Wednesday, June 20, 2012

καλοκαίρι




Ήθελε να είναι φτιαγμένη από άλλα υλικά..  να μπορεί να τρυπώσει μέσα στο μεταλικό λευκό διχτυωτό κουβούκλιο του ανεμιστήρα.
Να πιαστεί με μια χαρτοταινία στο μαρμάρινο πάτωμα,  ή στο σημείο εκείνο του τοίχου που έβαζε το χέρι της και το ένιωθε να κρυώνει.
Να τρέξει με την ταχύτητα του ήχου σαν μελωδία και να μείνει εκεί,  παρέα με το κύμα της θάλασσας..

..αλλά θεέ μου,  κάποιος πρέπει πρώτα να στρώσει το μέσα της,  αν αυτό γινόταν ποτέ να συμβεί,  και το κυριότερο,  να της αφαιρέσει δια παντός αυτό που όλοι ονόμαζαν μνήμη.

Όπως και να είχε,  αυτό τον ιδρώτα του καλοκαιριού που μούσκευε από το πρωί ως το βράδυ το μυαλό της,  δεν τον άντεχε με τίποτα..



5 comments:

  1. με συνεπηρες τοσο που ηθελα να ειμαι αυτη η κυρια

    ReplyDelete
  2. Φαντάσου να μπορούσε να βουτάει σε αυτόν τον ιδρώτα, δροσίζοντας τον νου...

    Εμένα καύσωνας μου μοιάζει... που σκαρφαλώνει σε καυτά ύψη...

    Ωραία γραφή :)

    ReplyDelete
  3. @ παρατηρητη

    οτιδηποτε αλλο εκτος απο ανθρωπος θα ηθελα εγω.. εστω μια μυγα στο μπουκαλι μιας παγωμενης πορτοκαλαδας ;)

    ReplyDelete
  4. @ οδοιπορε

    καινε τα παντα.. πανω, κατω..δεξια.. αριστερα..

    φωτια στα μπατζακια μας που λενε, κι ας ειναι απο αλλο ανεκδοτο αυτο χχχ

    ReplyDelete
  5. Δεν έπρεπε να μουσκεύει το μυαλό της... Το καλοκαίρι είναι για να ερωτευόμαστε... Το σεντόνι πρέπει να γίνεται μούσκεμα από τη μάχη...

    ReplyDelete

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...