Monday, October 06, 2014

επιστροφή





άνοιξε την εξώπορτα
τίποτα δεν έλεγε αντίο
βγήκε με φόρα

με θυμό  αυτή
ήρεμη εκείνη
παρέλειψαν να συναντηθούν

έκρυψε την ψυχή της και διέγραψε τον συνήθη κύκλο
λίγο έλειψε να αγγίξει το φθινόπωρο

αντ'  αυτού επέστρεψε

σ.β.


1 comment:

  1. Ως συνηθως κρυβουμε ψυχες, συναισθηματα και πληγωνομαστε.....
    Καλό μας ξημέρωμα ;)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...