Saturday, April 02, 2011

έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε..

Nα βουτάνε τα φώτα στο νερό,  να τρυπάνε τα πανιά τον ουρανό,  να θυμώνουν τα σύννεφα και μετά να αγκαλιάζονται και να πιάνει η βροχή,  να θέλει να ξεκουραστεί ο ήλιος μέσα σε λουλουδιασμένα χρώματα,  χρυσοπράσινα,  μαβιά,  ρόδινα και πορτοκαλιά,  να καθρεφτίζεσαι στη θάλασσα και να χουφτώνεις το δέρμα σου να δεις αν είσαι ακόμη εσύ..

Να σβήνει ο ουρανός και να απομένουν θολά τα φώτα από μακριά,  μικρές πυγολαμπίδες..  σημάδια ζωής..

Να γεύεσαι γλυκό κεράσι και να τρέχουν στα ρούχα τα ζουμιά,  να σε μαλώνω κι εσύ να γλείφεις χείλια και δάχτυλα.. να με φιλάς ορμητικά και να γελάς..

Και να μου λες με στόμα μπουκωμένο από τη ζάχαρη..  έτσι είναι αν εσύ έτσι θέλεις να το δεις..

η φωτογραφία του (πολύ πολύ αγαπημένου μου) Αντώνη

18 comments:

  1. Έχεις πολύ γλύκα όταν μιλάς για την αγάπη,φεγγαρένια μου!Μια γλύκα που νομίζω πως η ζάχαρη "στάζει" απ'τις λέξεις! :)

    Καληνύχτα

    ReplyDelete
  2. Η φωτογραφία είναι απίστευτη .. και αναζήτησε ένα κείμενο για να την κάνει ακόμα πιο όμορφη .. και το βρήκε.

    Κάτι τέτοια κάνουν οι φωτογραφίες ..

    Καλημέρες καρδούλα μου

    ReplyDelete
  3. Περασα τυχαια απο δω κ σκονταψα στη γλυκα των λεξεων σου.... θες η αγαπη? θες η ζαχαρη?κατι πολυ γλυκο ομως.. να σαι καλα καλη σου μερα!

    ReplyDelete
  4. @ ψυχη μου

    ειναι το ιδιο το συναισθημα που το προκαλει ολο αυτο το ομορφο..

    ειναι και το πως βλεπουμε τα πραγματα καμμια φορα..

    ReplyDelete
  5. @ μεγκυ

    ο Αντωνης ειναι φιλος μου, ειναι πολυ καλο παιδι κι ακομη πιο καλος φωτογραφος..
    αγαπαει πολυ τα θεματα τα θαλασσινα και δινει παντα αυτη τη γλυκα στα χρωματα της ατμοσφαιρας του

    ReplyDelete
  6. @ επαφη

    χαιρομαι να σας νιωθωμαζι μου στις βολτες μου ;)))

    ReplyDelete
  7. φωτο και κειμενο σε τέλεια αρμονια...

    ReplyDelete
  8. υπεροχα τα χρωματα στην φωτογραφια!!!!!!!

    Καλη εβδομαδα φεγγαρενια μου !

    ReplyDelete
  9. Σαν να γλύκανε το τοπίο έτσι όπως βουτάνε τα φώτα στο νερό...;)
    *έχω να σου γράψω για Μπίλυ, πέρνα αργότερα...

    ReplyDelete
  10. Άλλη μια υπέροχη ανάρτηση.

    Την καλημέρα μου.

    ReplyDelete
  11. @ ευχαριστω κατερινακι

    ReplyDelete
  12. @ κοβω βολτες

    εχει μια πολυ δυνατη οικειοτητα αυτη η εικονα..

    θα ερθω ;)))*

    ReplyDelete
  13. @ τελευταιε

    σ ευχαριστω και καλημεροκαληβδομαδα ;)))

    ReplyDelete
  14. Φώτα στο νερό, φωτιές στη θάλασσα, πόσια στο δροσερό νερό κι έρωτας στην ακρογιαλλιά. Αυτές τις εικόνες μου έφερε στο νου η ανάρτησή σου.

    Αχ, με έπιασε η ζέστη και θέλω το καλοκαίρι. Κούρεψα και το γρασίδι και περιμένω να στήσω και καμία πισινούλα για να πλατσουρίζω...

    ReplyDelete
  15. @ δειμε

    να τις προσεχεις τις πισινες.. για καλο και για κακο βαλε ενα σκεπαστρο απο πανω.. να μη πολυφαινεται ;))))))*

    ReplyDelete
  16. Μάλλον εγώ να μην πολυφαίνομαι. Πισίνα, καλέ, από το praktiker με 50-60 € (πλαστική καθ' ύψος 1-2 μέτρα Χ 0,6 ύψος...

    ReplyDelete
  17. Οι προτάσεις σου και η συνέχειά τους διακρίνονται από αλλεπάληλα κόμματα με κάθε πρόταση ξεχωριστά να έχει το δικό της νόημα. Αυτό λοιπόν έλαβα εγώ από αυτό που έγραψες σε κάθε τέτοια πρόταση σταματούσα, επεξεργαζόμουν, φανταζόμουν, σκεφτόμουν και ναι, χωρίς να επιδιώκεις ίσως κάτι τέτοιο κατάφερες να με κάνεις να ταυτιστώ με τις λέξεις και τις εικόνες που σχημάτιζα και να θυμηθώ πράγματα και καταστάσεις που έζησα για χρόνια, για μια στιγμή μπορεί και ποτέ... Πολύ όμορφο αυτό που έγραψες!

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...