραγματική αγάπη μου είναι στα σκυλάκια, ειδικά από τότε που αποκτήσαμε την δικιά μας, την Μπόνυ :-)))
      Ναι, είμαστε καθαροί άνθρωποι εμείς και ευθείς.
      Το μισώ το ψέμμα.
      Ούτε καν την διπλωματία δεν αντέχω, και οτιδήποτε προσποιητό.
      Κάποτε το θεωρούσα ελάττωμα αλλά τώρα πια το θεωρώ προτέρημα και μάλιστα μεγάλο.

      Καλημέρα, καλό μήνα
      καλώς ήρθες :-)))

      Delete
  13. Πολλές θερμές ευχές. Καλό Μήνα, Καλό καλοκαίρι με υγεία, βουτιές και αναπολήσεις γαλαζοπράσινες!!!
    Φιλιά (εκ του μακρόθεν)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πωωω καλοκαίριασε λοιπόν!!! Επισήμως!!!
      Αν και εδώ έχουμε βροχή και αρκετή δροσιά δυό μέρες, το μυαλό μου είναι κι εμένα σε πράσινα νερά αχ!
      Και μάλιστα είχαμε μια κουβέντα για Πόρτο Κατσίκι.
      Το απόλυτο γαλαζοπράσινο!!!

      Καλό μήνα Αννίκα μου, με όλες τις υπέροχες καλοκαιρινές δραστηριότητες μέσα :-)))
      Φιλάκια πολλά

      Delete
    2. Το ηλιοβασίλεμα στο Πόρτο Κατσίκι είναι...όλα τα λεφτά! Αγιος Νικήτας, Πόρτο Κατσίκι, Εγκρεμνοί....φανταστικές παραλίες, η θάλασσα όμως..Μπρρρρρρρρρ! Εγώ προσωπικά δεν
      Φιλιά, Καλό Σαββατοκύριακο!

      Delete
    3. Εξαρτάται από το ποιά περίοδο θα βρεθείς εκεί νομίζω, αν και όταν πήγαμε εμείς δυο καλοκαίρια δεν με προβλημάτιζε το κρύο νερό όσο τα πελώρια κύμματα (δεν αντεχω ουτε τα μικρά).
      Μπορεί όμως και να βρεις την θάλασσα λάδι.
      Εγκρεμνοί!!!!!!!!!
      Μέσα στην καρδιά μου, ένα όνειρο!!!
      ευχές για καλό σαββατοκύριακο κι από μένα

      Delete
  14. Καλημέρα και καλό μήνα Φις άη ή φυσάει😁😁
    Τι γλυκός που είναι ο ύπνος που μας παίρνει με το βιβλίο αγκαλιά!
    Τώρα πια μου είναι απαραίτητος ο μεσημεριανός ύπνος.
    Όσο για το ψέμα, ένα μεγάλο Χ σε όποιον προσπαθεί να με ξεγελάσει.
    Βέβαια μερικές φορές αποσιωπούμαι την πικρή αλήθεια, αλλά μόνο για να προστατεύσουμε κάποιον .
    Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι κατακριτέο κι απογοητευτικό όταν ανακαλύπτετε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι Ρένα μου (έχεις το όνομα της αδερφής μου), κανένας μας το θέλει, λίγο πολύ όλοι το έχουμε ακούσει, τουλάχιστον δεν είμαστε από τους ανθρώπους που το χρησιμοποιούμε.
      Αλήθεια κοιμάσαι τα μεσημέρια;
      Εγώ δεν το καταφέρνω, ποτέ δεν ήμουν του μεσημεριάτικου ύπνου εκτός από τα χρόνια που είχα το μαγαζί μου, που έπεφτα ξερή από την κούραση :) έστω και για ένα μισάωρο.
      Καμμιά φορά όμως, σπάνια, με παίρνει ο ύπνος και είναι πολύ γλυκός.
      Επίσης εκεί γύρω στις 8 καμμιά φορά λέω πάω να ξεκουράσω το σώμα μου, και επίσης πάρα πολύ γλυκά κοιμάμαι :-)
      Φιλάκια κι από μένα
      καλώς ήρθες

      Delete
    2. Αν την αδελφή σου τη λένε Ειρήνη, δεν έχουμε το ίδιο όνομα.
      Αν τη λένε Παρθένα, τότε έχουμε.
      Ποτέ δεν κοιμόμουν, εδώ και 5 χρόνια που μεγαλώνω τις εγγονές μου, μου είναι απαραίτητη η ξάπλα για καμιά ώρα να πάρω δυνάμεις 😂😂

      Delete
  15. Καλό μήνα !!! https://www.youtube.com/watch?v=8jzDnsjYv9A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πότε έφτασε κι ο Ιούνιος!
      καλό μήνα κι από μένα.

      Delete
    2. Εφτασε ο Ιούνιος και αρχισε και η ζέστη. Νομίζω ότι αυτό ταιριάζει καλύτερα.
      https://www.youtube.com/watch?v=1oU9eIEUwVQ

      Delete
    3. Ώρα για να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε ταξιδάκια σε γαλάζιους προορισμούς!
      Πέρα από τα νησιά στα οποία έχω ταξιδέψει πολλές φορές, μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ και το Πήλιο.
      Ώρα για όνειρα λοιπόν!

      Delete
  16. Μου αρέσει και εμένα το Πήλιο.Περισσότερο τον χειμώνα που λατρεύω και ως εποχή.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουμε περάσει απίστευτα στο Πήλιο και μόνοι μας και με μεγάλη παρέα. Και χειμώνα και καλοκαίρι.
      Πορταριά
      Μακρυνίτσα
      Μηλιές
      Βυζίτσα
      Τσαγκαράδα
      Ζαγορά

      μπάνιο στο Μηλοπόταμο και στον Αγιο Γιάννη

      Αλλά το πιο ωραίο ήταν σε μια εκδρομή που φτάσαμε ως την μύτη κάτω στην Αγία Κυριακή, στο Τρίκερι
      Εκεί ήταν το κάτι άλλο, έχει μείνει στην μνήμη μου, ακόμη και το φεγγάρι είχε βγει εκείνη τη βραδιά, τεράστιο, πολύ φωτεινό και πορτοκαλοκόκκινο..
      Τέλεια!!!

      Delete
  17. https://www.youtube.com/watch?v=lUn7HV7x-90

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...