Saturday, November 23, 2019

χιούμορ





Το πρώτο μου αγόρι,  ο πρώτος έρωτας της εφηβείας μου,  είχε χιούμορ.  Ήταν αυτό που μου είχε λείψει πολύ,  όταν στα 23 του αποφάσισε να παντρευτεί,  όχι εμένα,  μια άλλη!
Ωστόσο τα πράγματα δεν του είχαν πάει και πολύ καλά,  ο γάμος του του έδωσε ένα διαζύγιο κι ένα παιδί,  αυτό που θυμάμαι όμως είναι πως υπήρξε εποχή που όταν ζούσε για ένα διάστημα με τους γονείς του,  μετά το διαζύγιο,  του τηλεφωνούσα κάθε μέρα,  για να μου πει αστεία.
-Θέλω να σε κάνω να γελάς μου έλεγε κι εγώ ξεκαρδιζόμουν,  μέσα στην ανεμελιά εκείνης της ηλικίας.
Τότε,  ήταν για μένα απίστευτα αισθητή η έλλειψη όχι του καυστικού ή του αυτοσαρκαστικού αλλά του πηγαίου χιούμορ στη ζωή μου. Το είχα υπερβολική ανάγκη!

Πολλές φορές,  στα τόσα χρόνια, ήρθε σαν σκιά που αμέσως την έδιωξα,  η σκέψη πως αν υπήρχε γέλιο ξεκαρδιστικό στον κόσμο μου όλα θα ήταν ένα κλικ πιο γλυκά,  πιο ελαφριά,  πιο απαλά,  πιο γουστόζικα,  πιο χαριτωμένα. 


19 comments:

  1. Δεν ξέρω αν θα ήταν με το γέλιο όλα πιο γλυκά και πιο απαλά, αλλά είμαι σίγουρη ότι με το χιούμορ αντιμετωπίζονται οι δύσκολες καταστάσεις πιο εύκολα.
    Το ξέρω, γιατί το έχω πάθει!
    Δυστυχώς έχω χάσει και τους δύο ανθρώπους που μου χάριζαν το καθημερινό δεκάλεπτο γέλιου, όπως τους έλεγα.
    Τον κολλητό μου (αύριο συμπληρώνονται 10 χρόνια από τον θάνατό του και ίσως θα έπρεπε να αποφύγω σήμερα τις επισκέψεις στη βλογογειτονιά, γιατί είμαι κάπως) και τον φίλο μου και εκδότη της εφημερίδας που εργαζόμουν.
    Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, αναγκάζομαι μόνη μου να παράγω όσο χιούμορ μπορώ, για να σκάει κάθε μέρα λίγο το χειλάκι μου!
    Καλημέρα και φιλί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αρτίστα μου προβληματίστηκα και στεναχωρέθηκα.
      Νομίζω όμως πως έκανες καλά που πέρασες από δω δε ένιωσες λιγουλάκι καλύτερα;

      Είναι σπουδαίο να έχουμε τέτοιους ανθρώπους στη ζωή μας. Πάρα πολύ σημαντικό!
      Πολύ λυπάμαι που τους έχασες.
      Και ξέρω πως όλοι οι άνθρωποι, ο καθένας για την δική του προσωπικότητα είναι αναντικατάστατοι.

      Ααα ναι, η Αρτίστα μας αποδεδειγμένα έχει χιούμορ.
      Τώρα που το σκέφτομαι λες να ανταλλάξουμε τηλέφωνα, να ανταλλάσουμε το χιούμορ που παράγουμε;
      Θα κάνω την προσπάθεια μου κι εγώ :-)))

      τα φιλιά μου και την αγκαλιά μου

      Delete
  2. Με άγγιξε η τρυφερότητα του "Το πρώτο μου αγόρι".
    Το χιούμορ, αείποτε, σώζει.

    Καλό ΣΚ Στέλλα :)









    ReplyDelete
    Replies
    1. Το πρώτο μου αγόρι!

      Αναμνήσεις από την εφηβεία, πόσο γλυκαίνουν και αρωματίζονται όμορφα με το πάλιωμα του χρόνου.

      καλό σ/κ αείποτε

      Delete
  3. Όταν οι άνθρωποι περνάμε καλά στις σχέσεις μας τις ερωτικές,στον γάμο μας και έχουμε ωραία χαμόγελα τότε η ζωή μας και η εξέλιξή μας είναι σίγουρη.
    Το χαμόγελο,το γέλιο είναι ότι καλύτερο μπορούμε να έχουμε στην ζωή μας.
    Όταν υπάρχει γκρίνια,μουρμούρα δεν αντέχει ο άνθρωπος.
    Πάντα με το χιούμορ τα πράγματα τα βλέπεις διαφορετικά.

    https://www.youtube.com/watch?v=m-2kGhPsG6Q
    https://www.youtube.com/watch?v=TAjx0d-fda4
    https://www.youtube.com/watch?v=yfsmmk93H3I

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ισχύει και με τους φίλους μας, και με τα παιδιά μας και με τους γονείς μας.
      Δεν μου έτυχαν άνθρωποι με χιούμορ γύρω μου, βέβαια θα τους αδικήσω αν δεν πω πως είχαν άλλα χίλια δυό καλά, τα οποία εξίσου μας εξελίσουν.
      Πχ φιλότιμο, εντιμότητα, ζεστασιά.
      Ευτυχώς η ζωή μου δεν είχε γκρίνια και μουρμούρα, θα έλεγα πως εγώ ήμουν η γκρινιάρα.

      Επίσης το χιούμορ και η ελαφρότητα είναι επιθυμητά, αλλά δυστυχώς τα πραγματικά προβλήματα πολλά. Ωστόσο ναι, για την ιδανική επιτυχία του πράγματος, χρειάζεται και το χιούμορ.
      Πολύ θα ήθελα να το διαθέτω σε ποσότητα :)

      καλό απόγευμα

      Delete
    2. Τα προβλήματα πολλά,συμφωνώ με όσα έγραψες αλλά θα ήθελα να συμπληρώσω ότι υπάρχουν άνθρωποι που είναι λίγο περισσότερο αισιόδοξοι και προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο του χιούμορ να βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο.
      Επειδή έζησα με γκρινιάρα γυναίκα 6μιση χρόνια έκανα μεγάλη υπομονή αλλά δεν το άντεξα.
      Πιστεύω στο πηγαίο χιούμορ των ανθρώπων.Είναι ότι πιο ωραίο έχει ο άνθρωπος.
      Σου στέλνω ένα μουσικό θέμα που πιστεύω ότι θα σου αρέσει.
      https://www.youtube.com/watch?v=cD09cXvGfcw

      Delete
    3. Βεβαίως και βλέπουν με την βοήθεια του χιούμορ το ποτήτι μισογεμάτο.
      Να σου πω, δεν νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος που να μην βλέπει το ποτήρι μισογεμάτο. Ισορροπημένος άνθρωπος. Πάντα είμαστε αισιόδοξοι, και έτσι πρέπει, όμως αυτό δεν έχει να κάνει οπωσδήποτε με το χιούμορ.
      Δεν ξυπνούν όλοι το πρωί, ούτε μιλούν στο τηλέφωνο λέγοντας ανέκδοτα.
      Στο χιούμορ δεν πιστεύεις, απλά το έχεις, είτε όχι.
      Πολλές φορές μιλάμε για διαφορετικά πράγματα και νομίζουμε πως λέμε το ίδιο.

      Προσωπικά, δεν ξέρω πως, δεν είχα γκρινιάριδες στο περιβάλλον μου.
      Ούτε όμως ανέκδοτα λέγαμε :)

      *απορώ πως έρχεσαι εδώ που συνήθως είμαι μέσα στην γκρίνια :)

      *γκρινιάρη παίζαμε μέχρι και μεγάλοι, από την μια πλευρά γκρινιάρης κι από την άλλη το φιδάκι!
      τί μου θύμησες τώρα, πρέπει να το βρω και να το ξαναγοράσω αυτό το παιχνίδι

      Delete
  4. Σίγουρα το γέλιο είναι πολύ χρήσιμο στη ζωή μας, αλλά ας μη γελιόμαστε όμως.
    Η καθημερινή τριβή τα ισοπεδώνει όλα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι Ρένα μου, αλλά είπα να μην μιλήσω για ισοπέδωση σήμερα, είπα να ξεπεράσω αυτό τον απαίσιο σκόπελο :)

      γέλιο - γελιόμαστε
      ίδια ρίζα, αντίθετα νοήματα

      καλό σ/κ
      φιλιά

      Delete
  5. Ναι το χιούμορ είναι απαραίτητο στη ζωή. Χαρίζει ανάλαφρες στιγμές. Επειδή το γέλιο αναζωογονεί. Κι εγώ δεν έχω δίπλα μου ανθρώπους με χιούμορ. Αλλά δεν ξέρω αν τις δύσκολες στιγμές θα μπορούσα να γελάσω με όποιο αστείο ...
    Καλησπέρα σου
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμ, ναι, δεν μπορείς να ξεκαρδίζεσαι συνεχώς είναι εκτός πραγματικότητας.
      Για αυτό κάποια στιγμή στην ζωή μου δεν διάλεξα ανθρώπους με ελαφρότητα, γιατί οι πιο σοβαροί άνθρωποι σε κάνουν να νιώθεις σιγουριά και ασφάλεια.

      Να σου πω Άννα μου, πολλές φορές όταν διαβάζω κάτι αστείο στο διαδίκτυο, το λέω δυνατά σε όλη την οικογένεια.

      :-)))

      φιλιά

      Delete
  6. Γιατί να την διώξεις τέτοια σκέψη Στέλλα μου; Γιατί να μην θεωρήσεις και μάλιστα σφόδρα ότι, το γέλιο, ο αυτοσαρκασμός, είναι μέσα που θα έδιναν μια άλλη όψη στην προσέγγιση της καθημερινότητας της ζωής;
    Η απάντηση είναι σίγουρα ναι! Πολλές φορές το "σοβαροφανές" δεν υποδηλώνει και σωστή προσέγγιση. Δεν προσφέρει και την ενδεδειγμένη λύση.
    Άσε λοιπόν τον εαυτό σου να χαμογελάσει αληθινά, ζεστά, ανατρεπτικά. Να σαρκάσει, να αυτοσαρκαστεί. Να φιλτράρει και να κατασταλάξει. Πόσο όμορφο.
    Το γέλιο είναι μεταδοτικό! Είναι ευλογία να έχεις δίπλα σου έναν τέτοιο άνθρωπο.
    Πολλές καλησπέρες και τα φιλιά μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιατί δεν το διαθέτω Γιάννη.
      Σαφώς και χαμογελάω, χιούμορ όμως δεν διαθέτω.
      Αυτοσαρκασμό πολύ, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο.

      Αχαχα ΔΕΝ εχω δίπλα μου ούτε παραδίπλα μου έναν τέτοιο άνθρωπο.

      φιλιά!

      Delete
    2. Αυτό το πρόβλημα, αυτήν την έλλειψη την έχω και εγώ Στέλλα μου. Και είναι προϊόν τραυμάτων όλο αυτό από τα παιδικά χρόνια. Όμως είναι μαρτύριο να ζεις χωρίς να τσαλαβουτάς στο δικό σου χιούμορ. Αυτοσαρκασμό έχω και δη μεγάλο. Αλλά το χιούμορ είναι ευλογία. Ας το αναζητήσουμε λοιπόν. Καλησπέρα.

      Delete
  7. Ο σαρκασμός πιθανόν να είναι μια συγκαλυμμένη νοσταλγία για την εφηβική ηλικία και όσα συνέβησαν τότε, αν και με κάποιο ιδιαίτερο τρόπο μπορεί να βγάλει ένα συναίσθημα τρυφερότητας με μια πιο ωριμότερη σκέψη.
    Για σκέψου; Αν δεχτείς πως στον κόσμο υπάρχει παραλογισμός δεν θα ήταν άσχημα να τσαλακώνουμε πότε-πότε την σοβαροφάνεια της πραγματικότητας.
    Θα ήθελα ένα λεπτό χιούμορ στις σχέσεις μου αρκεί στο όνομα της οικειότητας να μην γίνεται χοντροκομμένο.
    Φιλιά πολλά!
    Καλό Σ/Κ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ Αννίκα μου, όλα στη σωστή τους δόση κι αναλογία, με διακριτικότητα και τακτ :)
      Δεν έχουν όλοι την αίσθηση του μέτρου!

      καλό βράδυ
      :-)))

      Delete
  8. Λοιπόν άμα ο άντρας έχει χιούμορ για μένα είναι απίστευτα γοητευτικός.
    Αν δύο άνθρωποι γελούν στο ίδιο αστείο τότε ίσως μπορούν να ζήσουν άνετα μαζί :)
    Σε φιλώ :)
    Γιωρίκα για δες ανάβει το φλάς?
    Ναι ωχ οχι .. α ναι ω μα όχι α τωρα ναι όχι ...

    ReplyDelete
  9. Και γιατί να παντρευτεί άλλη; Δεν μου αρέσει αυτό. Να αλλάξω την ιστορία; Το αγόρι παντρεύεται το κορίτσι που έκανε να ξεκαρδίζεται με τα αστεία του.
    Άλλωστε υπάρχουν πολλών ειδών "γάμοι". Αυτός που εννοώ εγώ, εδώ, λέγεται "ταίριασμα" και μένει αναλλοίωτος στο χρόνο.
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα ψαροματάκι μου :)

    ReplyDelete

μια άλλη

  Είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι,  με γκρίνια ή με γέλιο,  με χαρά ή με λύπη,  με τρυφερότητα ή κακία,  το περιμέναμε είτε όχι,  το ονειρευόμ...