Friday, October 03, 2014

αδιαφορία





Αυτός ο virtual κόσμος μου αρέσει όλο και λιγότερο,  τελευταία εκδηλώνω έντονα την προτίμηση μου σε ό,τι μπορώ να ξεφυλλίσω,  να ακούσω,  να αγγίξω..
Περίεργο το πως ενθουσιάζομαι με πράγματα με τα οποία στο τέλος καταλήγω να έχω σχέσεις αδιαφορίας.

Το ίδιο συμβαίνει και με τους ανθρώπους!

2 comments:

  1. Ακριβως το ίδιο!
    Καλό μήνα, καληνύχτα :)
    Φιλιά

    ReplyDelete
  2. Αχ! οι ψάθινες καρέκλες στα καφέ του Παρισιού... τι θα έδινα για να πιω μια ζεστή σοκολάτα (δεν μου αρέσει ο καφές) μ' ένα κρουασάν βουτύρου!

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...