Monday, November 05, 2007

αγαπημένα

Όταν σε ρίξουν σ' ένα βαθύ άγριο ποτάμι και το περάσεις κολυμπώντας, με κίνδυνο εκατό φορές την ώρα να πνιγείς,στάσου στην όχθη και σφύριζε γλυκά ένα τραγουδάκι.
Μη σε νοιάζει αν κλαίει απέναντι ένα σκυλί.Δεν μπορείς να το σώσεις,έτσι κι αλλιώς.
Ύστερα βγάλε τα όνειρα σου,κι άναψε μια μεγάλη φωτιά να ζεσταθείς.
Πρόσεξες τι όμορφα που είναι τα νερόκρινα;
Πρόσεξες τα καταπράσινα κλαδιά,που σκύβουν να φιλήσουν το ποτάμι;
Περίμενε..Περίμενε λίγο.
Τη νύχτα θα 'ρθουν τ'αηδόνια και θα τραγουδήσουν.
Θα 'ρθουν σίγουρα τ'αηδόνια.Σου τ'ορκίζομαι.
Φτάνει να χαμογελάς.Γιατί αλλιώς..θα τα τρομάξεις!!


Βαρκάρισσα
της χίμαιρας

Αλκυόνη Παπαδάκη



οι ζωγραφιές μου

http://wwwkokkinofilistostoma.blogspot.com/

26 comments:

  1. Ναι φτάνει να χαμογελάς !
    Κι ας είναι μερικές φορές που το ξεχνάς !

    Καλημέρα φεγγαρένια .

    ReplyDelete
  2. @..εγω παντα χαμογελαω..τσεκαρισμενο!!
    καλη σου μερα ματ..

    ReplyDelete
  3. Δε σου φτιάχνει τη μέρα αυτή η γυναίκα; Δεν είναι λογικό να τη λατρεύουμε;
    Καλή εβδομάδα Φεγγαρένια μου :)

    ReplyDelete
  4. υπέροχος ο πίνακας
    πολύ σωστή η σκιάση
    και ζουμερή ζωντάνια είσαι έτοιμος να το κόψεις...
    καλημέρα σου καλή μας βδομάδα

    ReplyDelete
  5. Ηταν αναγκη να ανφερθει σκυλακι;......τελοσπαντων :) Φτανει να χαμογελας φεγγαρενια μου απ'την ψυχη σου για την ψυχη σου!

    Καλημερα και καλη εβδομαδα!

    ReplyDelete
  6. @..stalagmatia..ναι μου την φτιαχνει..αλλα ετυχε να παρω βιβλιο της μαζι μου σε διακοπες και να το πεταξω γιατι μου προκαλουσε μελαγχολια..
    των ακρων ειναι..
    αλλα ο τροπος που τα γραφει ειναι φοβερος!!

    ReplyDelete
  7. @..melomene..εκεινο το μπλε δεν ξερω αν ειδες πως φαινεται σε μεγαλο μεγεθος μου το χαλασε..ευτυχως στο πρωτοτυπο δενει με τα υπολοιπα πολυυ περισσοτερο!!
    σ ευχαριστω

    ReplyDelete
  8. @..dee dee..αχ αυτα τα σκυλακια..για αλλους ειναι ονειρο,για αλλους αναμνηση..αξιαγαπητα παντως..να ειχα ενα χασκευ τωρα να χαιδευω..μμμ!!

    ReplyDelete
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ReplyDelete
  10. Καλή σου μέρα Φεγγαρένια! τί ωραίο ποίημα!....πάλι μας ομόρφηνες τη μέρα!....βέβαια,το χαμόγελο έχει πολύ μεγάλη σημασία....όλες οι δυσκολίες και τα κακά και αρνητικά μπορεί να σβήσουν με ένα χαμόγελο! Καλημέρα και πάλι.Αθανασία.

    ReplyDelete
  11. Αραγε εξαρτάται μόνο από εμάς να χαμογελάμε.Αμα με το ζόρι στο κόβουν.Όταν ήμουν μικρή αναρωτιόμουν γιατί οι μεγάλοι είναι τόσο σοβαροί, πως το αντέχουν.

    ReplyDelete
  12. Με τρομάζουν τα αηδόνια.

    Μου θυμίζουν παλιές χυδαίες με λωδίες μου...

    Τα νερόκρινα σκύβουν για να δουν τον αντικατοπτρισμό της χαμένης νιότης τους.

    Ο βαρκάρης μόνο επιπλέει γαλήνια και νωχελικά.

    Αράζω στο πλευρό του και ετοιμάζομαι για ένα μακρύ πέταγμα.


    Ας ανοίξουν οι ουρανοί.

    ReplyDelete
  13. Μόνο με όμορφες εικόνες γαληνεύει η ψυχή και εξανεμίζεται ο φόβος...

    Πανέμορφη ζωγραφιά!

    φιλιά

    ReplyDelete
  14. εκείνο το μπλε εμένα μ' αρέσει, είναι στεστράτισμα των ζεστών, κ' ισορροπία ενέργειας δυνάμεων)))
    αναλογία και αντίθεση.

    Ζωντανός πολύ!!!

    φιλί απογευματινό.

    υ.γ.
    και το ξέρω οτι χαμογελάς!!!

    ReplyDelete
  15. Καλή εβδομάς να έχεις...αχ αγαπημένη Αλκυόνη....

    ReplyDelete
  16. Και ο πίνακας είναι εξαιρετικός(καθώς και το αλτσχάιμερ μου).Λαμπερός σαν και σένα.Ξανά καλή εβδομάς....

    ReplyDelete
  17. και μαζι με τα αηδονια αν δεις και τους λωτους τοτε θα νιωσεις ακομη πιο ευτυχης...

    καλη εβδομαδα!

    ReplyDelete
  18. πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα πάρα ... πάρα... πάρα.. πολύ όμορφο απόσπασμα!!!...
    Σας χαιρετώ..Καινούργια στο blogging όποτε θέλετε περάστε μια βόλτα..

    ReplyDelete
  19. Η βαρκάρισα της Χίμαιρας...
    Από τα αγπημένα μου!
    Πέζει να το διάβαα καμιά δεκαριά φορές :S

    ReplyDelete
  20. Λατρεμένη η Αλκυόνη...καλώς σε βρήκα!

    ReplyDelete
  21. Οι ζωγραφιές σου μ αρέσουν, στο χω πει.
    Εδω μου άρεσε πολύ η φωτογραφία σε συνδυασμό με το κείμενο.
    Μ έκανες και σκέφτηκα :)

    ReplyDelete
  22. Μου αρέσει πάαααρα πολύ η γραφή της με χαλαρώνει!! Φιλιλα πολλά Σεληνάκι!

    ReplyDelete
  23. Yπέροχο αποσπασμα..
    Καλημερα Φεγγαρενια μου

    ReplyDelete
  24. Πολυ καλο ποστ.
    Αγαπημενη μου, η Αλκυονη.

    ReplyDelete
  25. Kαλησπερα και απο εμενα
    Ο πινακας υπεροχος ,τα χρωματα το τοπιο.Θα προσπαθουσα ομως να σωσω το σκυλι που θα ουρλιαζε απεναντι.Θα πηγαινα και ας κινδυνευε η ζωη μου.

    ReplyDelete
  26. ενα ποίημα που μοιάζει με το βαθύ ποτάμι για το οποίο μιλά.. επικίνδυνα παραπλανητικό με τις ωραίες εικόνες που κρύβουν "το σκυλί που κλαίει απέναντι" και "τα όνειρα που πρέπει να κάψεις για να ζεσταθείς"
    καλως σε βρήκα
    Απο τα Αστερούσια Ορη

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...