Wednesday, January 19, 2022

Τετάρτη


 

 Δεν ξέρω πως βρέθηκα να κουβαλάω ολόκληρη θάλασσα στην πλάτη μου,  τριγύρω ηρεμία και γαλήνη,  κάποιες γνώριμες φωνές στο βάθος,  

με είδες; 

σε είδα!  

τότε γιατί δεν με ξύπνησες;

Ήταν Τετάρτη!!!

1 comment:

  1. Στέλλα μου σου στέλνω την αγάπη μου, ελπίζω.. ελπίζω να συναντηθούμε ξανά.. αχ! αυτός ο coovid!!! Τον μίσησα!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...