Wednesday, September 10, 2014

μη διαχειρήσιμο





Είναι κι εκείνο το συναίσθημα που στερείται δυνατότητα περιγραφής,  όπου όλα υπάρχουν σε διπλάσια ή τριπλάσια σχεδόν ανεξάντλητη ποσότητα χωρίς γεύση,  χωρίς ουσία.  Οι σκέψεις αδυνατούν να έχουν δύναμη ροής,  κι όπου όλα πολύ απλά θα μπορούσαν να είναι πολύ απλά και ''χαλαρά''  όμως κάτι μουλαρώνει κι αντιστέκεται..  μη διαχειρήσιμο σ' αυτό το χωροχρόνο..  ίσως κάποια στιγμή,  αύριο..  μεθαύριο..  στο εγγύς ή στο απώτερο μέλλον..

λατρεμένο όνειρο ζωής..  ποιότητας ζωής..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...