Saturday, September 06, 2014

Demiere Danse

Το αγαπημένο του αγαπημένου (μου),  είναι δυό φορές αγαπημένο..  από τις πιο όμορφες καλοκαιρινές αναμνήσεις

λατρεύω..



2 comments:

  1. Και να που ένα τραγούδι στάθηκε η αφορμή να πατήσω μερικά πλήκτρα.
    Και δικό (μας) αγαπημένο, μιας και είναι το τραγούδι (μας)... Χαίρομαι να βλέπω πως δεν είμαστε το μόνο ζευγάρι που σημάδεψε με τη μαγεία του.

    Λατρεύω κι εγώ...

    Να είσαι καλά φεγγαρένια μου

    ReplyDelete
  2. καλημερα καναρινενια μου..
    χαιρομαι πολυ πολυ

    να λατρευουμε, ειναι τα παντα ολα :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...