Sunday, June 06, 2021

απεριόριστες βόλτες από το πρωί ως το βράδυ


 

Είναι μέρες που αγαπώ την ησυχία μου και την επαφή με τον εαυτό μου,  πίνοντας καφεδάκια στον καναπέ μου,  ακούγοντας μουσική ή χαζεύοντας την τηλεόραση πάντα με κάποια δημιουργική δουλειά να απασχολούν τα χέρια μου. 

Άλλες πάλι φορές,  ένα κομμάτι του εαυτού μου έχει ανάγκη από το να δραπετεύσει και καθώς βρίσκομαι στον καναπέ μου  όλα μου μοιάζουν άνοστα  και το μόνο που θέλω είναι να κάνω απεριόριστες βόλτες από το πρωί ως το βράδυ και ξανά το άλλο πρωί ως το άλλο βράδυ.  Αλλά εκεί είναι που δεν συμβαδίζει η επιθυμία με την πραγματοποίηση της.  Γιατί το σώμα δεν βοηθάει,  γιατί δεν έχω τις άκρες μου,  γιατί,  γιατί..  Επειδή δεν έχω δημιουργήσει το σκηνικό ενός κόσμου που βρίσκεται σε μια συνεχή δράση ακόμη κι αν αυτό πρόκειται για ένα φαγητό έξω το μεσημέρι,  για μπύρες ή καφέ με φίλους,  το κλείσιμο μιας εκδρομής μαζί με άλλους  άγνωστους ανθρώπους κλπ

Ακόμη επειδή πολλές φορές η στενή οικονομική κατάσταση δεν βοηθάει στην πραγματοποίηση τέτοιων ονείρων περισσότερο όμως θα έλεγα πως δεν πρόκειται για επιθυμία αλλά για παρόρμηση που σβήνει λίγο μετά τη γέννηση της,  ανίκανη να γίνει δράση.

**Αστεία αστεία,  πρέπει να ξεκινήσουμε τις καθημερινές εξορμήσεις στη θάλασσα έστω κι αν το νερό είναι ακόμη κρύο.  Τότε να δεις πόσα ''πρέπει''  θα εμφανιστούν από το πουθενά για να μας εξαναγκάζουν να μένουμε στο σπίτι.

2 comments:

  1. Τέτοια κείμενα δεν μπορείς να γράφεις, παρά εκείνα τα «ήξεις αφήξεις» τα «ναι μεν, αλλά» που μας αποσυντονίζουν εντελώς. Ελαφριά, απλά, χαριτωμένα, με μπόλικη φαντασία, που στοχεύουν στο συναίσθημα, μπορεί και στο ανέφικτο μέσα απ’ την αντίφαση της ζωής. Γιατί μπορεί ο καναπές να γεννάει όνειρα, αλλά κάποιος κάπου γελάει όταν ανάμεσα στις προσδοκίες σφηνώνουν και οι ανησυχίες και οι προβληματισμοί. Ωστόσο τα όνειρα είναι όνειρα και έστω κι έτσι κάτι προσφέρουν αυτά τα ταξίδια του νου. Προσοχή πάντα στην πυξίδα. Στους επόμενους μήνες να δείχνει προς τη θάλασσα.
    Καλή εβδομάδα Στέλλα!

    ReplyDelete
  2. Είναι ο τρόπος που θα ειπωθεί κάτι. Κάποιοι τρόποι είναι πιο ελκυστικοί. Με σκηνικό, με ατμόσφαιρα, με συναίσθημα συν λίγη φιλοσοφία!
    Ποιός την θέλει την ειλικρίνεια μπαμ ατόφια και καθαρή; Κανείς!

    Το καλοκαίρι είναι έτσι κι αλλιώς θάλασσα και φέτος έχω σκοπό να την απολαύσω. Αλλά τη θέλω ζεστή γιατί η μέση δεν αντέχει τα κρύα και μ'αφήνει με πόνους πφφφ το χειρότερο μου.

    Όσο για υπευθυνότητες ουυυ ένα σωρό. Ένα σκυλί που δεν θέλουμε να το αφήνουμε πολλές ώρες μόνο του, οι ανάγκες του, και όλο και κάτι προστίθεται, θα θέλει σέρβις το αυτοκίνητο, θα χαλάσει το πλυντήριο, θα, θα..

    Αλλά πού θα πάει, κάτι καλό θα γίνει δε μπορεί!

    καλό βράδυ κορίτσι

    ReplyDelete

σαν ένα φλυτζάνι καφέ

  Το κατάλληλο άτομο είναι σαν να απολαμβάνεις φλυτζάνι με τον αγαπημένο σου καφέ.  Στο πιό όμορφο σερβίτσιο,  στην πιο σωστή δόση,  στην ιδ...