Tuesday, October 28, 2014

χειμώνας





Αναγνωρίζω πια το σκοτάδι από χιλιόμετρα μακριά.  Ακόμη κι η γκριζάδα με απωθεί.  Ό,τι του λείπει το φως.  Ό,τι κρύβεται πίσω από αινίγματα και μυστήριο.  Το βροχερό,  το κλειστό,  το εμμονικό,  το φοβικό,  το μη δοτικό.

_

Βγάλαμε τα κοντομάνικα και βάλαμε παλτό.  Από τη μια μέρα στην άλλη.  Και κασκόλ.  Και υπήρξαν και στιγμές που φλέρταρα με τα γάντια.

_

Η αναφορά σε προσωπικό επίπεδο έχει μια σημαντική διαφορά από αυτήν της γενικότητας.  Σαφώς! Μόνο που καμμιά φορά τα όρια δύσκολα προσδιορίζονται.

_

Αυτός ο χειμώνας έχει μια ολοκλήρωση και μια πληρότητα..  και μοιάζει με ροζ,  απαλό,  φουσκωτό πανωφόρι.  Έχει βιβλίο,  έχει ζεστασιά,  έχει πορτοκαλιές βελουτέ κολοκυθόσουπες.  Έχει απαλή μουσική και ζεστό καφέ.  Αλλά η αβεβαιότητα είναι μέρος της ζωής μας.  Από βάθος χρόνων.

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...