Sunday, August 04, 2019

παγωτό!





Έχω μια τρελλή όρεξη για παγωτό και μια ανεξήγητη επιθυμία να μιλήσω μαζί σου.  Πεθύμησα εκείνες τις στιγμές που ακουμπούσα τις λέξεις μου στο στήθος σου και η αγκαλιά σου ήταν δυό απλωμένα χέρια.  Βυθιζόμουν μέσα και κούμπωνα.
Πριν λίγο,  ήθελα να βάλω το νούμερο του τηλεφώνου σου στο viber.  Έτσι μόνο για να νιώθω ότι σ' έχω,  ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να σου μιλήσω κι ας μη το κάνω. 
Ξέρω πως αν σου το ζητήσω εσύ δεν θα μου το στερήσεις.
Τα δικά μου όρια  είναι που έχουν στενέψει τόσο που καμμιά φορά ο χώρος που έχω επιτρέψει στον εαυτό μου με κάνει να δυσανασχετώ.

*Αυτό που μου δίδαξε ο χρόνος είναι πως μπορεί να περιορίζεται εξ ανάγκης  ο έρωτας μα δεν μπορεί να περάσει στη λήθη.
Αναφαίρετο δικαίωμα!!!



20 comments:

  1. Να αισθάνεσαι ότι ο άλλος είναι εκεί τρώγοντας το αγαπημένο σου παγωτό... Θείο! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. πολλά τα ''θεία'' αλλά άλλο αυτό !!!
      :-)))

      Delete
  2. Καλημέρα καλή εβδομάδα!!!
    Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα! Μπορεί να φταίει ο δείκτης νοημοσύνης μου, μπορεί η ζέστη (το πιο πιθανό το δεύτερο γιατί και έξυπνη είμαι και όμορφη...φτου σκόρδα) Κάνω μια σκέψη, αν ο έρωτας (?) είναι σαν το παγωτό που λιώνει άστα βράστα.
    Φιλιά λίιιγο πιο δροσερά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ισχύει κι αυτό!
      Πώς να μοιραστείς ένα πολύ προσωπικό συναίσθημα;
      και πως να το μετατρέψεις σε κατανοητές λέξεις;
      Εδώ αδυνατούμε στα απλά και καθημερινά.
      καλή εβδομάδα εύχομαι

      Delete
  3. Διάβασα αρκετές φορές αυτό που περιγράφεις με τόση τρυφερότητα και που το συνδέεις τόσο γλυκά με μια άλλη απόλαυση,το παγωτό.
    Όπως θα έχεις καταλάβει είμαι πολύ συναισθηματικός και αυτή η ανάρτησή σου με αγγίζει λίγο περισότερο.
    Είναι πραγματικά πολύ ωραίο να μπορείς να εκφράζεις αυτό που αισθάνεσαι στον άνθρωπο που έχεις επιλέξει και να μπορεί και εκείνος να εκφράζει οτι αισθάνεται για σένα.
    Τά όρια που βάζουμε στον εαυτό μας μερικές φορές μπορεί να μας κάνουν κακό και να δυσανασχετούμε αλλά οι καταστάσεις μας αλλάζουν τα θέλω μας.
    https://www.youtube.com/watch?v=-rROTA0lER4&list=RD-rROTA0lER4&start_radio=1
    https://www.youtube.com/watch?v=8rPPQUXLFUo

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/watch?v=z-K3QCbqbPs

      Delete
    2. Σε καταλαβαίνω!

      πάντα ωραία τα τραγούδια σου!

      Delete
    3. love for ever

      https://www.youtube.com/watch?v=iA8huEmBjK0&list=RDiA8huEmBjK0&start_radio=1&t=0

      Delete
    4. https://www.youtube.com/watch?v=DmgGKtYceak
      για τους στίχους του και την ερμηνεία.!!!

      Delete
    5. ενταξει, στα πατωματα..
      τί στιχοι είναι αυτοι!!!

      Delete
    6. Όταν είσαι ερωτευμένος,αγαπάς χωρίς τέλος τα πάντα.Και επειδή μιλάμε ελληνικά και ένα γνωστό τραγούδι σε διαφορετική εκτέλεση.
      https://www.youtube.com/watch?v=TMcnookEEVA

      Delete
    7. Τάνια και Βασίλης, τα μάτια της τα λένε όλα
      https://www.youtube.com/watch?v=xcyOgxsjGwo

      Delete
    8. Είναι απίστευτο αυτό το video.Το βλέπω πολλές φορές.Μοναδική Τάνια Τσανακλίδου.Και υπέροχος Βασίλης Παπακωνσταντίνου..
      Και ένα τραγούδι από τα παλιά... https://www.youtube.com/watch?v=zycG9iGqlWQ

      Delete
    9. σ ευχαριστώ!!!
      καλημέρα :-)))

      Delete
  4. Στέκομαι μπροστά σε ένα απόλυτα προσωπικό συναίσθημα που φωτογραφίζει μια πολύ συγκεκριμένη στιγμή. Στέκομαι με σεβασμό απέναντι σε αυτήν την εξομολόγηση. Νομίζω αν πω κάτι θα το χαλάσω, θα κάνω κακό στα πέταλά του.
    Στέλνω την καλησπέρα μου στο άρωμα της έκφρασής σου Στέλλα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ολόδικο μου Γιάννη!!!
      Σ' ευχαριστώ.
      Έχεις και την δική μου καλησπέρα.

      Delete
  5. Εγώ λέω να τα βρείτε τώρα που είναι καλοκαιράκι και από φθινόπωρο το ξανασυζητάτε.
    Χωρισμός μέσα στο κατακαλόκαιρο;
    Ανορθόδοξο και πικρό...
    Εύχομαι να είναι προσωρινό, μια κακιά στιγμή που θα περάσει με τις πρώτες σταγόνες της φθινοπωρινής βροχής.
    Καλό ξημέρωμα ψαροματάκι μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. αυτό το ψαροματάκι πολύ μ αρέσει να ξέρεις
      :-)))
      σε φιλώ

      Delete
  6. πράγματι, αναφαίρετο δικαίωμα είναι!
    καλό Δεκαπενταύγουστο

    ReplyDelete
    Replies
    1. δικό μου το δικαίωμα, ολόδικα μου και τα όρια για τα οποία κυριολεκτικά με θαυμάζω!
      Για μένα και μόνο για μένα, για τη δικιά μου ακέραια προσωπικότητα.
      καλή συνέχεια
      καλή παναγιά
      :-)))

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...