Sunday, November 17, 2013

όμορφα





Κάθε χρόνο τέτοια περίοδο,  ξυπνάω εκείνο το ζουμπουρλούδικο παιδάκι που κοιμάται ακόμη μέσα μου..  δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια να τα βλέπω όλα θετικά,  οι μπαταρίες είναι γεμάτες κι ο καιρός μέχρι τα Χριστούγεννα,  βοηθάει ακόμη στο να μένουν φορτισμένες συνεχώς..
Το καλό τελευταία είναι πως επιτέλους κάνω διαχωρισμό αρνητικού με θετικό..  όχι πως δεν κάνω και λάθη,  αλλά κάθε αρνητικό κτυπάει μέσα μου ένα συναγερμό,  ήρεμο που μου δημιουργεί τάσεις φυγής..  και φεύγω..
Τα θετικά με κρατούν κοντά τους χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια,  το βλέπεις σε πρόσωπα και καταστάσεις..  είναι κάτι καθαρό..  χωρίς δεύτερες σκέψεις,  χωρίς ''κούμπωμα''..
_

Έχω πολύ διάθεση να κάνω πολλά πράγματα..  και το ωραίο είναι ότι συνεχώς τα βρίσκω μπροστά μου..  σε διάφορες μορφές..  όμορφα!

No comments:

Post a Comment

τί άλλο να πεις;

  Μπαίνεις σε ένα δωμάτιο και μοιάζει παγωμένο.  Σκουπίδια εδώ κι εκεί,  σκόνη πολύ.  Οι καρέκλες άδειες και οι θεατές ανύπαρκτοι.  Όσο και ...