Sunday, October 12, 2014

3.24 / 12 / 10





Ένα καλό βιβλίο πιάνει το χέρι σου και σε πάει..
Το ίδιο και μια ωραία ταινία.
Το μεν πρώτο χρειάζεται συγκέντρωση, και υπομονή σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό,  ενώ το δεύτερο σου δίνεται με ευκολία..


Μετά νιώθεις απλά υπέροχα!


2 comments:

  1. Μονο ομως στο βιβλιο θα μαθεις την αληθεια!Φυσικα πρεπει να βοηθησει και ο νους,χρειαζεται προσπαθεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. γιατι το λες αυτο; η αληθεια δεν υπαρχει και στα δυο; εξαρταται απο τι βλεπεις ή τι διαβαζεις βεβαια..

      Delete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...