Tuesday, October 07, 2014

αίσθηση ανυπαρξίας






Κάπως έτσι  είναι η αίσθηση της ανυπαρξίας

μια βίαιη αναδίπλωση προς το εσωτερικό
κι ένα πρωτόγνωρο ξάφνιασμα

κι έπειτα..  αδυναμία ταυτοποίησης συναισθημάτων

έως την τελευταία αποκόλληση



Δάφνη Σκούρα




1 comment:

  1. Γιατι να υπάρχει αποκόλληση;;;
    Εγω θέλω το μαζί...!
    Καλό μας απόγευμα :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...