Saturday, December 30, 2023

τέλος χρόνου

 

Ό,τι κι αν είχα ζητήσει πέρσι τέτοιες μέρες από τον καινούργιο χρόνο,  κάνοντας έναν σύντομο απολογισμό,  το μόνο σίγουρο είναι ότι τα ξωτικά του αι βασίλη δεν δούλεψαν και πολύ υπέρ μου.  Οδοντίατροι,  αλλεργικό άσθμα,  χειρουργείο στο δεξί μάτι λόγω γήρατος εε χμμμ συγνώμη καταρράκτη,  η τραγική απώλεια της Bonnie,  και τώρα για πρώτη φορά στη ζωή μου έχω κορονοιό.  Τελειώνει το έτος με ταλαιπωρία,  λες και δεν ταλαιπωρήθηκα όλο το χρόνο.  Δέκατα,  πυρετός,  πονόλαιμος κι ένας αναθεματισμένος βήχας.  Ελπίζω στον καινούργιο χρόνο να έρθει με όλα τα καλά!

καλή πρωτοχρονιά σε όλους

22 comments:

  1. Εύχομαι περαστικά, και ελπίζω αυτή τη φορά τα ξωτικά του Άη-Βασίλη να κάνουν αυτό που πρέπει, έτσι ώστε ο νέος χρόνος να σου φέρει υγεία, αγάπη, χαρά, και ελάχιστη ταλαιπωρία. Σου το χρωστάει, εξάλλου.
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πίπη μου καλή πρωτοχρονιά, σ ευχαριστώ πολύ

      Delete
  2. Περαστικά Φεγγαρένια, να είσαι γερή και όλα αντιμετωπίζονται. Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι πιο τυχερή και να σου φέρει υγεία και όλα τα καλά. Κι εμένα η χρονιά κλείνει με ένα ελαφρύ κρυολόγημα, το τεστ δεν έδειξε κοροναϊό, αλλά τα συμπτώματα είναι τα ίδια που περιγράφεις.
    Φιλιά πολλά και να σε προσέχεις :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Περαστικά και σε σένα Μelian. Καλή πρωτοχρονιά και μια χρονιά όπως την επιθυμεί η ψυχούλα σου.
      Φιλιά
      με προσέχω όσο μπορώ (φοβιτσιάρα πολύ είμαι)

      Delete
  3. Περαστικά σου Ψαροματάκι μου!
    Εύχομαι σε δυο μέρες να είσαι περδίκι και να υποδεχτείς τον νέο χρόνο με καλύτερη διάθεση και χαρά. Όλα περνάνε αργά ή γρήγορα. Να προσέχεις τον εαυτό σου και να σκέφτεσαι τις όμορφες στιγμές που πέρασες με ένα βιβλίο, με ένα τραγούδι, μια επίσκεψη, με μια αγκαλιά...Υπάρχουν ευτυχώς κι αυτά στη ζωή μας.
    Καλή χρονιά!!
    Καλή Πρωτοχρονιά να περάσεις υγιής πλέον, με τους αγαπημένους σου.
    Σε φιλώ γλυκά ()

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, καλή πρωτοχρονιά και μια χρονιά λαμπερή και φωτεινή και μόνο με καλούδια
      φιλάκια

      Delete
  4. Στέλλα μου, περαστικά και σιδερένια γρήγορα, κορίτσι μου.
    Στην αρχή του μήνα, νοσήσαμε όλοι μας στην οικογένεια, τρεις μας για πρώτη φορά! Είχε την ταλαιπωρία του. Προσοχή στη συνέχεια, η ατμόσφαιρα είναι νοσηρή.
    Εύχομαι ολόψυχα η νέα χρονιά να είναι για σένα πολύ πιο τρυφερή.
    Φιλιά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι όμως το σχόλιο σου το βρήκα στα spam. Έλεος πια με τις παραξενιές του blogger.
      Γιάννη κι εμείς πρώτη φορά.
      Να δεις τώρα με τους χορούς και τα γλέντια τί θα γίνει.

      Τί εννοείς ''προσοχή'' στην συνέχεια;

      καλή χρονιά, με όλα τα αγαθά
      σε φιλώ Γιάννη μου

      Delete
  5. Καλησπέρα Στελ,
    Πίστη και ελπίδα!
    Όλα θα πάνε Καλά!
    Καλή Χρονιά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή πρωτοχρονιά Νικ.
      φιλιά
      καλή χρονιά με υγεία και αγάπη

      Delete
  6. Περαστικούλια σου και σιδερένια! Κι εγώ νόσησα για πρώτη φορά πριν από ένα μήνα και κάτι. Σου εύχομαι μια καλύτερη χρονιά Στελλίτσα 🎁🧡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σήμερα καλύτερα, απύρετη αλλά αυτός ο βήχας πφφ είναι ανυπόφορος, αν και ευτυχώς έχει αραιώσει. Εύχομαι καλή χρονιά Πέτρα μου όπως την επιθυμείς

      Delete
  7. Περαστικά Στέλλα μου, ο καινούργιος χρόνος να σε βρει γερή και δυνατή και κυρίως αισιόδοξη!
    Φιλιά Πολλά για γρήγορη ανάρρωση!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αννίκα μου σ ευχαριστώ. Καλή χρονιά σου εύχομαι
      φιλάκια πολλά

      Delete
  8. Κι η κόρη μου με κόβιντ είναι....περαστικά σου. Θα περάσει υπομονή. Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει μόνο καλά. Καλή χρονιά και περαστικά ξανά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Περαστικά της!
      Καλή χρονιά Άννα μου
      σ ευχαριστώ

      Delete
  9. Περαστικά σου. Καλή χρονιά με υγεία. Φιλάκια ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ.
      Να έχουμε μια καλή και βολική χρονιά εύχομαι, αν έχει και χαρές ακόμη καλύτερα
      φιλιά

      Delete
  10. Περαστικά σου Στέλλα μου! Η νέα χρονιά να φέρει υγεία, τύχη και ό,τι άλλο επιθυμείς! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλή χρονιά Μαρίνα μου!
      σ ευχαριστώ
      φιλιά :-)

      Delete
  11. Ευχομαι την ώρα αυτή που θα διαβάζεις το σχόλιο μου να έχουν περάσει όλα και να είσαι καλά Στέλλα μου κορονοιός είναι θα περάσει παρ όλη την ταλαιπωρία του. Υπομονή και ελπίδα πως σύντομα η κάθε μέρα που περνά, θα αφήνει πίσω της τα δύσκολα.
    Στο εύχομαι ολόψυχα η καινούργια χρονιά να σου φέρει υγεία, ότι καλύτερο στην ζωή σου να είναι καλύτερη από αυτήν που έφυγε.
    Χρόνια πολλά με αγάπη και χαμόγελα. 🧡🎁🎄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σμαραγδάκι μου σ ευχαριστώ. Πάντα εύστοχα κι αισιόδοξα τα σχόλια σου. Είμαστε ακόμη θετικοί και οι δύο αλλά πολύ καλύτερα. Πλέον χωρίς συμπτώματα. Μια υ π έ ρ ο χ η χρονιά να έχεις μαζί με της οικογένεια σου και τους αγαπημένους σου.
      φιλιά

      Delete

προγραμματισμένη σύμπτωση

  Κατεβήκαμε στο κέντρο νωρίς,  για να αποφύγουμε την βροχή που μας υποσχόταν το μετεωρολογικό.  Περπατήσαμε παραλιακά,  όλη η διαδρομή απολ...