Tuesday, May 26, 2020

εντυπώσεις





Γράφω είπα από το 2006,  βγάζω τα εσώψυχα μου μα δεν βοηθάει,  απεναντίας όλο και πιο πολύ χάνω την φωνή μου,  συναντώ ανθρώπους και λέω ''χαίρετε τι κάνετε,  καλά εσείς''  κι αυτό είναι όλο,  τίποτα για την μέρα μου,  τον χρόνο μου,  τα συμβάντα και τις αλλαγές στην ζωή μου,  το ΜέΣα μου που αδυνατώ να βάλω στη σωστή σειρά τις λέξεις,  να κάνω μια ωραία πρόταση και να μιλήσω για αυτό,  έτσι ώστε να δημιουργήσω μια καλή εντύπωση για μένα,  πως να το πω να,  να πάει ο φίλος που με συνάντησε στο σπίτι του και να πει στην γυναίκα του,  την κόρη του,  την μαμά του,  συνάντησα την Στέλλα,  μιλήσαμε,  τί σπουδαία κοπέλλα.


9.08
26/5/2020



6 comments:

  1. Να μου επιτρέψεις Στέλλα μου να πω ότι θα διαφωνήσω μαζί σου, Εγώ βλέπω ότι μέσα από το μπλογκ σου αναδύεται μια γυναίκα, ένας άνθρωπος, μια οντότητα και προσωπικότητα που έχει όλα αυτά που αναφέρεις ως "απόντα".
    Δεν θέλω λοιπόν ...κρίσεις αυτοεκτίμησης ναι!
    Α να σε χαρώ.
    Στέλνω λοιπόν ευχές και καλησπέρες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γιάννη μου αν και δεν ψαρεύω κοπλιμέντα, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου σ' ευχαριστώ.

      Καμμιά φορά μιλάω με τον δικό μου τρόπο για μια ιδιάζουσα περίπτωση!

      Καλησπέρα μαζί με φιλιά :-)))

      Delete
  2. Μα τους το λέει. Απλά δεν το ξέρεις και ίσως δεν το μάθεις ποτέ. Συνήθως μαθαίνουμε μόνο τα δυσάρεστα για τα μας αλλά να είσαι σίγουρη πως έχεις εντυπωσιάσει πολλούς αναγνώστες σου. Εμένα πάντως με έχεις κερδίσει. Βρίσκω ποιότητα σε όλα γράφεις και πολλές φορές τα σκέφτομαι και μετά. Έχω ταυτιστεί με πολλά και μάλιστα σχολιάζω και μέσα μου "τι ωραία που τα διατυπώνει!"
    Καλό απόγευμα ψαροματάκι μου και να είσαι σίγουρη πως πολλές αναγνώστριες ίσως και αναγνώστες συντονίζονται μαζί σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, αλήθεια σ'ευχαριστώ :)
      Χαμογέλασα!
      Ωστόσο μιλάω για την πραγματική ζωή όπου παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ο προφορικός λόγος. Είναι πάρα πολλές φορές που θέλω να πω πολλά για τις προσωπικές μου πχ εμπειρίες, να εκφραστώ τέλος πάντων αλλά κάτι μου διαφεύγει. Η αμεσότητα μάλλον :)

      χε χε ξαναδιαβάζω τα κοπλιμέντα σου, γλυκιά μου Μαρία
      φιλιά :)

      Delete
  3. Όταν κάνεις ευτυχισμένους τους ανθρώπους που νοιάζεσαι, νιώθεις και συ ευτυχισμένη. Κι αυτή η ευτυχία δεν γεννιέται στις λέξεις αλλά στην επιθυμία να ανοιχτείς, να καταγράψεις τα όριά σου, να αφήνεσαι, να πληγώνεσαι και ταυτόχρονα να νιώθεις την επάρκεια των συναισθημάτων, των ελεύθερων επιλογών. Κι αυτό νομίζω πως κάνεις και το κάνεις με τόλμη και καμιά φορά με ζαβολιάρικη διάθεση, αλλά το κάνεις καλά. Όλα τ’ άλλα καλοδεχούμενα αλλά μόνο μέσα από σεβασμό και εκτίμηση. Άλλωστε η ψυχή δεν μπορεί να σκιαγραφηθεί και πολλές φορές δεν δείχνει αυτό που φαίνεται.
    Καλημέρα Στέλλα έστω και συννεφιασμένη!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Αννίκα μου.

      Όπως ακριβώς τα λες είναι στον τομέα που με γνωρίζεις.
      Στο κομμάτι που αφήνω μέσα εδώ..

      φιλάκια στέλνω :)

      Delete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...