Saturday, December 26, 2020

αποσυντονισμένη


 

Αν πρέπει να σου περιγράψω ένα συναίσθημα για τα φετινά μου χριστούγεννα θα έλεγα με μια λέξη πως νιώθω αποσυντονισμένη,  κι εσύ επειδή με γνωρίζεις καλά θα  μου έλεγες ''μα δε σε θυμάμαι ποτέ ισορροπημένη'' κι εγώ θα σου απαντούσα πως ''έχεις δίκιο''.

Θα απέφευγες να με ρωτήσεις το ''γιατί'' γνωρίζοντας καλά πως δεν υπάρχει απάντηση.

Συνεχίζουν να μην μου αρέσουν οι αργίες καθόλου μα καθόλου και σε τίποτα.  

-Αν ήταν αλλιώς;

-Πες μου ένα αλλιώς που να μπορώ και να μ'αρέσει..

12 comments:

  1. Οι εικόνες των Χριστουγέννων ήταν πάντα μιας μεγάλης χαρούμενης οικογένειας γύρω απ’ το τραπέζι που ανταλλάσσουν δώρα και ευχές. Αυτήν την εικόνα προβάλλει συνήθως η εμπορευματοποίηση με τις ψεύτικες διαστρεβλωμένες εικόνες μιας τέλειας οικογένειας.
    Όχι βέβαια πως δεν υπάρχει αυτή η οικογένεια. Όμως αυτός ο καθαρά υλιστικός τρόπος, ο στείρος από συναισθήματα αμαυρώνει το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων.
    Και τα φετινά Χριστούγεννα ήταν πράγματι ιδιαίτερα, περίεργα, μοναχικά, με προσποιητή ευδαιμονία κάτω απ’ την σκιά μιας κατάστασης αβέβαιης που μόνο χαρά δεν έφερε.
    Το μόνο ίσως που θα μπορούσε να μας χαροποιήσει ήταν πως σε σχέση με όλους όσους δοκιμάζονται, εμείς κατά ένα τρόπο είμαστε ακόμη καλά. Κι αυτό θα έπρεπε να μας κάνει ευγνώμονες όχι με την λεκτική έννοια αλλά ουσιαστικά. Ίσως αυτό βοηθήσει να αισθανθούμε την ζεστασιά που λείπει απ’ τις φετινές γιορτές.
    Χρόνια Πολλά Στέλλα μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θέλει κόπο Αννίκα μου και θέλει και χρόνο. Νομίζω πως δεν διατίθεμαι να αφιερωθώ. Έτσι λοιπόν από τη μια τραβάει ο ενοχικός μου εαυτός το σκοινί κι από την άλλη ο εαυτός μου που θέλει να είναι χαλαρός, να πίνει καφέ και να κάνει βόλτες.
      Και τσουπ να 'τη η ανισσοροπία!

      χρόνια πολλά

      Delete
  2. φέτος ήμασταν όλοι αποσυντονισμένοι... αλλάξαν όλες μας οι συνήθειες, δεν μπορέσαμε καν να γιορτάσουμε κανονικά..και μου είχαν/έχουν λείψει οι γιορτές......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμ ναι, συμφωνώ μαζί σου όπως και με το προηγούμενο σχόλιο, έτσι είμαστε όλοι αλλά μερικοί το παρακάνουν όπως πχ εγώ :-)

      Delete
  3. Ολοι έτσι αισθανόμαστε, άντε να φύγουν να μπουμε στη ρουτίνα μας. Έτσι κι αλλιώς γιορτές είναι αυτές; Αλλά θα συμφωνήσω με τη φίλη Αννικα, ας είμαστε ευγνώμονες που είμαστε καλά, ακόμη...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωω ναι βεβαίως και είναι σημαντικό που είμαστε καλά και πλέον καθόλου δεδομένο!

      Delete
  4. Χρόνια πολλά.
    Οι περισσότεροι νιώθουμε αποσυντονισμένοι.Πάντα οι γιορτές των Χριστουγέννων όσο ωραίες και αν είναι,κάποιες στιγμές με κάνουν να αισθάνομαι παράξενα.
    Και όσο μεγαλώνω κάθε χρόνο το αισθάνομαι περισσότερο.Λείπουν πλέον από το γιορτινό τραπέζι και οι 2 οι γονείς μου.Θυμάμαι κάποιες χρονιές μετά τον στρατό που τα Χριστούγεννα την μια χρονιά τα έκανα με την μητέρα μου και την Πρωτοχρονιά με τον πατέρα μου.(Μετά απο 26 χρόνια γάμου)Και τότε αποσυντονισμένος αισθανόμουν.
    Είναι πολύ ωραίο το θέμα σου σήμερα.Έχει πολλές "πλευρές".
    Οι αργίες ούτε εμένα μου αρέσουν.Και θυμάμαι όταν έκανα τις συνεδρίες στην ψυχολόγο μου που το είχα θέσει ως πρόβλημα που με αποσχολούσε.
    Πήρα κάποιες απαντήσεις που δεν με κάλυψαν αλλά άκουσα και κάποιες απόψεις που δεν είχα σκεφτεί.
    Τις απαντήσεις μερικές φορές στην ζωή μας τις δίνουμε μόνοι μας μετά από αρκετή σκέψη και δουλειά με τον εαυτό μας.
    Τι είναι αυτό που θέλουμε; Τι θα θέλαμε να κάνουμε και με ποιους ή με ποιον άνθρωπο;

    Εύχομαι και πάλι χρόνια πολλά με ΥΓΕΙΑ !!!
    Μουσική επιλογή σήμερα ενα τραγούδι απο τα παλιά σε διασκευή. Πιστεύω να σου αρέσει.
    https://www.youtube.com/watch?v=1ue87FOlDQQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια πολλά!!!

      Οι ψυχολόγοι θα βοηθούν πάντα στο να βλέπουμε με μια άλλη ματιά τα γεγονότα της ζωής μας. Παίρνουμε απαντήσεις όμως δεν βρίσκουμε τις λύσεις έτσι πιστεύω, χρειάζεται κι ακόμη μια μικρή λεπτομέρεια που απογειώνει την εσωτερική εξερεύνηση.

      Πολύ ωραίο το τραγούδι!

      Delete
  5. Αποσυντονισμένη λογικό είναι να είσαι. Οι γιορτές το κάνουν αυτό και σε βγάζουν από την ρουτίνα της καθημερινότητας. Φέτος παρόλα αυτά, παρόλο το κλείσιμο και το φόβο που κρέμεται σαν διακοσμητικό έξω από την πόρτα μας, πέρασα καλά τα Χριστούγεννα με όλη μου την οικογένεια παρέα με κέφι και χαμόγελα. Ευγνώμων είμαι γι αυτό και γιατί είμαστε ακόμη καλά.
    Χρόνια πολλά Στελλίτσα μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια πολλά Άννα Φλο :)

      Εγώ παιδεύτηκα λίγο φέτος συναισθηματικά και παίδεψα.
      Χριστούγεννα ήταν και πέρασαν ωστόσο κι αύριο μια Δευτέρα σαν όλες τις άλλες.
      Μέχρι την πρωτοχρονιά η οποία από ότι θυμάμαι με ζορίζει κατά τι λιγότερο..

      φιλάκια

      Delete
  6. Αποσυντονισμένοι είμαστε ναι. Τρακαρισμένοι ακόμα περισσότερο. Προβληματισμένοι να δεις δε ακόμα πιο πολύ.
    Όμως αυτό δεν αναιρεί τη σημασία και την ομορφιά αυτών των ημερών. Τι μας έμεινε δα βρε Στέλλα! Αυτές οι ξεχωριστές μέρες να αλλάζουμε συνήθεια, να στολίζουμε τη ρουτίνα μας.
    Ας αρπάξουμε την ομορφιά τους όσο μπορούμε λοιπόν.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου με όλες μου τις ευχές.

    ReplyDelete
  7. Μπορεί να θέλει να κανει αυτό ακριβώς ο κορωνοιός Στέλλα μου να μας αποσυντονίσει..
    Ας μην τον αφήσουμε εμείς ας του πάμε κόντρα και να προσπαθήσουμε να περάσουμε καλά με τις
    μικρές μας στιγμές!!κάθε μερα που περνά και είμαστε γεροί είναι μια νικη!!
    Χρονια πολλά σου εύχομαι .. ακούμπησε τις ευχές σου σε ένα αστέρι!! ✨ και που ξέρεις;😉

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...