Sunday, November 02, 2014

του Σαββάτου





Η αίσθηση:
Λίγο πριν τα 40,  έλεγα πως γεννήθηκα σε λάθος εποχή,  εννοώντας πως θα μου ταίριαζε κάτι από τις δεκαετίες του '50 ή του '60.
Λίγο μετά τα 50 συνεχίζω να λέω το ίδιο,  αλλά ανάποδα,  λάθος εποχή ναι,  αλλά δεν μου ταιριάζει το 2014 με τη ματιά του πατέρα μου,  θα ήθελα να το αντιμετώπιζα με τη ματιά ενός νέου ατόμου!
Η πραγματικότητα:
Βίωσα το πιό αγχολυτικό Σαββατιάτικο απόγευμα της ζωής μου..

No comments:

Post a Comment

σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο

Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου,  μία από τις ζωγραφιές σου. Ήσουν ένα γλυκό,  αυτόφωτο πλάσμα. Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου ά...