Monday, October 04, 2021

νούμερο;


 

Πώς να λέγεται άραγε ο άνθρωπος που του λες ''δεν θέλω να μου ξανατηλεφωνήσεις,  δεν θέλω να σε ξανακούσω,  δεν θέλω να σε ξαναδώ μπροστά μου,  δεν θέλω να ξαναενοχλήσεις ούτε εμένα ούτε κάποιον από την οικογένεια μου γιατί πχ θα χρησιμοποιήσω διαδικαστικά μέσα και μέλη της οικογένειας μου βρίσκουν  πάνω από δέκα κλίσεις του στα κινητό τους από το νούμερο του;

Νούμερο;;;  

Να μια λέξη που μόλις θυμήθηκα πως πολύ παλιά την χρησιμοποιούσαμε για ανθρώπους που έκαναν εξαλλοσύνες.

4 comments:

  1. Τι να πω τώρα. Ενοχλητικό εντελώς και αναξιοπρεπές εκ μέρους του. Με κάθε έλλειψη σεβασμού απέναντί σας.
    Καλή βδομάδα Στέλλα μου με θετικές σκέψεις.

    ReplyDelete
  2. Χμ...και λίγα λες...συμφωνώ με τον Γιάννη από πάνω, αναξιοπρεπές εντελώς.
    Θα μπορούσες επίσης να πεις στα μέλη της οικογένειάς σου να μπλοκάρουν το νούμερο αφού υπάρχει πλέον στις κλήσεις τους.
    Καλή εβδομάδα να έχεις Στέλλα :)

    ReplyDelete
  3. Δεν ξέρω αν το λες νούμερο αλλά τρομερή ενόχληση είναι.
    Απαράδεκτη η κλήση από ανεπιθύμητα άτομα
    Καλημέρα όλη μέρα

    ReplyDelete
  4. Επιεικώς λέγεται νούμερο. Στάνταρ πρόκειται περί προβληματικού ατόμου, το οποίο αν δεν έχει σεβαστεί κάποιον άνθρωπο πριν από τον "περιορισμό", αποκλείεται να τον σεβαστεί μετά.. Καλό φθινόπωρο και καλή δύναμη 🌼🌻

    ReplyDelete

μια σκέψη

  Ο καθένας μας βρίσκεται στη δική του γυάλινη σφαίρα!