Sunday, November 13, 2022

τσιγκουνιές


 

Να πω την αλήθεια,  όλα αυτά τα τζίρτζιλι μίρτζιλι,  τα μαζεμένα εδώ και χρόνια,  χαριτωμένα χριστουγεννιάτικα παιχνίδια του σπιτιού μου,  ονειρευόμουν μια μέρα να τα παίξω με μικρά παιδάκια που θα μπορούσαν να είναι τα εγγόνια μου.  Πάντα το μυαλό μου -πηδούσε- το τώρα κι έφτανε στο -πολύ μετά-.  Ωστόσο το να φύγουν από το δικό μου σπίτι,  το να τα χαρίσω όπως μου χάριζε η μαμά μου χωρίς δεύτερη σκέψη τα δικά της πράγματα,  μου είναι δύσκολο (έως αδύνατο).  Γιατί σκέφτομαι,  εγώ με τί θα έχω να παίζω μετά;

2 comments:

  1. Η αλήθεια είναι ότι τα Χριστούγεννα σου βγάζουν μια παιχνιδιάρικη διάθεση.
    Είμαι υπέρμαχος του να δίνουμε. Αλλά πάντα πράγματα που δεν χρησιμοποιούμε και πιάνουν απλά χώρο.
    Όσα έχουν χρηστικότητα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καλά κάνουμε και τα κρατάμε :)
    Καλή εβδομάδα Στέλλα μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. μερικά τα κρατάμε επειδή τα αγαπάμε γιατί ας πούμε μας θυμίζουν παλιότερες εποχές. Έχω ένα άι βασίλη που τον αγόρασα πριν να φτιάξω δικό μου σπίτι, τσαχπινης, ρομαντικός χεχε τον λατρεύω, τίποτα σπουδαίο, κεραμικό, αλλά μου θυμίζει χίλες πρωτοχρονιές.

      Delete

αφιέρωση

  Στα μηνύματα μας,  που έμειναν αδιάβαστα.. Κατά μάνα,  κατά κύρη λένε..