Monday, December 20, 2010

το μαγικό κρύσταλο

Tα πιό όμορφα χριστούγεννα,  είναι μ αυτούς που αγαπάμε πολύ..
Καλό φαγητό και κρασάκι,  κουβεντούλα,  φλόγες κεριών,  ζεστασιά,  ξύλα στο τζάκι,  κρύο πολύ κι ακόμη καλύτερα χιόνι να πέφτει απαλά,  τα φώτα του χριστουγεννιάτικου δέντρου,  κανένα επιτραπέζιο παιχνίδι και υγεία,  πολύ υγεία και πολύ αγάπη..
Μ αρέσει όταν με πνίγει η αγάπη,  όταν με φτάνει στα όρια μου,  μ αρέσει να νιώθω χρειαζούμενη κι  απαραίτητη..
Τις επόμενες μέρες,  έχω να φτιάξω κουραμπιέδες και μελομακάρονα,  κοτόπουλο γεμιστό μ εκείνη τη γέμιση που περιμένω έναν ολόκληρο χρόνο γιά να την ξαναγευτώ και χίλια δυό καλούδια,  να πάω βόλτες στο κέντρο και με φίλους που έχω καιρό να δω,  η αλήθεια είναι πως χρειάζομαι λίγη ξεκούραση από το net,  άλλωστε έχω αγοράσει βιβλίο,  ναι.. μετά από πολύ καιρό,  κι από τις πρώτες σελίδες μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και ευχάριστο,  να πάω γυμναστήριο που το έχω αφήσει και μ έχει αφήσει,  να κάνω λίγο περπάτημα,  να μείνω με τον εαυτό μου και να σκεφτώ,  έτσι σκεφτόμουν να μην ασχοληθώ με άλλη ανάρτηση..  έως ότου..

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχετε τα πιό γλυκά χριστούγεννα των μέχρι τώρα χρόνων της ζωής σας,  και να βρείτε όλοι εκείνο το μαγικό κρύσταλο που θα σας δώσει στιγμές τόσο σημαντικές όσο και απλές,  στιγμές ιδιαίτερες..

Να μη σας λείψουν ποτέ οι άνθρωποι που σας αγαπούν και αγαπάτε..

16 comments:

  1. Μέσα από την καρδιά μου, σου εύχομαι να βρείς το δικό σου "αστέρι" που θα σε οδηγήσει στην εκπλήρωση όλων των προσδοκιών σου.
    Χρόνια πολλά και ΚΑΛΑ...!
    Γεμάτη ΥΓΕΙΑ και πραγματική ευτυχία...και για όλους όσους αγαπάς!
    Χαρούμενα και Όμορφα Χριστούγεννα!!!

    ReplyDelete
  2. Μακάρι όλες σου οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα, όχι μόνο για μας μα και για σένα την ίδια!!
    Καλά χριστούγεννα!!!

    ReplyDelete
  3. Η τελευταία πρόταση - ευχή ξεπερνάει τα πάντα.

    Να περάσεις καλά καρδούλα πνιγμένη στην αγάπη τους

    Σε φιλώ

    ReplyDelete
  4. Από το στόμα/πρηκτρολόγιό σου... Ευχές πολλές ανταποδίδουμε γεμάτες για ευτυχία και δύναμη, για ελπίδα.

    ReplyDelete
  5. Σου εύχομαι να έχεις τα καλύτερα Χριστούγεννα όπως τα ονειρεύεσαι με πολύ αγάπη και πολύ υγεία!

    Καλή επιτυχία στα γλυκά σου;)

    ReplyDelete
  6. Αγάπη και Υγεία...Πολύτιμα. Να τα έχεις πάντα στη ζωή σου φεγγάρι μου...Και να χαίρεσαι πάντα σαν παιδί τα Χριστούγεννα ;)

    ReplyDelete
  7. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

    ReplyDelete
  8. Καλά Χριστούγεννα Στέλλα μου!
    Μένω στην τελευταία σου πρόταση και το εύχομαι ολόψυχα και σε σένα!

    ReplyDelete
  9. Καλά χριστούγεννα καρδιά μου με εκείνους που αγαπάς και σ'αγαπούν!
    Να περάσεις πανέμορφα!

    ReplyDelete
  10. Καλά Χριστούγεννα και πάντα με τέτοιους ανθρώπους να είσαι!

    ReplyDelete
  11. Έτσι είναι τα πιο όμορφα Χριστούγεννα. Έτσι όπως τα περιγράφεις.
    Σ'ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου, φεγγαρένια.

    Σου εύχομαι να τα ζήσεις κι εσύ με τον τρόπο που θα σου χαρίσει τη μεγαλύτερη πληρότητα !

    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  12. Στέλλα σ΄ευχαριστώ, καλά Χριστούγεννα!

    ReplyDelete
  13. Καλά Χριστούγεννα,Φεγγαρένια μου,και ονειρεμένα!...Αγάπης θαύματα να σου χαρίσουν...:-)

    φιλιά

    ReplyDelete
  14. *★Merry★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Christmas★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚and A Happy New Year 2011

    ReplyDelete
  15. Καλά Χριστούγεννα καρδιά μου!
    Αμα έχεις αγάπη να μη φοβάσαι τίποτα! Να περάσεις πανέμορφα!

    Την αγάπη μου...

    ReplyDelete
  16. Η πιο ζεστή χριστουγεννιάτικη ανάρτηση,
    χρόνια πολλά & όπως τα επιθυμείς !

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...