Sunday, January 19, 2014

ένα κορίτσι διαβάζει αναγκαστικά





Kαλύτερα δε γίνεται..  ελπίζω ούτε χειρότερα..  και μια που οι καταστροφές δεν έρχονται μια μια αλλά όλες μαζί..  με το που πιάνεις πάτο λέει η Α. αν ήδη επιζείς..  παίρνεις βαθιά ανάσα και ανασηκώνεσαι.  Επανάληψη κουραστική αλλά αναπόφευκτη..  με απλά λόγια ''αν μπορείς κάνε και αλλιώς''.
Βύθισμα σε σελίδες βιβλίων οπότε,  μοιάζει με νεράκι στην έρημο αυτό τον καιρό και κάνω πως δε θυμάμαι το ''δε μπορώ να επικεντρωθώ'' και έχω στα χέρια το ''γενέθλια ξανά''  κι ας ακούγεται επαναληπτική κι η Βαμβουνάκη,  είναι από τις επαναλήψεις που όσο κι αν επαναλαμβάνονται διατηρούν την έκσταση της πρώτης φοράς..  και με την άκρη του ματιού στον ''εκατοντάχρονο που πήδηξε από το παράθυρο και εξαφανίστηκε'' που στις πρώτες του σελίδες μου φάνηκε χαρούμενο κι αισιόδοξο,  ότι πρέπει για τη φάση μου δηλαδή..  και που μιλάει για ένα παππού που όχι μόνο το έσκασε από το πάρτυ των γενεθλίων των 100 του χρόνων αλλά τριγυρνάει και σε μέρη απρόβλεπτα κουβαλώντας μια κλεμμένη βαλίτσα..  του συνομήλικου μου Γιούνας Γιούνασον..  εκδόσεις ψυχογιός

9 comments:

  1. χμμμ,,, ενδιαφερον

    ReplyDelete
    Replies
    1. μμμ θα δειξει.. καμμια φορα αυτα τα βιβλια σε κερδιζουν μονο στις πρωτες σελιδες :)

      Delete
  2. Παλι το επιασα στα χερια μου αυτο το βιβλιο πριν λιγες μερες και παλι δεν το αγορασα. Δεν με εχει τραβηξει καθολου. Ειναι και που ακομη δεν της εχω συγχωρησει που πηγε στον Ψυχογιο :) :) :)
    Πες μου τη γνωμη σου για το βιβλιο αυτο οταν εχεις χρονο.
    (Πηρα ενα ακομη βιβλιο της Isabelle Filliozat, το "Σε μισω, σ αγαπω" και φαινεται πολλα υποσχομενο)

    καλη εβδομαδα ομορφη

    ReplyDelete
    Replies
    1. αυτο που συμβαινει παντα με τη Βαμβουνακη, ''ναι ναι ετσι ακριβως.. κι αυτο το εχω ζησει, κι αυτο, κι αυτο.. ααα για αυτο λοιπον συνεβησαν ολα αυτα''

      χεχε

      Delete
  3. Χθες βράδυ κοίταγα και τα δύο αυτά βιβλία στο ίντερνετ και αναρωτιόμουνα αν θα αναζητήσω και τα δύο ή όχι....
    Περιμένω λοιπόν κι εγώ τα σχόλια σου παρακάτω!!

    Προς DeeDee:
    Μην την αδικείς... ο Ψυχογιός είτε μας αρέσει είτε όχι είναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριελα μου

      δεν εχεις αδικο ισως. Απλα νιωθω να εμπορευματοποιηθηκε πολυ απο τοτε που πηγε στον Ψυχογιο. Νιωθω να πιεζεται να βγαλει σε βιβλιο οσα υπεροχα εχει στο μυαλο της η Βαμβουνακη. Ειμαι και λιγακι ρομαντικη σε κατι τετοια, ετσι χωρις αιτια. Θα ηθελα ακομη να ειναι στις εκδοσεις ΦΙΛΙΠΠΟΤΗ χαχα. Που ειμαι σιγουρη, οτι οικονομικα τουλαχιστον, θα ειναι πολυ καλυτερα τωρα η Βαμβουνακη κι αυτο θα επρεπε να με χαροποιει.
      Παραξενια δικια μου ειναι, το ξερω. Ο Ψυχογιος ισως να ειναι πολυ καλο επαγγελματιας και να φροντιζει τους συγγραφεις του :)

      Διαβασε και Isabelle Filliozat Μαριελα, αν σου αρεσει η ψυχολογια. Ειναι παρα πολυ καλη!

      Καλημερα :)

      Delete
    2. σαφως και η Βαμβουνακη ειναι εμπορικη εδω και πολλα χρονια, τη δουλεια της κανει η γυναικα.. οπως ειπα και στο προηγουμενο σχολιο μου αγοραζεις το βιβλιο της γιατι ακριβως ξερεις τι θα βρεις μεσα και θελεις να το ακους ξανα και ξανα..
      σιγουρα τα βιβλια της ειναι ελαφρια και συναισθηματικα και ισως για αυτο ακουμπαμε πανω τους σα μαλακο μαξιλαρακι.. εξαρταται απο τη φαση κι απο το τι ζηταμε..

      Delete
  4. Deedee, σε καταλαβαίνω απόλυτα, ευχαριστώ για την πρόταση!!

    Στέλλα, έτσι όπως το λες "σα μαλακό μαξιλαράκι"... το έχουμε ανάγκη ενίοτε....

    φιλιά και στις δύο

    ReplyDelete
  5. Αγοράστε και απολαύστε τον εκατοντάχρονο του Γιούνας. Ξεκαρδιστικό και ανθρώπινο ταυτόχρονα. Και μια συνοπτική ιστορία του 20ου αιώνα.

    ReplyDelete

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...