Sunday, October 12, 2014

8.51 / 12 / 10





Η ποσότητα δεν συμβαδίζει ούτε με την ποιότητα ούτε με τη γεύση.
Αποστασιοποιείσαι όμως από την ανθρώπινη σου διάσταση,  μιμούμενος εκείνες τις ασυνείδητες κινήσεις των ζώων,  γουρούνι,  μαιμού,  ιπποπόταμος θα μπορούσαν να συμπεριφερθούν έτσι,  ''βάζω στο στόμα ό,τι τρώγεται''  ανεξαρτήτου ώρας ή πείνας.
Αν είναι τόσο δύσκολος ο κόσμος εκεί έξω,  αυτή μόνο λάθος μπορεί να είναι η αντιμετώπιση..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...