Sunday, February 09, 2020

επιβράβευση





Πολλές φορές,  πολύ κοντινοί μας άνθρωποι,  δεν μπορούν να αποδεχτούν πως σε κάτι φανήκαμε λίγο καλύτεροι,  επιδιώκουν πάντα να αυτοεπιβραβεύονται μα όχι να επιβραβεύουν.

Έχουν τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση που δεν αντέχουν την εκτός του εαυτού τους χαρά;
Τους εκνευρίζει ακόμη κι η παραμικρή γνώση,  το ψάξιμο, το ''κάτι παραπάνω'',  που σαν συνήθεια ανήκει στον άλλον κι όχι στον εαυτό τους.  Κι αυτό καθρεφτίζεται στις αντιδράσεις τους.

Λένε πως για να καταλάβεις κάποιον απλά αποστασιοποιήσου,  στάσου ένα βήμα πιο πίσω και θα δεις πολλά. 

8 comments:

  1. Συμφωνώ!! Και εγώ λέω επίσης,πως για να γνωρίσεις κάποιον πρέπει να δεις τις αντιδράσεις του όταν σου συμβεί κάτι πολύ καλό. Κομπλεξικοί άνθρωποι που αισθάνονται λίγοι...τι να πεις;
    Καλό θα είναι να μην έχουμε πολλούς κοντινούς μας τέτοιους χαρακτήρες.
    Καλό σου βράδυ Στέλλα μου
    Καλή γλυκιά εβδομάδα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, καταλαβαίνω τι εννοείς Άννα Φλο μου. Μου έτυχε κι έμεινα παγωτό!
      Όμως χωρίς να θέλω να θίξω ανθρώπους εδώ μιλάω για πρόσωπα πολύ πολύ κοντά μας.
      Μισοαστεία μισοσοβαρά δείχνουν με τον τρόπο τους(πολλές φορές γελάω και συνήθως κάνω την πάπια), πως θέλουν να έχουν το πάνω χέρι.

      :)
      φιλάκια Άννα μου

      Delete
  2. Να χαίρεσαι Στέλλα μου, όσο πιο νωρίς ανακαλύπτεις τέτοιες συμπεριφορές, τόσο γρηγορότερα αποφεύγεις επώδυνες καταστάσεις.
    " Διανοούμενους πνευματικά χωρίς μόρφωση " αγράμματους δικηγόρους θα τους έλεγε η μάνα μου. Η μάχη με τον εγωισμό δεν είναι πάντα μια εύκολη μάχη ακόμη κι αν νομίζουμε πως είμαστε γνώστες των πάντων.
    Ίσως και να υπερισχύουν σε γνώσεις για λόγους εντυπωσιασμού, σίγουρα όμως οι λέξεις αλτρουισμός, ανθρωπιά κι αξιοπρέπεια λείπουν απ’ το λεξιλόγιό τους.
    Στάσου ένα βήμα πίσω.
    Καλό βράδυ Στέλλα!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  3. Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες Στέλλα μου.
    Όταν το πάρουμε είδηση, κρατάμε αποστάσεις γθα καλό και για κακό.
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς αυτό, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες Ρένα μου

      φιλάκια πολλά
      καλή εβδομάδα

      Delete
  4. Καλημέρα Αννίκα μου
    κρατώ αυτό:
    ''Η μάχη με τον εγωισμό δεν είναι πάντα μια εύκολη μάχη ακόμη κι αν νομίζουμε πως είμαστε γνώστες των πάντων.''

    καλή εβδομάδα να έχουμε :-)))

    ReplyDelete
  5. Δυστυχώς Στέλλα μου.
    Πολλές αρνητικές στάσεις απέναντί μας θα τις συναντήσουμε σε δικούς μας ανθρώπους. Εννοώ της οικογένειας με την ευρύτερη έννοια. Και εκεί, καθώς λέτε, θα κριθούν όλοι. Στο πως διαχειρίζονται όλα αυτά τα πράγματα.
    Η μάχη με το "εγώ" είναι πολύ σκληρή και επώδυνη. Σε αυτό συμφωνώ και επαυξάνω. Καλή βδομάδα Στέλλα μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι ακριβώς Γιάννη μου

      καλό βράδυ να έχεις :-)))

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...