Sunday, May 28, 2023

καφεδάκι


 

Πάντα οι αισιόδοξες σκέψεις θα νικούν τις αρνητικές.  Νικητής η ηρεμία μου.  Κερδισμένη εγώ!  Ώρα για καφέ,  πάντα με δύο φλυτζάνια γιατί η παρέα είναι ανεκτίμητη αν και ο δικός μου καφές είναι μονός και μοναχικός.  Αντιλαμβάνεσαι,  με την μάχη που δίνουμε όλη μέρα να ανταπεξέλθουμε ο ένας απέναντι στο εγώ του άλλου πού κουράγιο για ένα καφεδάκι μαζί!  Άλλωστε ούτε τον ίδιο καφέ πίνουμε,  ούτε την ίδια ώρα.  Και παρόλο του ότι είμαστε αυτοκόλητοι είμαστε διαφορετικοί.   Τόσο διαφορετικοί που δυσανασχετούμε πολλές φορές,  ευτυχώς στιγμιαία.  Συμφωνούμε πάντως και οι δύο ότι θα ήταν υπέροχο να μπορούσαμε να πηγαίναμε διακοπές.  Απαραίτητο αλλά κομμάτι δύσκολο γιατί έχουν προκύψεις άλλες ανάγκες και υποχρεώσεις.  Όμως το έχω στο μυαλό μου το καλοκαίρι,  τη θάλασσα,  τη ζωή στις ξαπλώστρες κλπ κλπ  Πάντα ήταν η πιο αισιόδοξη και χαρούμενη εικόνα που σχεδίαζα μέσα στο μυαλό μου.

No comments:

Post a Comment

Bonjour

  Τελικά δεν ξέρεις αν ο άλλος είναι εγωιστής ή απλά δεν μπορεί να εκφράσει συναισθήματα.  Γενικότερα,  γνωρίζουμε μόνο όσα μπορούμε να διακ...