Sunday, February 16, 2020

πρωινό Κυριακής





Ήθελα τόσο πολύ να πάω σινεμά εχθές και να δω τα ''παράσιτα'' του Μπονγκ Τζουν - χο,  μα έχω γίνει τόσο δύσκολη πια ως προς την παρακολούθηση μιας κάποιων ωρών ταινίας,  είχα μια τέτοια νύστα,  έκλειναν τα μάτια μου,  κουτουλούσα.
Οι προσπάθειες να κοιμηθώ το μεσημέρι αποβαίνουν άκαρπες,  τα πρωινά ξυπνάω πολύ νωρίς και τα βράδια δεν αντέχω.
Το γήρας ου γαρ έρχεται μόνον,  έχω πολλά να σας διηγηθώ μα δεν είναι της παρούσης.
Πάω να φτιάξω το πρωινοκυριακάτικο καφεδάκι μου,  τα ''παράσιτα''  υποθέτω σε κάποιο θερινό το καλοκαίρι,  όπως είχε συμβεί και με την ''ευνοούμενη''  του Λάνθιμου.

8 comments:

  1. Κυριακή μια μέρα με ξεχωριστό χρώμα. Έτσι τουλάχιστον ήταν παλιά. Τώρα όλο και ξεθωριάζει στις ψυχές των ανθρώπων. Κάπου λοξοδρομήσαμε και χάσαμε την αξία της ακόμη και για τα πιο απλά, έναν περίπατο, η μια κινηματογραφική ταινία, ένα "χουζούρεμα" στον καναπέ σου. Δεν ξέρω αν ξαναβρούμε την λαμπρότητα της Κυριακής αφού όλες οι μέρες ίδιες μας φαίνονται.
    Καλό απόγευμα....Κυριακής Στέλλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου άρεσε κάποτε ο κινηματογράφος το Σαββατόβραδο. Μου έφτιαχνε ακόμη πιο όμορφο το πρωινό της Κυριακής μου.
      Λαμπρότητα τίποτα στην ζωή μου δεν έχει, αλλά τις Κυριακές παρ' όλο που δεν εργάζομαι τις νιώθω ιδιαίτερες μέρες.

      Τίποτα δεν χάνεται σαν ιδέα Αννίκα μου, αν εμείς μπορούμε να την υποστηρίξουμε κυρίως σωματικά.
      Μεγαλώνουμε κι αυτό είναι μια κραυγή από μόνο του.

      Σε φιλώ

      Delete
  2. Αν είναι για «γήρας» να μας διηγηθείς, άστο καλύτερα, ξέχασέ το, είναι πολύ νωρίς. Πάψε να ασχολείσαι με αυτό, γέμισε την ψυχή σου με ευωδιές και μείνε όπως είσαι. Αυτό που είσαι: Ατόφιο είδος!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ξεχνάω εγώ Στράτο, αυτό πάλι όλο και με θυμάται :)

      Όσο για αυτό το ''ατόφιο είδος'' που λες σ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
      Μόνο που καμμιά φορά πρέπει να θυμάμαι να βάζω τα όρια μου, πολύ δύσκολο για μένα γιατί ''ατόφια'' παραδίνομαι και ο κόσμος είναι ανελέητος.

      Φιλιά και καλό απόγευμα
      καλή εβδομάδα να έχουμε

      Delete
  3. Χμμμμ δεν νομίζω ότι είναι θέμα γήρατος Στέλλα! Είναι θέμα ο κύκλος σου που έχει μια εξήγηση. Κοιμάσαι νωρίς, συνεπώς θα σηκωθείς νωρίς. Ο μεσημεριανός ύπνος δεν είναι προσβάσιμος σε πολλούς ανθρώπους. Μάλλον θα έλεγα απουσιάζει από το πρόγραμμά τους συνεπώς δεν είναι κάτι παράλογο. Πολύ λογικό το βλέπω το βιολογικό σου ρολόι.
    Πάμε τώρα να πιούμε το απογευματινό μας καφεδάκι.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ότι θα σηκωθώ νωρίς είναι δεδομένο, ελάχιστες φορές ξυπνάω μετά τις 8 το πρωί Γιάννη μου. Έτσι τα βράδια νυστάζω νωρίς.
      Όλα λογικά είναι βρε, αλλά να όταν θέλεις να πας σινεμαδάκι απλά δεν μπορείς :)

      καλό βράδυ Γιάννη μου

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...