Saturday, October 26, 2019

Μέλισσες


  ..να μ'αγαπάς πως το 'θελα 









Να σε μισήσω ειναι αργά
αέρας με δροσολογά
με κυνηγούν οι μέλισσες
κι εσυ, που δεν με θέλησες
Τινάζω τον βασιλικό
να σταματήσω το κακό
Σε είχανε δέσει μάγισσες
μα πάλι εσυ με ράγισες
Νυχτώνει βγαίνω να σε βρω
Σε φεγγαράκι δύο μερώ
Κλειστά παραθυρόφυλλα
Να μ' αγαπάς πως το θελα
Θυμάρι ρίχνω στις φωτιές
Με τυραννούν οι ομορφιές
Οι ομορφιές οι φονισσες
Και εσυ που με λησμονήσες
Αν κλάψω μη με φοβηθείς
Την ένιωσα και πριν χαθείς
Μια πίκρα στο ροδόνερο
Γιατί μ αρνιόσουν το όνειρο
Θα ριχνω εκεί που περπατάς
Τον όρκο μας να τον πατας
Και ας με πονούν οι μέλισσες
Και εσύ που δεν με θέλησες

30 comments:

  1. Καλημέρα Στέλλα,

    Όμορφο τραγούδι. Προσωπικά, παραμένω γοητευμένος από το άλμπουμ των Μίνου Μάτσα, Ελένης Φωτάκη "Είδα του τρεκού τα κλάματα". Περιέχει οκτώ τραγούδια και αξίζει τον κόπο να ακούσει κανείς. Το άγιο You Tube μπορεί, βεβαίως, να βοηθήσει. . .

    https://www.discogs.com/%CE%A6%CF%89%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CE%92%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%9C%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%82-%CE%9C%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B1%CF%82-%CE%95%CE%BB%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%A6%CF%89%CF%84%CE%AC%CE%BA%CE%B7-%CE%95%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%A4%CE%BF%CF%85-/release/7865762

    Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. από την ''αποθυμιά'':
      Μα ότι η ψυχή μας λαχταρά
      μες τη καρδιά τρυπώνει
      φωτιά ανάβει μες το νου
      θεριεύει και φουντώνει

      να είσαι καλά,
      μ' αρέσει πάρα πολύ
      και τί φωνή, σαν της Μπέλλου ε;

      και οι στίχοι να χάνεσαι..

      Delete
  2. "τρεκού" --> "τρελού". Τραγουδά η Φωτεινή Βελεσιώτου. Αχ αφτό το fat finger syndrome :)

    ReplyDelete
  3. Αχ εμένα μου αρέσει εκεί που λέει
    "Με τυραννούν οι ομορφιές
    Οι ομορφιές οι φόνισσες
    Και εσύ που με λησμόνησες"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι τόσο ωραίοι οι στίχοι!!!

      Delete
  4. Και μένα μου αρέσει αυτό το τραγούδι και προπαντως η ερμηνεία της.. Καλή Κυριακή να είσαι καλά φιλιάαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. μα ναι, είναι εκπληκτική, η ερμηνεία αλλά και οι στίχοι

      Delete
  5. Αχ... από τις καψούρες η πιο μεγάλη, που σταμάτησε κάπου στο δρόμο...

    Διονυσία

    ReplyDelete
    Replies
    1. πότε πρόλαβες;)
      εγώ τώρα την ανακάλυψα :)
      άντε καιρός και πάλι..

      Delete
    2. Χαχα, αναφερόμουν στην πραγματική, την "σχεσιακή" καψούρα και τον καημό για τον οποίο μιλάει το τραγούδι, όχι για τη σειρά (που δεν την έχω παρακολουθήσει ποτέ)! Φιλιά, Στέλλα. :)

      Δ.

      Delete
  6. Είμαι σχεδόν βέβαιος Στέλλα ότι το υπέροχο αυτό τραγούδι, σε στίχο, μουσική και ερμηνεία, δεν το έβαλες εκεί τυχαία. Συνοδεύει, έχω την εντύπωση, την αγάπη σου στην αντίστοιχη τηλεοπτική σειρά "Άγριες Μέλισσες", η οποία θεωρώ ότι κερδίζει με εμφαντικό τρόπο τις εντυπώσεις από την προβολή της.
    Κάτι τέτοιο λέει μέσα μου το ένστικτό μου. Ίσως κάνω λάθος. Ίσως να οφείλεται στη δική μου αναταραχή και σύνδεση του τραγουδιού με τη σειρά. Γιατί την αγαπώ πολύ.
    Και αν συμβαίνει αυτό και σε σένα, ναι, θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε εδώ δημόσιο βήμα.
    Σε φιλώ καλή μου φίλη.
    Όμορφο βράδυ να έχεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό ακριβώς Γιάννη μου,
      είναι το η μουσική επένδυση αυτής της υπέροχης σειράς που δεν έχω καταφέρει να την δω όταν προβάλλεται στην τηλεόραση, αλλά έχω παρακολουθήσει μέχερι το επεισόδιο 7, από το laptop μου, μια που όλα τα video της σειράς διατίθενται από το κανάλι.
      Τί θέλεις να συζητήσουμε, πες μου.

      Delete
    2. Και εγώ έτσι παρακολουθώ τη σειρά, που με ρούφηξε στην κυριολεξία. Μάλιστα με ρυθμούς εντατικούς ώστε να είμαι ήδη στο 17ο επεισόδιο της σειράς! Προχώρησα ολοταχώς με λίγα λόγια.
      Πως τη βλέπεις; Το θέμα της. Το ξεβράκωμα της κοινωνίας του χωριού μας. Τις συνθήκες ζούγκλας, τρομοκρατίας και ασυδοσίας. Τα πάθη της. Τα κρυμμένα μυστικά της.
      Αλήθεια πες μου ποια ερμηνεία θεωρείς καταλύτη; με την έννοια του ξεχωριστού; Εγώ θα έλεγα ότι με έχει εντυπωσιάσει ο Ορκόπουλος στο ρόλο του ταξίαρχου Νέστορα. Συγκλονιστική ερμηνεία, δεν του το είχα.
      Παλιοί και νέοι ηθοποιοί δένουν σε αρμονική σχέση. Σίγουρα υπάρχουν ερμηνείες με μεγάλο ειδικό βάρος. Ο Στάνκογλου, η Διδασκάλου, ο Κακούρης, η Κίτσου.
      Απλά, μερικές φορές νιώθω σε κάποια επεισόδια ότι τραβιούνται κάποιοι διάλογοι ίσα για να τραβάει η σειρά σε μήκος.
      Αυτά σε πρώτες σκέψεις. Η μουσική επένδυση υπέροχη αλήθεια!
      Περιμένω τη ....σειρά σου.

      Delete
    3. Γιάννη μου πόσο μ' αρέσει ο ενθουσιασμός σου!
      Δεν έχεις άδικο, είναι μια σειρά που σε ρουφάει, κάθε επεισόδιο που βλέπω, μ'αφήνει απόλυτα ικανοποιημένη!
      Μ' αρέσει πολύ ο ρόλος του ταξίαρχου, εξαιρετικός!
      Ο Δούκας, ως κακός, καταπατητής, εξαιρετικός.
      Η σύζυγος του η Κατερίνα Διδασκάλου, δεν έτυχε να την ξαναδώ σε τέτοια έκφραση και ερμηνεία,
      Η Κίτσου, εκπληκτική, εκφραστική σε πρόσωπο και σώμα, διαφορετική, μου θυμίζει Ειρήνη Παπά!
      Η μία εκ των αδερφών, που μου θυμίζει την Φλωρέττα Ζάννα.
      Ο Στάνκογλου βεβαίως.

      Ααα κι ο ταβερνιάρης! Ωραία ερμηνεία!
      κι ο δάσκαλος με όλη την ατολμία του..
      κι ο πατέρας του δάσκαλου και του Γιάννου, αδερφός του Δούκα.

      Αλλά και η μουσική επένδυση!

      Είχαμε χρόνια να δούμε κάτι τόσο καλό, μακάρι να μην μας απογοητεύσει, και μάλιστα ένα σενάριο εποχής που δεν βασίζεται σε βιβλίο, λίγο με τρομάζει που είναι καθημερινό, εννοώ πως αν έχουν σκοπό να κρατήσει πολύ κάποια στιγμή θα πάψει να μας αρέσει, αλλά ίσως αυτό να είναι απλά ένας φόβος, θα δείξει, αλλά προς το παρόν είναι κάτι υ π έ ρ ο χ ο!!!

      Delete
    4. Αυτή είναι και η δική μου ανησυχία Στέλλα. Η Αδηφάγος λογική της τηλεθέασης επικρέμεται στο κεφάλι της σειράς. Δεν το έχουν σε πολύ να την κάνουν λάστιχο. Εκεί πρέπει να πατήσει πόδι η σεναριογράφος αλλά, επέτρεψέ μου να έχω τις επιφυλάξεις μου. Η Αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει η λογική της καθημερινής σειράς. Δεν ξέρω τι επικρατεί στο Netflix και αν θέλουν να το αντιγράψουν. Πάντως θα είναι κρίμα αν χαλαστεί η σειρά στη λογική μιας τηλεθέασης. Ειλικρινά το λέω.

      Delete
    5. θα δείξει Γιάννη μου, στο τέλος θα μπορούμε μόνο να πούμε, δεν θέλω να το σκέφτομαι αυτό, θα έλεγα ας απολαύσουμε αυτά τα υπέροχα επεισόδια που τώρα παρακολουθούμε και μετά βλέπουμε!

      Delete
  7. Η αλήθεια είναι πως η σειρά συγκεντρώνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης και αγαπήθηκε από όλες τις ηλικίες. Μέχρι στιγμής κρατάει το ενδιαφέρον. Το σενάριο για τη ζωή της ελληνικής επαρχίας την εποχή του '50 δοσμένο με επιτυχία, η μουσική και οι στίχοι άριστοι,οι ηθοποιοί καταξιωμένοι, αλλά μέχρι εκεί. ...Θα δείξει.
    Βασίζομαι στην υπογραφή Μανουσάκη.
    Καλό βράδυ
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δλδ τι εννοείς μέχρι εκεί;
      σεναριο, ηθοποιοί σωστά τί άλλο να λείπει;
      Μήπως μας χαλάει το ότι δεν βασίζεται σε βιβλίο;
      Το ότι είναι καθημερινό;

      Δεν ξέρω, εγώ κουράζομαι εύκολα οπότε δεν είμαι σωστός κριτής άσε που είμαι στο 7ο επεισόδιο ακόμη!

      καλό βράδυ!

      Delete
    2. Με όλο το θάρρος, το σεβασμό της όποιας γνώμης και την καλή διάθεση δεν λέω πως η σειρά δεν είναι ένα πολύ καλό βήμα σε μια βαλτωμένη από καιρό τηλεόραση. Το καστ πραγματικά πολύ καλό.....μόνο θα ήθελα πιο ανθρώπινο. Δλδ...είδαμε τον "πόνο" στο πρόσωπο της μητέρας, δεν είδα όμως κανένα δάκρυ, ψυχρό βρίσκω το πρόσωπο της Ασημίνας, καμία σύσπαση στο πρόσωπο της "θείας" (μια ψυχρή κερένια κούκλα), ακόμη και η Βιολέτα καμιά σχέση με τους "ψίθυρους καρδιάς".....Ε όλα αυτά κουράζουν και μάλιστα από σημαντικούς ηθοποιούς (εμένα, το τονίζω, γιατί για άλλους μπορεί να είναι συναρπαστικά) Κάποιοι με καριέρα στο θέατρο δεν προσαρμόστηκαν στο ρόλο για τηλεόραση. Όμως άλλο πράγμα το θέατρο κι άλλο όταν ο φακός εστιάζει στο ένα μέτρο απ'το πρόσωπο.
      Εκεί πάει το θα δείξει και καμιά σχέση δεν έχει με βιβλίο ή όχι..... Το μέχρι εκεί δεν αποτελεί μομφή, απλά είναι παρατήρηση. ...Μπορεί να κάνω και λάθος.

      Delete
    3. Θα δείξει λοιπόν Αννίκα μου!
      Ας το απολαύσουμε όπως έχει προς το παρόν

      φιλιά
      :-)))

      Delete
    4. Αννίκα πραγματικά ο φακός στο ζουμ είναι αδηφάγος! Ο άτιμος σε ξεγυμνώνει εντελώς, σε σκανάρει. Έχοντας δει μεγάλες σειρές στο παρελθόν ("Αίθουσα του θρόνου", "Η αγάπη άργησε μια μέρα", "Το νησί", "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά" κλπ), έχουμε καλοπροαίρετες απαιτήσεις υψηλών προδιαγραφών. Μέχρι στιγμής η σειρά σέβεται τον θεατή καθώς είναι και ακριβή και ποιοτική. Το "δάκρυ" μην το ψάχνεις στο γύρισμα. Μόνο οι συσπάσεις και το πρόσωπο παίζει. Βέβαια αυτό είναι σημαντικό.
      Θα δούμε πως θα εξελιχθεί η σειρά. Μακάρι να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας. Το έχουμε ανάγκη.

      Delete
    5. Γιάννη μου το ίδιο ξεκίνησα να γράφω πριν μα τελικά το διέγραψα, πως η ηθοποιία, η εξαιρετική ερμηνεία βρίσκεται στις συσπάσεις του προσώπου.
      Οι άγριες μέλισσες είναι ακόμη πιο σπουδαίες από τις σειρές που αναφέρεις από την πλευρά της ερμηνείας νομίζω, χωρίς να θέλω να τις υποτιμήσω. Εκείνες βασίζονταν όμως σε σπουδαία βιβλία, όπως και το 10 του Καραγάτση.

      Ααα σήμερα έφτασα στο επεισόδιο 10, συγκλονιστικό!!!

      Delete
    6. Χμμμμ δεν μπορώ να συγκρίνω ένα σενάριο με ένα λογοτεχνικό βιβλίο. Είναι άδικο και για τα δύο. Είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα με άλλα εργαλεία και πλοκή. Προσωπικά θεωρώ τις παραπάνω σειρές, είδες δεν αναφέρθηκα καθόλου στην μαυρόασπρη εποχή γιατί ήταν άλλα τα τεχνολογικά κριτήρια, αξεπέραστες. Ξέχασα και το "Περί ανέμων και υδάτων"
      Αλήθεια κάνε ένα θέμα τέτοιο στο μπλογκ εδώ να γράψουμε απόψεις. Ωραίο θα ήταν.
      Προχώρα, εγώ είμαι να δω το 17.
      Φιλάκια.

      Delete
    7. Φυσικά και είναι αξεπέραστες οι σειρές που ανέφερες Γιάννη μου, διότι βασίζονται σε μυθιστορήματα που άφησαν εποχή και συγγραφείς τεράστιους, δοκίμασε να διαβάσεις την αίθουσα του θρόνου από το βιβλίο του Αθανασιάδη και θα δεις με τί διαμάντι λογοτεχνίας έχεις να κάνεις.
      Το ίδιο και το περίφημο 10!
      Και ο κίτρινος φάκελλος του Καραγάτση, φυσικά με τίποτα δεν συγκρίνονται με ένα σενάριο.

      Σήμερα έφτασα στο 14ο.. παραμένει εξαιρετικό

      Τί θέμα εννοείς να κάνω στο blog δεν κατάλαβα, για τις σειρές που άφησαν εποχή; Να το κάνω!

      Delete
  8. Υπέροχο πονεμένο τραγούδι με καταπληκτικό στίχο... ευχαριστώ!

    Η λησμονιά μόνο γίνεται φόνισσα...

    ΑΦιλάκια με όμορφο βραδάκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χρόνια πολλά μέρα που είναι Στεφανία μου

      τα φιλιά μου
      εξαιρετικό τραγούδι και το ίδιο κι η σειρά!

      Delete
  9. Ταξίδι το τραγούδι σου σήμερα Fish eye..
    Κάθε στίχος και μια απόρριψη, ένας πόνος...

    Καλό σου βράδυ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είδες πως σε κάνει να νιώθεις τον πόνο Σμαραγδούλα μου, αλλά και ωραία μουσική να σημειώσουμε.

      Χρόνια πολλά
      καλό βράδυ

      Delete
  10. Υπέροχο τραγούδι και υπέροχη φωνή.
    Η σειρά μου αρέσει κι εμένα.
    Απέχει παρασάγγας από όλα τα ξεσαλωμένα που μας κατακλύζουν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι Ρένα μου είναι πολύ διαφορετική από οτιδήποτε άλλο, ένα έργο τέχνης!

      τα φιλιά μου
      καλό βράδυ

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...