Tuesday, October 07, 2014

διαβάζω





την καρδερίνα της Donna Tartt

αντιγράφω από το εσώφυλλο:
''  O πίνακας,  η μαγεία και η ζωντάνια του,  θύμιζε εκείνη την παράξενη,  αιθέρια στιγμή που πιάνει να χιονίζει,  πρασινωπό φως και νιφάδες που χορεύουν μπροστά στις κάμερες,  τότε που δεν σε νοιάζει πια ο αγώνας,  ποιός κερδίζει ή ποιός χάνει,  αλλά θέλεις μόνο να ρουφήξεις την εκστατική,  φευγαλέα στιγμή.
Όταν κοίταζα τον πίνακα,  ένιωθα τα πάντα να συγκλίνουν σε ένα και μοναδικό σημείο:  στη μία,  τρεμουλιαστή,  ηλιόβλητη στιγμή που υπήρχε τώρα και για πάντα.
Μόνο αραιά και που πρόσεχα την αλυσίδα στο ποδαράκι της καρδερίνας ή σκεφτόμουν πόσο σκληρή πρέπει να ήταν η ζωή για το ζωντανό πλασματάκι - να χτυπάει για λίγο τα φτερά του.  για να προσγειωθεί αναγκαστικά στην ίδια πάντα απελπιστική θέση  ''.

1 comment:

  1. Ωραια πρόταση!~
    Καλό απόγευμα :)

    ReplyDelete

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...