Sunday, June 02, 2024

πανηγύρι


 

Μ' αρέσει πολύ ο Ιούνιος σαν μήνας και η επιθυμία μου θα ήταν με το τελείωμα του να άρχιζε φθινοπωράκι.  Αναζητώ τη δροσιά,  η ζέστη κάνει τις βόλτες μας επίπονες,  επιπλέον κούραση και ιδρώτας.  Νιώθω την ησυχία της Κυριακής.  Νιώθω την ανησυχία όσων δεν μου αρέσουν,  όλα αυτά που ξεκινούν από τον παραέξω κόσμο και φτάνουν ως το εσωτερικό μου μεδούλι.   Αν ήμουν 20 χρονών,  30 ή 40 και ερωτευόμουν,  θα έπαιρνα το άλλο μου μισό και θα πήγαινα στο νησί που αγαπούσα κι εκεί θα παντρευόμασταν.  Στο δημαρχείο.  Ούτε εκκλησίες,  ούτε παπάδες,  ούτε κόσμος,  ούτε καρσιλαμάδες.  Το σκηνικό ενός παραδοσιακού γάμου δεν μου αρέσει καθόλου μα καθόλου.  Με δεσμεύουν οι τυπικότητες.  Επίδειξη χρημάτων χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Νιώθω αλυσοδεμένη.  Πνίγομαι.  Και σκέφτομαι πως ευτυχώς που έκανα κάποια πράγματα στα 21,  ναι τόσο μικρή ήμουν,  τότε που δεν καταλάβαινα πολλά πολλά.  

Αλήθεια,  γιατί μας αρέσουν τα νυφικά κι όλο αυτό το νταβαντούρι του πανηγυριού;

4 comments:

  1. Με κουράζει απίστευτα το καλοκαίρι με την ζέστη που κάθε χρόνο
    κρατάει περισσότερο.
    ΔΡΟΣΙΑ ψάχνω και εγώ.

    Μουσική που μας ταξιδεύει σε νησιά.
    https://www.youtube.com/watch?v=1oU9eIEUwVQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δροσιά με τα κλιματιστικά και τους ανεμιστήρες, ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτά. Και όποιος μπορεί να κάνει διακοπές είναι τυχερός. Ωραία, ξεσηκωτική η μουσική σου
      Καλό σου βράδυ

      Delete
  2. Τώρα που μεγάλωσα κι εμένα δεν μου αρέσουν οι υπερβολές και τα νταβαντούρια.
    Κι εγώ θα ήθελα να είναι ήδη φθινόπωρο.
    Καλό κουράγιο με τη ζέστη.
    Φιλιά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Παίζει ρόλο κι η ηλικία, είναι όμως κι ο χαρακτήρας.
      Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, θα περάσουν και θα τους αναζητάμε μετά. Το φθινοπωράκι είναι άλλη κατάσταση όμως κάπως πιο διαχειρίσιμη
      Καλό βράδυ Ρένα

      Delete

-θα-

  Οι μήνες για τους οποίους λυπάμαι όταν τελειώνουν είναι ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος.  Ίσως επειδή τυς υπερφορτώνω μα -θα- που στο τέλος το...