Saturday, February 07, 2015

γοητεία / γοητεύω





Πιθανόν,  αν έμενα ξαφνικά μόνη,  να έμοιαζα με δίχρονο στο δρόμο..  πολύ πιθανόν.  Αλλά στην ανάγκη στο παλεύεις,  αυτό πιστεύω εγώ.  Αλλιώς γιατί να ξέρεις;
Χρόνια πριν,  πάρα πολλά,  ήμουν γύρω στα σαράντα και ο κόσμος μου φαινόταν ακόμη αρκετά σύνθετος και περίεργος για να μπορώ να τον αναλύσω,  κι ενώ μετρούσα μια πολύχρονη σχέση και δυό παιδιά,  κι ενώ είχα ταξιδέψει,  και είχα και φίλους και δουλειά κανονική,  από αυτές που βάζεις πρωί πρωί το ξυπνητήρι και πας,  και γυρνάς νύχτα,  ξεφυλλίζοντας ένα περιοδικό βρήκα τη λέξη ευτυχία..  ήταν η πρώτη φορά τότε που συνειδητοποίησα πως αυτή η λέξη είχε μια έννοια που δεν μου ήταν εύκολο να αποτυπώσω.  Μετά,  ήρθε εκείνο το βιβλίο του Κοέλιο ο ''αλχημιστής'',  και μετά από αυτό πάρα πολλοί προσωπικοί προβληματισμοί και σκέψεις για να καταλήξω σ' αυτό που μοιραία κάποια στιγμή καταλήξαμε όλοι μας.
Τις τελευταίες μέρες βρέθηκε μπροστά μου η λέξη ''γοητεία''  και νομίζω πως νιώθω ακριβώς όπως τότε,  αδυνατώ να την αποσυνθέσω και να την ανασυνθέσω.. τι σημαίνει,  πως εκδηλώνεται,  την διαθέτω ή όχι;  κι αν ναι τι την προκαλεί;  κι αν όχι με ποιό τρόπο μπορεί να την αποκτήσει κανείς; 

No comments:

Post a Comment

ερώτηση

  Έχεις δοκιμάσει να κάνεις κάτι που ως τώρα το θεωρούσες αδύνατο για τα δεδομένα σου και να το φέρεις εις πέρας; Τελικά κερδίζει αυτός που ...